Wat je even kwijt wil #31

Hier was het super mistig aan het eind van de middag maar nu is het redelijk weggetrokken? Zie iig overal in de buurt siervuurwerk. Woon op R’dam Zuid trouwens.

Nou toch eerder vanavond nog een 1/2 oudejaarslot gekocht. Nooit eerder gedaan maar las er eerder vandaag over op het forum en dacht waarom niet. Uit m’n kraskalender kreeg ik niks dus kom maar door met die halve Mini

5 likes

Ik ben ook geinfluenced door het forum om er een te kopen haha

1 like

Euh liever niet? :sweat_smile:

1 like

Liever paradise by the dashboard light

3 likes

Hahahah in dezelfde stad als ik he. Drama hier :scream:

1 like

Waar woon je? Hier is het zicht nog goed (Brabant), maar de berichten hier maken me wel bang. Wilde eigenlijk na middernacht weggaan bij mijn ouders maar begin nu te twijfelen of ik eerder moet gaan.

Jaaa wij reden achter het station, helemaal potdicht. Echt doodeng ik zat ook met hartkloppingen in de auto. Op sommige delen in de stad was het opeens heel erg en dan weer wat minder, heel bijzonder.

Zag ook iemand zonder licht fietsen daar. Echt debiel.

1 like

Ik eet Lay’s sensations sweet chili en ik heb het gevoel dat ie minder sterk smaakt dan voorheen.

1 like

Oh dat is wel een stuk hiervandaan. Thank you!

Ja ik weet het, dankjewel! Maar dacht dat ze altijd een beetje overdreven en dacht dat het wel mee zou vallen. Wacht het even af, anders helaas niet aftellen met mijn ouders :frowning:

Mijn broertje moet een stuk verder rijden, dus die heb ik nu maar al weggestuurd voor het geval dat.

1 like

Ik kijk de oudejaarsconference van martijn koning en binnen een minuut weet ik al dat ik dit echt helemaal niks ga vinden. Wat een bagger zeg

7 likes

Rijkswaterstaat adviseert ook om niet de weg op te gaan als het niet hoeft.

2 likes

Er werd net voor mijn huis een bom (?) afgestoken en ik zat echt tegen het plafond. Ik kan ook nergens heen in mijn mini-huis.

Oh god oh god ik heb een oude vlam/ex-collega geappt, had ik zin in. Mega sexy man :hot_face:

14 likes

Mijn katten zitten al doodsbang onder de bank /ons bed. Arme diertjes

Vorig jaar had m’n hond niks van het al vuurwerk maar hij ligt nu op m’n voeten te trillen, zo sneu :cry: kat ligt ook boven onder het bed. Nu wachten tot m’n vriend hopelijk veilig thuiskomt door de dichte mist. Hoop dat het snel morgenochtend is haha

Kut ben mijn Staatsloten vergeten

Ja same here met dat lichtgevende ding op het dak naast het station! Ik zie nu het huis van de overburen niet eens meer.

Lekker binnenblijven onder een kleedje :yawning_face::grimacing:

1 like

Nog even 1 baby yoda en daarna laten we hem in 2019.

30 likes