Wat je even kwijt wil #31

Gelukkig is een van ons nog een klein beetje rijk.

4 likes

60 euro gewonnen yay!

Gelukkig nieuwjaar lieve forum meiden!

15 likes

Leuk die hoedjes!
Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar!! Er klinken hier harde knallen, niet normaal. Lijken wel bommen.

2 likes

Gelukkig Nieuwjaar allemaal :heart::star2:

2 likes

Gelukkig nieuwjaar! :heart:

Goddank is het in mijn brave woonplaats alweer bijna stil. Zag ook dat de brandweer alleen is uitgerukt voor een containerbrandje hier. Lekker slapen!

2 likes

Ik ga met een vriendin op een duoticket naar een feest, maar zij is er nog niet en mn indrinkvrienden gaan naar een ander feest. Dus ik zit nu lonely in een parkje hahaha

2 likes

@Bunnyslippers gefeliciteerd!!

En natuurlijk een gelukkig nieuwjaar voor iedereen!

3 likes

Gelukkig nieuwjaar allemaal :clinking_glasses:

3 likes

5… 4… 3… 2… 1… Gelukkig naar bed.

22 likes

Gelukkig nieuw jaar iedereeeen! Dat het een mooi jaar mag worden :tada::heart:

3 likes

Gelukkig nieuwjaar!

En @Bunnyslippers van harte gefeliciteerd!

3 likes

Gelukkig nieuwjaar! :partying_face:
En hulde voor de hoedjes!

3 likes

Mission accomplished: lig op bed. :ok_hand:t3: Wel nog met de achtergrondgeluiden van de feesttent van de buurman, maar daar slaap ik wel doorheen.

Voor jullie allemaal een héél gelukkig 2020!:partying_face:

3 likes

Gelukkig nieuwjaar schatjes :heart:

Heb t met mn beste vriendin gevierd, hele avond gelachen. Toen nog een uurtje naar een buiten feestje geweest en nu klaar. Heb honger, ben moe, wil niet slapen, hahahaba

5 likes

Oh en 5 euro gewonnen…
Ik had mn droomhuis al bijna gekocht :sweat_smile::+1:

6 likes

Gelukkig nieuwjaar! :sparkles:

3 likes

Haha ik dacht: doe nog even een dutje voor het zometeen losbarst.Ben ik precies 2 minuten voor 12 wakker geworden.Nu lekker alleen met oliebollen,wijn,kaas en stokbrood op de bank.En al mijn buren zijn weg dus op het geknal na lekker rustig hier <3

En een gelukkig nieuwjaar allemaal! Wens jullie allemaal het beste en heel veel geluk en moois in 2020 :sparkles:

8 likes

Oh nee, ik start mijn jaar met een slecht liedje. Please Spotify, doe dit niet in mijn Wrapped 2020

2 likes

Oké een vriendin gaat nu een nieuwjaarsduik doen in het IJselmeer??? :joy::joy: pff moet ik weer de kou in

1 like

Gelukkig nieuw jaar allemaal :partying_face: thanks voor het vullen van vele lees-uurtjes het afgelopen jaar.

3 likes