Ik heb dus met dat Oudejaarslot sowieso 60 euro gewonnen want heb 25 achteraan. Maar ik weet mijn andere cijfers en letters niet dus ik heb ook nog kans op een mini of 1060 euro woeehoee. Kan 2 januari pas kijken want we zijn 2 dagen weg.
Wooee ik duim mee!!
Heb vannacht met een hele leuke jongen gezoend. Heb hem ook mijn nummer gegeven, ik probeer er niets van te verwachten maar hij was echt leuk
Ah ik ben zo blij dat ik niet brak ben. Heb mijn ticket voor een groot feest verkocht en ben half 3 lekker gaan slapen. Oh en 2x 5 euro gewonnen!
Happy new year helemaal niets van meegemaakt vannacht. Ben om 21u met koorts gaan slapen en heb bijna de klok rond geslapen. Zelfs geen knallen gehoord!
Happy new year allemaal! ik zit nu al in de auto op weg naar familie en ik hoop echt dat het gezellig gaat worden
Jeetje dat is vroeg? Ik hoop het ook voor je haha.
De mist was hier ook met vlagen heel erg. Dan reed ik zo een spierwit stuk in. Kan me die kettingbotsing ook goed voorstellen. Vreselijk voor die mensen.
Vlakbij mijn werk is een molen afgebrand en dat was ook een dagbestedingsplek. Ook al zoiets zieligs. Zal wel door dat kut vuurwerk komen. Nou, ik kom wel even met mooie berichten hier. Poeh hee
God straft onmiddellijk, heb de hele nacht bloed liggen kwijlen uit mijn mond, hele bed en gezicht rood toen ik wakker werd vanochtend
Haha ja klopt 1,5 uur heen rijden en straks ook weer terug en er staan 3 bezoekjes op de planning. De laatste is het ergste dus stiekem hoop ik dat we daar ook het snelste weg zijn haha
Gelukkig nieuwjaar! Ik schrik wel van al die nieuwsberichten⊠getsie.
Ja dat zal wel⊠ben ook altijd bang dat leerlingen van mij daar mee te maken hebben Vreselijk, buiten jouw schuld om je molen verwoest
O wow ik had hem op darkmode thema want lig in een logeerkamer die zo donker is als een sarcofaag, en dacht huh hoedjes??
Maar YAY Bojack Horseman kan weer vrolijk het nieuwe jaar in
O vreselijk, afhankelijk zijn van anderen⊠Hoop dat je snel naar huis kunt!
Op naar een nieuw legendarisch forumjaar!
Een supergoede 2020 gewenst iedereen
Dan werk je vlakbij waar ik woon! Ik schrok zo toen ik het nieuwsbericht zag, had er ook helemaal niks van meegekregen. Normaal zou je wel rook oid zien maar dat ging nu ook niet door de mist. Ergens anders in de buurt was ook al een brand, dus ik ben wel ff klaar met dat vuurwerk
Vind dit ook zo erg waars ook door vuurwerk. Vroeger vaker in deze dierentuin geweestâŠ
Och jeetje, wat vreselijk! Arme dieren zijn zo vaak slachtoffer van dat stomme vuurwerk.
Ik had wel de kerstmutjes met dark thema.
Gisteren met een groep teruggefietst maar wow is het normaal ook dat men gewoon allemaal shit midden op de trambaan legt en de boel vervolgens in de fik steekt ? Haha ben echt langs 4 van die âvreugdevurenâ gefietst
Haha van der valk? Had met mân congres dezelfde kamer maar dan in het rood. Dris dagen lekker in bad gelegen want die heb ik thuis niet!