Omg wat leuk deze hoedjes!
En een gelukkig nieuwjaar allemaal.
Ik ben het jaar begonnen met 2,5 uur Sims 4 spelen
Happy new year chicas
Ff een post voor het hoedje
Omg wij zagen echt maar 3 meter met rijden 40 min over een stuk van 10 min. Moesten ineens vol op de rem omdat we de rotonde niet eens zagen. Meine gute wat een ritje, blij dat ik thuis ben.
Gelukkig nieuwjaar allen! Ik ben niet zoân enorme meeposter en als ik wat post is het meestal over mijn eigen ellende, excuus daarvoor. Ik vind jullie allemaal hardstikke lief en gezellig. Heb echt heel veel aan dit forum. Dit is echt een onsamenhangende post maar wilde jullie echt even een enorm leuk, positief en gezond nieuwjaar wensen.
Ik ben niet eens dronken
Wow deze hoedjes
Ik ben de hele avond chill, maar als ik dan aftel moet ik altijd janken bij de eerste mensen die ik een goed nieuwjaar wens� Elk. jaar. weer. Wtf.
Gelukkig nieuwjaar lieve forummers
Edit: hoedje
Gelukkig nieuwjaar
Dat in in 2020 maar geen fout vriendje mag krijgen, nog meer diplomams mag halen en misschien ieeets min der aan de drank.
Maar dat zijn zorgen vkkr morgen.
Ps heb de hik ene word er gek van
Ik heb dus met dat Oudejaarslot sowieso 60 euro gewonnen want heb 25 achteraan. Maar ik weet mijn andere cijfers en letters niet dus ik heb ook nog kans op een mini of 1060 euro woeehoee. Kan 2 januari pas kijken want we zijn 2 dagen weg.
Wooee ik duim mee!!
Heb vannacht met een hele leuke jongen gezoend. Heb hem ook mijn nummer gegeven, ik probeer er niets van te verwachten maar hij was echt leuk
Ah ik ben zo blij dat ik niet brak ben. Heb mijn ticket voor een groot feest verkocht en ben half 3 lekker gaan slapen. Oh en 2x 5 euro gewonnen!
Happy new year helemaal niets van meegemaakt vannacht. Ben om 21u met koorts gaan slapen en heb bijna de klok rond geslapen. Zelfs geen knallen gehoord!
Happy new year allemaal! ik zit nu al in de auto op weg naar familie en ik hoop echt dat het gezellig gaat worden
Jeetje dat is vroeg? Ik hoop het ook voor je haha.
De mist was hier ook met vlagen heel erg. Dan reed ik zo een spierwit stuk in. Kan me die kettingbotsing ook goed voorstellen. Vreselijk voor die mensen.
Vlakbij mijn werk is een molen afgebrand en dat was ook een dagbestedingsplek. Ook al zoiets zieligs. Zal wel door dat kut vuurwerk komen. Nou, ik kom wel even met mooie berichten hier. Poeh hee
God straft onmiddellijk, heb de hele nacht bloed liggen kwijlen uit mijn mond, hele bed en gezicht rood toen ik wakker werd vanochtend