Wat je even kwijt wil #31

Haha ja klopt 1,5 uur heen rijden en straks ook weer terug en er staan 3 bezoekjes op de planning. De laatste is het ergste dus stiekem hoop ik dat we daar ook het snelste weg zijn haha

1 like

Gelukkig nieuwjaar! Ik schrik wel van al die nieuwsberichten
 getsie.

1 like

Ja dat zal wel
 ben ook altijd bang dat leerlingen van mij daar mee te maken hebben :see_no_evil::see_no_evil: Vreselijk, buiten jouw schuld om je molen verwoest

O wow ik had hem op darkmode thema want lig in een logeerkamer die zo donker is als een sarcofaag, en dacht huh hoedjes??
Maar YAY Bojack Horseman kan weer vrolijk het nieuwe jaar in

1 like

O vreselijk, afhankelijk zijn van anderen
 Hoop dat je snel naar huis kunt!

Op naar een nieuw legendarisch forumjaar!

Een supergoede 2020 gewenst iedereen :clinking_glasses:

3 likes

Dan werk je vlakbij waar ik woon! Ik schrok zo toen ik het nieuwsbericht zag, had er ook helemaal niks van meegekregen. Normaal zou je wel rook oid zien maar dat ging nu ook niet door de mist. Ergens anders in de buurt was ook al een brand, dus ik ben wel ff klaar met dat vuurwerk

2 likes

Het vincent thema en material design thema zijn altijd hoedjesvrij voor tha haterz.

2 likes

Vind dit ook zo erg :anguished: waars ook door vuurwerk. Vroeger vaker in deze dierentuin geweest

1 like

Och jeetje, wat vreselijk! Arme dieren zijn zo vaak slachtoffer van dat stomme vuurwerk.

Ik wil mails met; SALE 90% korting! Maar nee hoor, de sale is ook niet meer wat het ooit geweest is :sob:

14 likes

Ik had wel de kerstmutjes met dark thema.

2 likes

Gisteren met een groep teruggefietst maar wow is het normaal ook dat men gewoon allemaal shit midden op de trambaan legt en de boel vervolgens in de fik steekt ? Haha ben echt langs 4 van die “vreugdevuren” gefietst

1 like

Haha van der valk? Had met m’n congres dezelfde kamer maar dan in het rood. Dris dagen lekker in bad gelegen want die heb ik thuis niet!

Ik voel me echt anti-attent, het is natuurlijk doodnormaal om mensen een gelukkig nieuwjaar te wensen. Maar best veel mensen had ik niet eens opgeslagen in m’n mobiel en dus moest ik via de profielfoto of landcode achterhalen wie het is. Echt heel stom en lomp van mij zeg.

3 likes

Ik heb afgesproken om zo de nieuwjaarsduik te doen, maar ik wil nietttt :joy:

4 likes

Ja ik ook :sob:

Het is 1 of 2 graden buiten bleeeeeh

1 like

Ja je bedoelt die ene waar je kunt wisselen van licht naar donker. Maar je hebt een apart dark thema.

Gister een nintendo switch gekocht dus nu lekker op de bank mario karten :heart_eyes:

2 likes

Niet oké! Is verkouden zijn een goed excuus? :sweat_smile: