Wat je even kwijt wil #31

Even een uurtje wat opruimen! Kun je daarna voldaan weer gaan liggen :grin:

Ik kijk de eerste aflevering van The Handmaid’s Tale en ik vind er eigenlijk niets aan. Zo overdreven en pretentieus ofzo.
Wordt dit nog beter?

Ik ben zo blij dat ik vandaag op werk alle zoenen ontweken heb. Ben al jaren bezig met deze dominance asserten (haha) en toen ik binnen kwam zeiden mensen al: o daar komt Gelatelli die wil niet zoenen!! Eentje vroeg nog of dat was omdat ik verkouden was maar ik zei: nee ik zoen vandaag op kantoor net zoveel als elke andere dag, 0 mensen dus

Kan het iedereen aanraden!!!

Heb overigens wel het hele beste wensen riedeltje gedaan, dat dan weer wel

21 likes

Ik heb zoveel mensen moeten zoenen :sob:

Ik heb trouwens super slecht geslapen omdat ik zenuwachtig was om weer te moeten werken na de vakantie, hebben meer mensen daar last van? Zo dom, er is niks om zenuwachtig voor te zijn.

3 likes

Ik heb zelfs 1 januari om 00:00 mensen ontweken zodat ik niet hoefde te zoenen :grimacing:

5 likes

Ugh, ik ben nooit ziek maar heb heel de dag in bed gelegen zo slap als een vaatdoek. Wou morgen lekker naar Antwerpen taartjes eten (deel van mijn goede voornemen) maar zo gaat dat natuurlijk niet. 31 geworden en gelijk afgeschreven.

Jezus ik ben mn sleutelbos kwijt in mn eigen huis. Op nieuwjaarsnacht mee binnen gekomen, daarna niets meer mee gedaan tot ik dus nu mn huis uit wil. Heb zelfs radeloos de vuilniszak gecheckt, waar de fuck is dat ding?!

@Santeria @BandiaBrigid allebei gecheckt, thanks tho! Ook niet in de keukenkastjes, oven, koelkast, onder het bed etc
 nu maar aan mn kledingkast beginnen :crazy_face:

Ik ga morgen op vakantie naar lapland! Ben zo benieuwd hoe koud (en donker) het is :snowflake:

30 likes

Dan probeer ik nog maar een aflevering!

Ik ben fotos aan het maken met een vriendin en ik vind het grappig hoe ongemakkelijk andere ervan worden.

Wow zo gaaf he!!

Ben zo ziek. Heb gisteren de hele dag op m’n rug gelegen omdat dat de enige houding was waarinik niet mega misselijk was en kon nauwelijks drinken paar staan eten. Heb al drie dagen niet gedoucht. Maaaarr ik merk progressie want vandaag kan ik meer houdingen dan alleen maar op m’n rug liggen en daar is m’n rug heel blij mee. Zo maar eens proberen om te douchen maar ik ben een beetje bang om flauw te vallen.

Ik voelde een vleug paniek toen ik lentekleding zag hangen in de winkels,daarom sta ik nu bij de frituur te wachten op mijn friet. Logisch :grimacing:

3 likes

Chillllll net 2 droge worsten gratis gekregen bij de Jumbo omdat prijs op mijn zelfscanding iets anders aangaf dan het prijskaartje. Lekker hoor. :drooling_face: Smaken ze nog beter.

4 likes

@Circe @Ferngully @Portugal Bedankt voor de lieve woorden! Ik besef me wel dat het irrationele gedachten zijn en ik denk dat een tijdje ‘niet-werken’ mij heel goed zal doen!

2 likes

Een gebonden boek is toch hetzelfde als een hard cover?

Ik ben bij een vriendin we hebben zo een logeer partijtje. We gaan onze beste vriend ophalen en dan lekker met zn 3en in de woonkamer op het matras films kijken :heart:

18 likes

Je hebt tegenwoordig ook steeds meer van die kerstboom plantages/tuinen waar ze je kerstboom voor je terug in de grond zetten (soms mag je het ook zelf doen) en dan kun je 'em volgend jaar weer voor een kleine vergoeding ophalen.

1 like

Ik las dat ze dat ook wel geplakt noemden(?). Ik heb voor de zekerheid maar ergens besteld waar ze de term hard cover gebruiken haha.