Love deze accurate omschrijving
Vroeger, bij mijn parttime baantje in de supermarkt, had ik een collega die nooit nee kon/durfde te zeggen. Als we dan samen aan het werk waren zei ze weleens dat ze toen en toen moest invallen en dan zei ik âoh ja, ze hadden mij ook gebeldâ en dan dacht zij dat ik niet kon. En als ik dan reageerde met ânee, ik had gewoon geen zinâ of dat ik niet echt plannen had etc. dan was ze helemaal verbouwereerd.
Ze heeft het toen ook weleens tegen onze leidinggevende gezegd en hij reageerde gewoon met 'ja, als hoppa zegt dat ze niet kan, weet ik dat het sowieso een âneeâ is. Maar jij bent altijd om te praten". Hij belde haar daarom ook vaak als laatst (en ze woonde ook het verst weg, geloof ik) en dan vroeg hij ook of ze eeecccht niet kon want niemand anders kon werken⊠En bij mij was het gewoon âneeâ, zonder tekst en uitleg. Daar stond dan ook tegenover dat als ik wel kon/wilde, dat ik er ook binnen 5 minuten was
Ik las net een bericht dat een oudpatient van mij euthanasie heeft laten plegen. Het verhaal van zijn moeder over hoe eenzaam hij wasâŠik zit hier gewoon te huilen.
Maar je kan best goed zijn in het spelletje en qua persoonlijkheid alsnog dommig en sloom overkomen. Gewoon wat hij zei en hoe hij praatte. Dat vond ik iig
Oh, ik hoorde juist van de week van iemand dat ze dat ook wilde doen i.v.m. nieuwe baan/hoger salaris dit jaar, maar dan kreeg ze alsnog de melding dat ze het niet kon stopzetten maar haar inkomen moest wijzigen zodat ze kunnen nagaan of je aan het eind van het jaar niet alsnog recht hebt op die toeslag in plaats van het helemaal mislopen. Dus zij moet nu wachten tot ze haar loonstrookje van januari heeft (daarvan moest ze iets invullen voor het wijzigen van inkomen) terwijl ze gewoon al weet dat teveel zal verdienen. Kan ze daarna weer betaling van dec en jan terugbetalen
Koop een duurzame kerstboom, die gaan daarna weer terug de grond in. Hebben niet heel erg veel uitgifte punten maar misschien een bij jou in de buurt? Wij hebben er nu er een voor het tweede jaar en boom blijft ook super mooi, verliest bijna geen naalden.
Bij mijn vorige werk had ik altijd na oud&nieuw een paar collegaâs die zeiden âoh, jij houdt niet zoenen/omhelzen, hĂšâ of iets in die trant en gaven dan altijd een hand om de beste wensen te wensen. Kennelijk straal ik dat uit ofzo. Vond ik altijd wel fijn.
Maar dit is de eerste keer dat ik oud&nieuw bij mijn huidige baan had (januari begonnen) en had er in eerste instantie totaal niet aan gedacht totdat andere mensen mij de beste wensen gingen wensen (van afstand gelukkig of via de mail nadat ik hen had gemaild en er niets over had gezegd, oeps ). Gelukkig hoorde ik toen meerdere mensen* zeggen dat ze echt totaal niet van dat omhelzen/drie zoenen houden en bewust al een hand uitsteken of het bij binnenkomst roepen. Dus toen had ik een briljante ingeving en ben ik bij alle afdelingen langs gegaan en heb vrijwel bij binnenkomst gewoon âAllemaal de beste wensen, hĂš!â geroepen met een glimlach/zwaai en iedereen riep hetzelfde terug.
Slechts één persoon kwam recht op me af lopen en schudde mijn hand, hij is ook wel een beetje een oldtimer vind ik.
*Waren allemaal mensen van 25-40 geloof ik, haha.
Er zit een wesp in mijn huis?? Pleur op
Yesss, inmiddels hele badkamer, keukenkastjes, oud papier/glas, vuilniszak, bed, kasten, wasmand, plantenpotten, toilettas, koelkast, oven, bank en stoelen uit elkaar gehaald maar ik kan m écht niet vinden. Alle schoenen, jassen, truien en vesten gecheckt, planken randjes onder de verwarming etc. Hij ligt er gewoon niet, dus zit nu opgesloten in het gebouw (heb alleen een reservesleutel van mn studio), kan er niet terug in en niet bij mn fiets of die van het slot halen. Top!!!
Hopelijk zit ie tĂłch in de tas of jas van mn vriendâŠ
Ik wil zoooo graag op vakantie! Ăcht toe aan een weekje zon ofzo
Oh jeetje wat heftig en verdrietig. Veel sterkte
Dit heb ik ook, ik doe echt niks, slaap heel lang uit en ik vind het heerlijk alleen mensen vragen me steeds wat ik ga doen of wat ik gedaan heb vandaag, laat me??!
Eigenlijk best stom, als ik een leuke man/jongen zie kan ik op het oog en na een kort gesprekje denken âoh leuke man, zou hem misschien wel leren kennenâ. Maar als ik dat van een meisje/vrouw denk (platonisch) voelt dat opeens een beetje zielig en denk ik dat zij daar totaal geen behoefte aan zou hebben.
Heb ook een keer een meisje na een studie/werkevent (en daar wat gepraat te hebben) een berichtje gestuurd of ze eens wilde afspreken/koffie drinken en zij reageerde heel leuk maar uiteindelijk is dat er nooit van gekomen dus zou dat ook niet meer snel durven :â)
Ik kijk hier al weken naar uit
Iel!
Nmsvpe
Je bent zzpâer. Jouw leven is een vakantie!
Oh wat eng! Gelukkig lijkt er niks weg te zijn.
En fijn dat je er dan dus op tijd achter kwam!
Ik heb dit jaar geen oliebol gegeten