Wat je even kwijt wil #31

Niet de telefoon opnemen!!!

3 likes

Heb je al in de buurt gezocht? Mijn vorige kat is met kerst een keer ontsnapt en daar kwam ik pas achter toen ik weer thuis kwam en haar nergens kon vinden. Mijn buren hadden haar gevonden in hun tuin en de dierenambulance gebeld en die hadden haar gewoon weer losgelaten want ze zag er goed verzorgd uit en kon op die manier zelf haar weg wel naar huis vinden :roll_eyes: Niet dus.

Uiteindelijk heb ik haar op het binnenplein van mijn huis gevonden, zat achter een houten schot (stond bijna rechtop tegen de muur) verstopt en bijna versteend van de angst. Ik was er wel 10x langs gelopen met blikvoer en haar naam roepen, maar ze was zo bang dat ze nooit heeft gereageerd. Zelfs een keer met de zaklamp er langs gegaan (het was 's avonds laat) en haar niet gezien omdat ze zo klein opgevouwen zat en p[ haar rug vrijwel zwart was. Het duurde binnen vervolgens nog een halve dag voor ze weer zichzelf was.

Kan me goed voorstellen dat jouw kat vanwege het vuurwerk zich ook ergens heeft verschuild (buiten of misschien in een schuur/berging bij buren?) en geen kik durft te geven, zelfs als je roept en voorbij komt. Ik zou echt alles aan de kant halen rondom je huis/buurt en goed zoeken (desnoods zaklamp mee), want katten kunnen zich zĂł goed verstoppen.

3 likes

Mijn oom kan niet zo goed Nederlands en steeds als ik hem aan de telefoon of in persoon spreek, sluit hij het gesprek af met ‘sterkte, daag’, soms met schouderklopje erbij en steeds ga ik stilletjes stuk hierom :joy: Ik zeg nooit iets waarbij hij me sterkte hoeft te wensen. Hij denkt dat het gebruikelijk is om mensen sterkte te wensen ofzo? Steeds als hij het doet, vraag ik mij af of ik hem moet corrigeren :joy:

18 likes

Hij zit niet toevallig aan de buitenkant van je deur in het slot? Heb ik een keer gehad

1 like

Hoe groot is de pop? Anders misschien baby kleertjes voor de pop kopen als het past?

Vriend: wil je voetbal kijken?
Ik: mmm meh
Vriend: Virgil van Dijk doet mee.
Ik:
giphy

11 likes

Bed nu verschonen of morgen?

Zooo freaky! Vriend en ik gaan dus de laatste weken af en toe wandelen 's avonds. Vorige week donderdag kwamen we thuis en vonden we bloedvlekken op de vloer. Niet veel bloed, maar het leken een soort voetstapjes. Ze gingen in de woonkamer een beetje rond, en naar de trap. Dus wij zoeken, hebben de katten blijkbaar de bovenkant van een van de kattenbakken kapot gesprongen, dus wij dat ding een beetje gefixt en ff bloed opgeruimd, niet meer aan gedacht.

Komen we twee dagen later 's morgens beneden, staan er weer allemaal bloedpootjes op de vloer in de woonkamer! Dus wij weer schoonmaken. De ene kat had niets aan zn pootjes en de andere is heel schuw en kunnen we niet oppakken (en die is ook niet heel slim) dus conclusie was dat zij waarschijnlijk telkens hetzelfde wondje openhaalde met lomp zijn.

Gaan we gisteravond wandelen, komen we thuis, wéér bloed op de vloer. Maar ik kijk eens goed en schrik me ineens de tering want ik zie heel duidelijk vijf tenen in de afdruk. Mensentenen. Dus ik pies bijna in mn broek (had ook net Parasite gezien dus dat scenario ging meteen door mn hoofd). Vriend doet cool maar kijkt ook met zo’n blik naar me van ehhh.

Nou wat blijkt

Zegt mn vriend ineens ohh haha ik ben het terwijl hij een stap zet en een bebloede voetafdruk achterlaat. Blijkt dus dat hij extreem incapabel is als het op teennagels knippen aankomt en een scherp puntje had geknipt dat in zn andere teen prikte en door dat wandelen telkens ging bloeden en die kneus dat totaal niet gemerkt heeft. Echt ik dacht al dat we een oude man in onze kruipruimte hadden ofzo, blijkt het een stukje teennagel te zijn. Ben zelden zo opgelucht geweest.

90 likes

Ik zie niks :sob:

hahaha

drugs❌
cinnastix✅

2 likes

De spoiler niet? Dan mis je de ontknoping :scream:

Hahahaha shit. Kwam omdat mijn telefoon op nachtstand stond. Gelukkig kwam ik daar achter.

1 like

Ja ben bang dat iemand ze dus heeft meegenomen vanuit mijn deur! Heb al gekeken idd, kwam ook dronken thuis
 zaten ze er bij jou nog in dus?

Wow jij hebt zojuist een enorm mysterie voor mij opgelost. Ik zag ook steeds die spoilers niet maar oprecht geen moment aan gedacht dat het te maken had met de nachtstand van mn telefoon :joy: nu zie ik het weer, dankje!!!

1 like

Ik wil maccie halen of bestellen maar twijfel. Ga meestal ook voor een happy meal als ik een lichte late snack wil.

Ik speelde vroeger een spelletje op mn tablet. Je moest dan twee bosjes samenvoegen en dat werd een struik, twee struiken een boom, twee bomen een huisje en zo door. Weet iemand hoe dat heet? Vindt het lekkere bezigheidstherapie

2 likes

Ohh die tattoos bij Just tattoo of is. Nu weer een chick met als tramp stamp ‘paranoid’ over haar hele onderrug. Waarom haten mensen elkaar zo. Dit was nota bene een stel.

Triple town?

Ik vond m echt totaal niet eng!

2 likes

Omg jaaa thanks @Luzarl ga het nu ook weer downloaden