Wat je even kwijt wil #31

Misschien een beetje gek en wellicht al genoemd maar een flink bedrag op een thuisbezorgd bon is echt super fijn voor alles en iedereen die door een rot periode gaat. Eten van mensen krijgen is ook fijn maar gewoon kunnen kiezen wat je wil eten als je toch al weinig trek hebt waarschijnlijk is nog fijner.

21 likes

Ik heb altijd grootse plannen om productief te zijn op mijn vrije dag. Eindstand: ik lig nog steeds in bed

4 likes

Sorry als dit te privé is maar jij had toch net iets leuks gevonden in je nieuwe woonplek? Toch niet zo leuk dus, of ga je voor jezelf verder?

Oh wat dapper. En veel succes met iets anders vinden!

1 like

kut.tering. mn melkopschuimer is kapot en ik wil hem opsturen ter reparatie maar dan zit ik zonder :weary:

Maar als ie stuk is, zit je ook zonder
 Toch?

13 likes

Ik vind je heel dapper en praktisch klinken! Praktisch in de positieve zin, goed dat je van tevoren nadenkt over hoe je dingen gaat zeggen enzo.
Succes, ik hoop dat je ouders meewerken

True. MAAR. Hij is niet helemaal kapot, hij warmt alleen de melk niet goed op. Dus het is kiezen tussen geen of lauwe melk.

Je zou als tussenoplossing de handmatige van de Hema kunnen kopen, die staat bij mij ook in de kast en werkt perfect. Je kan hem gewoon in de magnetron zetten om de melk op te warmen en vervolgens moet je ‘‘pompen’’ en wordt de melk zo opgeschuimd. Ik bezit echter geen magnetron meer, dus ik warm de melk in een pannetje op.

3 likes

Opsturen dus :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb echt respect voor mensen die melk op schuimen voor hun koffie

5 likes

Ik heb geen magnetron dus in een pannetje is meer werk dan gewoon in zo’n opschuimer. Het is zo chill. Maar dat ding van de hema + een pannetje vind ik dan ook al weer te veel werk eigenlijk (@George)

1 like

Dan zit er maar een ding op:

9 likes

Ik kreeg gisteravond m’n scriptie terug en ben dus afgestudeerd (YES en ook nog een 9 voor scriptie, heb nog nooit zo’n hoog cijfer gehaald omg) en daarna heb ik me echt flink bezat op een huisfeestje en ik moet nu lunchen met oma. Dat wordt wat.

72 likes

Koffie van de duivel :nauseated_face:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.