Wat je even kwijt wil #31

Ik was zo moe dat ik vanmorgen m’n haar waste met douchegel. Rook wel lekker :woman_shrugging:

1 like

Ik luister Ashanti maar schaam me er een beetje om elke keer dat de gast naast me mijn mobiel ziet :’)

1 like

Sterkte!!!

@Croky: er is al veel genoemd, maar vaak vinden mensen (in rouw) het ook fijn als je met concrete voorstellen komt. Dus niet alleen zeggen dat je er voor haar bent en dat ze moet laten weten als je wat voor haar kan doen, maar bijv. voorstellen dat je op een bepaalde dag komt schoonmaken en koken voor ze, zodat ze over die praktische dingen niet na hoeven te denken.

5 likes

Vroeg opstaan na 1,5 week tot de max hebben uitgeslapen (lees: 14:00/15:00, ik denk dat ik moe was) is echt heftig zwaar. Maar trots dat ik gewoon een half uur voordat ik weg moet zit te ontbijten, zo goed als ready to go. Dat gebeurt zeg maar, nooit.

14 likes

Ik word zooo gek van de woningorganisatie. Heb verdorie twee weken geleden al mn documenten aangeleverd en ze hebben nog steeds niet alles gecontroleerd. Het is dat de woning die we in optie hebben zo geweldig is, anders had ik alle contacten met ze laten varen. Ik wil verdorie zwart op wit zien dat de woning officieel van ons is.

Jeetje gisteren rond het eten belde mijn moeder dat mijn opa van de trap af is gevallen en zijn bekken heeft gebroken en even later belt de moeder van mijn vriend dat zijn oma borstkanker heeft. 2020 begint super zo.

Pf wat erg… Sterkte :heart:

1 like

Wat vreselijk voor je vriendin. En jij ook gecondoleerd.

Een kennis had voor haar overleden kindje een hele mooie houten doos gehad waar ze alle spulletjes van de baby in kon doen. Daar was ze heel blij mee. Misschien is dat een idee?

En inderdaad zoveel mogelijk helpen met praktische dingen zoals boodschappen doen en een goede maaltijd langs brengen

1 like

Zo herkenbaar! Elke keer als ik in bad ga neem ik mijn telefoon en ereader mee en denk ik: “even op het forum kijken en dan ga ik echt lezen”. En anderhalf uur later schrik je in koud water wakker in de krochten van het WJEKW-topic en ligt dat boek nog steeds onaangeroerd op de wc.

14 likes

Misschien al gezegd, lees nog bij, maar ik heb sinds twee dagen van 20.00 tot 22.00 ‘downtime’ ingeschakeld op mijn telefoon (kan met iPhone maar vast ook met andere telefoons). Dan kan ik dus eigenlijk alleen gebeld worden.

2 likes

Ja hoor ik ben jarig en er is zich een mega puist op m’n kin aan het ontwikkelen LOL zooo irritant

Gefeliciteerd en wat vervelend! Ik had afgelopen week ook ineens weer allemaal onzuiverheden, heb van die plakkertjes van de Etos opgedaan 's nachts en nu is het weer redelijk te overzien. Misschien een idee!

Ik keek als tiener met heftige acne altijd zo uit naar “later” want dan zou m’n huid normaal zijn, weer een droom in duigen.

2 likes

Ik ben eindelijk een beetje hersteld van mijn oud en nieuw kater :hot_face: waarom ben ik zo’n oma die niks meer kan hebben

6 likes

Haha dankjewel! Ik ben m vannacht al te lijf gegaan met benzylperoxide maar het is een strijder die niet snel opgeeft :biggrin:

1 like

Ik ga vandaag ipv studeren toch nog ff ultiem vakantie vieren. Uitgeslapen, vanmiddag naar de bios en vanavond eten met vriendinnen

6 likes

Nou en dit is dag 2 met hoofdpijn. Dat het maar snel 1600 wordt zodat ik naar huis mag.

Voel me weer iets beter dus ik dacht laat ik even een vette pan tosti maken :+1:t3: Dus nu weer misselijk

7 likes

Wat een vies weer. Heb nog een dagje vrij en ben alleen thuis. Moet zo twee deuren in de grondverf zetten, maar verder 0 plannen, heerlijk. Hopelijk wordt het nog een beetje droog, zodat ik lekker kan wandelen. En anders wordt het een fijn dagje op de bank.

1 like

Oke gister was ik niet naar yoga gegaan en vandaag heb ik 0 plannen en het is echt binnenblijfweer maar ik moet gaan van mezelf. Deze post is als stok achter de deur.

Morgen en zondag heb ik veel gepland, wel leuke dingen. Baal wel als ik maandag weer moet werken dus nog maar even genieten van niks doen vandaag.

1 like