Wat je even kwijt wil #31

Aah wat ontzettend verdrietig dit. Heel veel sterkte!

1 like

Shit… Sterkte! :sob::heart:Mn oma is destijds ook later gevonden en dat brak echt mn hart :sob:

1 like

Wat is er mis met een flat white? :grimacing:

@grace Ah wat ontzettend sneu. Sterkte.

1 like

Haha ik moest aan een artikel van de Speld denken omdat freelancers dat altijd bestellen https://speld.nl/2019/12/02/nienke-bestelde-een-flatwhite-met-havermelk-en-nu-is-ze-freelancer/

@grace wat verdrietig, sterkte.

2 likes

Maandag werk ik ongeveer 12 uur of meer en dinsdag ook gewoon een werkdag. Alleen donderdag heb ik examen en ik moet ook nog ooit leren… zit te twijfelen om een halve dag vrij te nemen om thuis op mn gemak te leren. Weet alleen niet of mn leidinggevende dat oké vindt

Oh wat verdrietig! :pensive:
Heel veel sterkte de komende tijd en voor je familie.

1 like

Wat naar, heel veel sterkte @grace :heart:

1 like

Wat naar, sterkte @grace

1 like

@grace sterkte :heart:

1 like

@Shadina geen idee, maar ben jij de shadina van EGF? Leuk dat je er weer bent!

2 likes

Ja je bent wel even weggeweest he? Ik was armadillo!

1 like

Ik heb ook een nieuwe ING pas gekregen met V pay, maar volgens mij werkt het niet anders dan de vorige (maestro) pas. Geen idee waarom het nu V pay is.

Sns heeft het ook. Soms moet ik op de pinautomaat van een winkel ineens vpay 1 of 2 kiezen. Eerlijk gezegd zou ik niet weten waar het voor staat, maar geld opnemen e betalen lukt gewoon haha

Ja ik heb er inderdaad ook een van ING met Vpay
Volgens mij is het zo dat Maestro onderdeel is van Mastercard, en Vpay is eigenlijk hetzelfde maar dan van Visa. Heb t idee dat betalen met Vpay ieeeets sneller gaat

Ik geef morgen een feestje, maar ik ben echt bang dat mensen last minute gaan cancellen, terwijl het echt een leuk feestje wordt, want ik doe echt mijn best op lekker eten en drinken.

1 like

Ohh wat erg zeg! Veel sterkte.

1 like

Hallo je bent een freaking goddess dus jurkjes staan je geweldig :peach::peach::peach::peach: .

3 likes

@grace Heel veel sterkte de komende tijd!

1 like

Oh dat klinkt niet echt goed eigenlijk. Ik heb gelukkig tot nu toe geen problemen er mee gehad. Hopelijk blijft dat zo haha

Ugh ik geef het feestje dus met mijn huisgenoot en we hadden afgesproken dat we een groter feest zouden hebben. 10+ mensen iig, dus ik mensen uitgenodigd. Komen er van haar twee mensen. Terwijl ik er al heel de week over praat. Echt niet chill.