Mijn werk organiseert een speciaal etentje voor mensen die vier keer per week komen werken in de eerste week van 2020 en ik kan dan niet en heb nu al fomo
Op mijn werk hebben we met alle mensen van een bepaalde functie uitgesproken dat de werksfeer zo kut is door management. In plaats van die signaal op te pakken, zien ze dit enkel als motie van wantrouwen en ze gaan er vol in. Ze hebben een zondebok nodig en dat ben ik geworden (om verschillende redenen). Ze willen mij weg. Maar ik functioneer goed en ik heb een vast contract dus het gaat niet zo simpel. Resultaat is dat ze met allemaal sneaky dingen proberen me te ondermijnen totdat ze iets vinden om me op te pakken. Ik heb het gevoel dat ik gek en paranoĆÆde word, maar mān collegaās zien het ook. Het geeft me zo ontzettend veel stress al rijden; maar sinds vandaag ben ik op mān werk constant aan het overgeven van de stress,l (stress slaat gelijk op mān maag), ik heb hartkloppingen (nooit eerder gehad) en ik ben super emotioneel. Het is zo ontzettend naar en ik kan er gewoon niets aan doen.
Wat naar zeg, wat doen ze precies om je te naaien? Je hebt een vast contract dus ze kunnen je weinig maken. Als je ergens bijhoudt wat ze allemaal bij je doen dan zou je dit later in een zaak tegen ze kunnen gebruiken. En als je lichamelijk klachten krijgt dat zou ik dat bij de bedrijfsarts melden. Niemand heeft er iets aan dat iemand ongeschikt wordt om te werken.
Wow dit klinkt heel erg naar en zeker niet netjes.
Kun je dit een niveau hoger aangeven dan deze mensen zijn?
Kunnen je andere collegaās voor je opkomen?
Eventueel ergens anders aangeven?
Heel veel sterkte. Maar je niet gek maken. En let goed op jezelf
Fijn die bevestiging dat ik nog niet verloren ben
Gecondoleerd met je oma en heel veel sterkte gewenst.
Gilmore Girls is echt helemaal niet spannend maar toch blijf ik kijken. Lorelai is inmiddels niet uit te staan. Man, wat is zij kinderachtig en inderdaad onwijs egocentrisch. Alsof ze nooit volwassen geworden is.
Ze stellen ineens nieuwe regels in waardoor ik toevallig als eerste (enige) een assessment moet hebben. Ik word gevraagd of ik het werk wel aan zou kunnen omdat ik een tijdje geleden wat achterliep toen er heel veel gebeurde in mān leven. Ze leggen woorden in mān mond die ik niet heb gezegd en ik zou een slechte invloed op collegaās hebben.
@Nox de hele zaak van brief af aan is al enorm omhoog geĆ«scaleerd, maar iedereen verwijst naar elkaar. Mijn collegaās staan achter me, maar durven niet te steunen omdat ze bang zijn dat ook zij er dan uitgepikt worden. Er heerst gewoon echt een angstcultuur en Diverse mensen zijn er al bij betrokken
Omg ik ga zoeken waar en dan hopen dat ze dat aan het einde van de week ook nog doen als ik tijd heb hiervoor.
Misschien een spoiler?
Oooh toen ik gilmore girls voor het eerst weer terugkeek vond ik Rory ook echt vreselijk. Altijd moet alles perfect zijn en is super geprivilegieerd en als het een keer niet makkelijk lukt of als ze kritiek krijgt dan zit ze vrijwel meteen te janken (bij wijze van).
Wat een walgelijk iets zeg, dat klinkt echt als een noodgreep van een mismanagement. Maar als je letterlijk fysiek aan het lijden bent hierdoor zou ik me oprecht ziek melden en naar de bedrijfsarts stappen. Wellicht een rechtsbijstand contacteren ook? Want wil je hier nog wel blijven? (Volgens mij zag ik een post van je in het solli topic ook).
Hopelijk kun je het even volhouden, links of rechtsom tot je wat anders hebt gevonden! Dit verdient niemand, echt sneu van de bovenlaagā¦
Kamille thee op een watje en dat op je oog.
Hahaha ja dat idd en ff een boot stelen want waarom niet
En ook meteen een baan aangeboden krijgen van je oma Ʃn een eigen woonruimte in de achtertuin.
Ik ga nog even niet lezen. Ben bij Seizoen 4, afl 10. Komt wat je wil zeggen voor of na het volgende? Ik zag al een spoiler reply
Lorelai is Jason aan het daten terwijl hij de zakenpartner is van haar vader en haar moeder mag die gast niet.
Ik zou echt naar de bedrijfsarts gaan. Neutrale partij die je hier echt goed mee kan helpen. Wat een nare gang van zaken zeg, sterkte!
Het kwam er eigenlijk op neer dat Rory ook best irritant is. Misschien is wat er stond een heeel klein beetje een spoiler dus laten we het hierop houden haha.
Een beetje net als Walter white, ook een vreselijke man maar toen ik voor het eerst bb keek vond ik hem ergens toch sympathiek ofzo? En toen ik het later terugkeek dacht ik wƔt dacht je, hij is helemaal niet sympathiek bah.
Haha ja man wat een irritante serie, maar helaas ben ik ook weer begonnen met kijken.
LOL, de laatste aflevering was in 2007. Als iemand nu nog spoilers nodig heeft, had je maar eerder moeten kijken
Haha dertien!!! jaar geleden omg
Heb het sowieso al verpest door het volgende bericht met de ekte spoiler niet in een spoiler te zetten (niet meteen nu wel, word ik nu geband?)
Nee hoor. Rory is kut, Lorelai is kut. Iedereen behalve die twee verdient beter. The end.
Ik vind Rory ook irritant. Ze neemt van die vreemde dingen van haar moeder over. Tegelijkertijd is ze ook heel menselijk en niet perfect. En vanwege haar leeftijd kan ze zich ook meer veroorloven. Maar misschien komt er nog wel meer shit waardoor ik ook een hekel aan haar krijg
Vind haar vriendin Lane echt een leuk personage.
Kirk is ook zoān bijzonder figuur. Beetje een weirdo maar goede acteur. En Michelās personage snap ik niet goed want hij is gewoon een zeur maar ergens voegt dat sarcasme toch ook wel wat toe. Zou dat accent echt zijn?