Ja, ik snap de aantrekkingskracht ook niet. Doet zo’n serie dan toch goed als je blijft kijken
Ross en Rachel eindigen samen en ja ze waren on a break. De Titanic zinkt en er was genoeg plek op dat vlot om Jack in leven te houden.
Jesus gaat dood maar komt weer terug met Pasen (shit dat is Pasen toch?)
Zo dat voelt goed
Ik word maar niet ongesteld en mijn cyclus is normaal helemaal hartstikke mooi. Net een test gedaan en ik ben niet zwanger dus laat maar komen dan dat bloed.
God, ik zou nog steeds Ross in elkaar willen rossen. Wat heb ik toch een tyfushekel aan dat figuur.
Ik heb zon graf hekel aan Gilmore Girls.
Ik heb Gilmore Girls 3x helemaal gekeken, op m’n 15e, 20e en 25e (oke vanaf mn 15e tot het eindigde, toen was ik 17 of 18 of zo). Met elke keer ging ik me steeds meer irriteren hahaha, binnenkort word ik 30 dus dan maar voor de 4e keer kijken, ben benieuwd wat ik er dan van vind. Het is wel echt 1 van m’n all time favos.
Misschien morgenvroeg even schoonmaken met een watje met afgekoeld gekookt water. En goed handen wassen anders heb je er dadelijk twee
Morgen eindelijk een dagje vrij na een half jaar dag in, dag uit leren. Dus ik ga lekker shoppen
Heb er geen tips voor, maar het lijkt me echt vervelend. Ik hoop dat het snel over is!
Ik heb net mijn laatste teringtyfushboreflectieverslag ingeleverd en krijg hoogstwaarschijnlijk morgen de uitslag van mijn scriptie. Het eind is in zicht . Ik kan sowieso never meer slapen van de spanning.
Awh helaas kunnen we niet overal goed in zijn
Wat klote zeg! Maar als je zo ziek bent heeft je collega er ook niks aan als je er wel zal zijn. Jij kiest er ook niet voor! Gewoon ziekmelden dus, beterschap!
Het woord ‘boomer’ is verkozen tot het Woord van het Jaar 2019, maakt de Dikke Van Dale dinsdag bekend. Het woord kreeg 41,8 procent van de stemmen. Op de tweede plaats staat ‘klimaatspijbelaar’ en de derde plek gaat naar ‘klimaatdrammer’. Deze woorden kregen respectievelijk 14,2 procent en 9,6 procent van de stemmen.
Oké boomer, bedenker van het woord klimaatdrammer.
Alleen maar verstandig en volwassen om deze keuze te maken, hoe rot en moeilijk ook! Veel beterschap vandaag!!
Ik heb een kleutertje op stage, echt een mini knurftje, en zijn kleren ruiken altijd zo lekker naar wasmiddel.
Snap ik hoor! Ik vind dat ook altijd lastig, vooral vanwege de meningen van andere. Terwijl wat echt belangrijk is, is je gezondheid.
Beh mijn huisbaas zei gister tegen me dat hij erover denkt mijn huis te gaan verkopen. Ik heb godzijdank een contract voor onbepaalde tijd, maar ik voel me hier meteen al gestressed door met die fucked op woningmarkt
Ik zit in de trein richting mijn werk en ik ben ineens zo misselijk! Ben bang dat ik straks moet spugen, het zweet breekt mij ook uit. Had vannacht ook al zo’n maagpijn.