Jeej oh wat fijn!
Als ik iemans zodanig had klemgeparkeerd dat ze via de bijrijdersstoel in haar auto moest, was het mijn eigen schuld. Ik vind het een fatsoensnorm. Sommige mensen parkeren zo fout of scheef dat anderen er last van hebben en daar mag je best op aangesproken worden, ook en vooral als je in een bedrijfsauto rijdt.
Ik heb echt een vreselijk lange schooldag achter de rug, ik had me gewoon ziek moeten melden.
Ik ben zo moe, dat ik niet eens honger heb. Heb om 11u ontbeten en net 2 mandarijnen gehad en nu lig ik op de bank en heb niet eens zin om iets te bestellen?
Ah shit, maar 3x is scheepsrecht dus vandaag/deze week even balen en daarna weer blokken voor de volgende keer! Alleen jammer dat het je steeds geld kost.
Ja, ik werk als arts. Ik heb het nagezocht in de cao en daar staat echt 3 maanden (voor mijn schaal). Op internet kan ik niet vinden dat het niet mag⦠alleen dat de werkgever een opzegtermijn heeft die dubbel zo lang moet zijn. Mogelijk dat ze daarom mensen wegpesten, ik ben niet de eerste
Mijn moeder dacht dat boomer een nieuw woord was voor fossiel.
Ik net ja komt van babyboomer. Zij āNee hoor is een ander woord voor fossielā
Is goed mam⦠of beter gezegd ok boomer
Lief, dankjewel. Ik had een prettig gesprek met de bedrijfsarts en hij laat het aan mij of ik me ziek meld of niet. Hij zegt dat er in feite geen sprake is van ziekte, maar van een normale reactie op een abnormale situatie (en daar ben ik het mee eens). Hij kon zich wel voorstellen dat het mijn werk moeilijk maakt. Dus ik ga er nog even over denken. Ergens āgunā ik het hen niet dat ze zien dat het me zo raakt, aan de andere kant is mān eigen gezondheid inderdaad het belangrijkste.
Fossiel stond idd in de omschrijving van Van Dale.
Dacht dat groenten die ik had nog wel konden, maar nam ƩƩn hap en gadverdamme. Durf de rest niet op te eten, nu al misselijk.
Als je nog supertips hebt ik hoor ze graag
Ik luisterde radio 2 en er werd gezegd: Tachi was bij de arrestatie zo mak als een ramadanlammetje.
???
Ik vind dit zó onnodig en denigrerend???
Ik ben echt zoān softie, ik heb normaal niks met dit nummer, maar dit was binnen tien seconden janken geblazen
Ik kan het rapgedeelte niet zo goed plaatsen maar heel mooi indd!
Ja, dat heb ik niet echt meegekregen door mān eigen gejank haha, maar ik snap je punt
Je krijgt daar tegenwoordig gewoon een melding van! Iets in de trant van āmedusa probeert contact met je te maken via messengerā
Meh moet zo nog sporten, maar ik lig nu lekker op de bank en kijk hjem til jul
Moet je wel een Messenger app hebben toch en meldingen aan? Ik heb die app niet en toen ik het had, had ik alle meldingen uitstaan. Op je pc zie je het ook niet als bericht, alleen als je echt kijkt bij berichtverzoeken.
Ik moetttt echt opruimen en het halve huis verbouwen want er komen klussers en anders kunnen ze er niet bij. Maar ik wil niet. Geen zin. Ben zo moe. Wil ook niet dat er mensen in mijn kamer komen terwijl ik er niet ben maar heb geen keus
Ik een ov kaart. Ik zag dat bericht en toen had ik al lang een nieuwe aangevraagd.