Als je nog supertips hebt ik hoor ze graag
Ik luisterde radio 2 en er werd gezegd: Tachi was bij de arrestatie zo mak als een ramadanlammetje.
???
Ik vind dit zó onnodig en denigrerend???
Ik ben echt zoān softie, ik heb normaal niks met dit nummer, maar dit was binnen tien seconden janken geblazen
Ik kan het rapgedeelte niet zo goed plaatsen maar heel mooi indd!
Ja, dat heb ik niet echt meegekregen door mān eigen gejank haha, maar ik snap je punt
Je krijgt daar tegenwoordig gewoon een melding van! Iets in de trant van āmedusa probeert contact met je te maken via messengerā
Meh moet zo nog sporten, maar ik lig nu lekker op de bank en kijk hjem til jul
Moet je wel een Messenger app hebben toch en meldingen aan? Ik heb die app niet en toen ik het had, had ik alle meldingen uitstaan. Op je pc zie je het ook niet als bericht, alleen als je echt kijkt bij berichtverzoeken.
Ik moetttt echt opruimen en het halve huis verbouwen want er komen klussers en anders kunnen ze er niet bij. Maar ik wil niet. Geen zin. Ben zo moe. Wil ook niet dat er mensen in mijn kamer komen terwijl ik er niet ben maar heb geen keus
Ik een ov kaart. Ik zag dat bericht en toen had ik al lang een nieuwe aangevraagd.
Net te horen gekregen dat mijn vader diabetes heeft
Heeft iemand hier een bookchoice abo?
Elke keer als ik een foto van Jesse Klaver zie moet ik denken an hoe vies hij ooit naar me keek. Sindsdien heb ik, onbewust, nooit meer op zijn partij gestemd
Ik moet als ik eikeltjes zie altijd aan hem denken door die pyjama.
Ik ben al de hele dag super down en verdrietig en ik heb geen idee waarom eigenlijkā¦Mān vriend is vandaag extra lief voor me, terwijl hij niet eens weet dat ik me zo voel en kan het niet eens opbrengen om lief terug te doen. Zit nu ook al 20 minuten te huilen en weet niet eens waarom.
De enige persoon waar ik langer dan een half uur mee kan telefoneren is mijn oma.
Er staan steeds 0 OV-fietsen beschikbaar in de NS-app, maar hoe up-to-date is die app? Weet iemand dat?
Is er hier iemand die ervaring heeft met kin-fillers en mijn haar ervaring daarmee wil vertellen?
Omg ik ben zo verliefd op Aldous Harding
Lastig! Zal ff omschakelen zijn⦠maar is goed mee te leven hoor