Iemand had mijn auto klem gezet door er heel scheef naast te parkeren (ik stond perfect recht in het vak, was er heel trots op hahaha). Ik stond achteruit het vak in en hij vooruit, dus we stonden met de bestuurderskant naast elkaar. Hij stond zo dichtbij geparkeerd dat ik de bestuurderskant deur niet eens open kreeg. Ik moest dus via de bijrijdersstoel in de auto klimmen. Hij moet het zelfde gedaan moeten hebben want zie vooralsnog geen schade aan mijn auto.
Nu is het een auto van een bedrijf, en heb het kenteken opgeschreven. Twijfel nu of ik dat bedrijf een bericht moet sturenā¦
Doen! Is absoluut geen visiteplaatje voor het bedrijf, ik zou het graag willen weten als bedrijfzijnde.
Gefeliciteerd! Echt ontzettend knap.
En wat wil je dan zeggen? Een van uw werknemers heeft een beetje scheef geparkeerd.
Ik heb heel erg de behoefte om te huilen maar de tranen komen maar niet en ik kan ze ook niet pushen door bepaalde muziek te draaien of zo. Het is net alsof mijn emoties blijven hangen.
āUw werknemer is over de scheef gegaan.ā
"Bedoelt u het letterlijk of figuurlijk?
āBeideā
āAhaa en nu?ā
ānmsvpeā
āOkĆ©ā
Kerstfeestjes van werk zijn zo leuk, maar ook zo stressvol. Ik weet niet wat ik aan moet Iemand tips voor iets leuks waar ik snel voor de winkels in en uit kan? Ik hou niet van winkelen. Dit is zoān grote opgave. Heb door drukte helemaal niet meer aan gedacht en het is bijnaā¦
Waar woon je (ongeveer?) en wat wil je uitgeven?
Ik slaag het makkelijkst bij & other stories.
Zoals ik het lees was ze echt klemgeparkeerd. Ik zou gewoon melding maken, meer niet.
& @anon94840299 @TheOne @C3PO @Victoria
Nee, zou geen verwijtend berichtje sturen, maar meer zoiets dat het geen goed visitekaartje voor het bedrijf is als je allerlei capriolen uit moet halen om in de auto te komen. En dat de bestuurder hetzelfde heeft moeten doen omdat de deur niet open kon. Snap niet dat je dan als bestuurder niet denkt van oh, ik kan niet uitstappen dus dan kan die ander niet instappen. Laat ik de auto even netjes neerzetten of op ƩƩn van de andere 5 lege plekken parkeren.
Maar jullie hebben gelijk hoor, ga niets sturen. Was vooral nogal geĆÆrriteerd, ben nu weer rustiger
In Brabant is het makkelijkst, daar werk ik ook dus dan kan ik makkelijker voor of na werk. Heb helemaal niet aan een bedrag gedacht maar dacht aan een velvet jurk (donkergroen, zwart of donkerrood met A-lijn rok en lange mouwen). Of iets dat klein beetje doorschijnende stukjes heeft. Hoe noem je dat? Tule? Ben het kwijt.
Ik moet ook binnenkort. Feel you
Ja dat is ook heel irritant en heel storend. Zelfs al is de instructie niet duidelijk, ze moet er niet tussen komen. Dan gaat het maar mis, dat is toch een leermoment. En als zij er steeds doorheen blaat raken die kinderen ook in de war en verlies ik overwicht. En bovendien blaatte ze er ook nog doorheen met dingen die ik net aan het zeggen was.
Jongens wat is " ik heb een handige pet" in het engels
not sure if seriousā¦
Ahh wow, super! Gefeliciteerd!
bijna geprankt was ik
: in de
met je
Hahaha ik ben zon iemand die hier normaal braaf antwoord op zou geven
En ik maakte geen fouten het was allemaal duidelijk en goed en ze vonden het leuk
Waauw super goed, gefeliciteerd!!