Ik moet ook binnenkort. Feel you
Ja dat is ook heel irritant en heel storend. Zelfs al is de instructie niet duidelijk, ze moet er niet tussen komen. Dan gaat het maar mis, dat is toch een leermoment. En als zij er steeds doorheen blaat raken die kinderen ook in de war en verlies ik overwicht. En bovendien blaatte ze er ook nog doorheen met dingen die ik net aan het zeggen was.
Jongens wat is " ik heb een handige pet" in het engels
not sure if seriousā¦
Ahh wow, super! Gefeliciteerd!
bijna geprankt was ik
: in de
met je
Hahaha ik ben zon iemand die hier normaal braaf antwoord op zou geven
En ik maakte geen fouten het was allemaal duidelijk en goed en ze vonden het leuk
Waauw super goed, gefeliciteerd!!
Jeej oh wat fijn!
Als ik iemans zodanig had klemgeparkeerd dat ze via de bijrijdersstoel in haar auto moest, was het mijn eigen schuld. Ik vind het een fatsoensnorm. Sommige mensen parkeren zo fout of scheef dat anderen er last van hebben en daar mag je best op aangesproken worden, ook en vooral als je in een bedrijfsauto rijdt.
Ik heb echt een vreselijk lange schooldag achter de rug, ik had me gewoon ziek moeten melden.
Ik ben zo moe, dat ik niet eens honger heb. Heb om 11u ontbeten en net 2 mandarijnen gehad en nu lig ik op de bank en heb niet eens zin om iets te bestellen?
Ah shit, maar 3x is scheepsrecht dus vandaag/deze week even balen en daarna weer blokken voor de volgende keer! Alleen jammer dat het je steeds geld kost.
Ja, ik werk als arts. Ik heb het nagezocht in de cao en daar staat echt 3 maanden (voor mijn schaal). Op internet kan ik niet vinden dat het niet mag⦠alleen dat de werkgever een opzegtermijn heeft die dubbel zo lang moet zijn. Mogelijk dat ze daarom mensen wegpesten, ik ben niet de eerste
Mijn moeder dacht dat boomer een nieuw woord was voor fossiel.
Ik net ja komt van babyboomer. Zij āNee hoor is een ander woord voor fossielā
Is goed mam⦠of beter gezegd ok boomer
Lief, dankjewel. Ik had een prettig gesprek met de bedrijfsarts en hij laat het aan mij of ik me ziek meld of niet. Hij zegt dat er in feite geen sprake is van ziekte, maar van een normale reactie op een abnormale situatie (en daar ben ik het mee eens). Hij kon zich wel voorstellen dat het mijn werk moeilijk maakt. Dus ik ga er nog even over denken. Ergens āgunā ik het hen niet dat ze zien dat het me zo raakt, aan de andere kant is mān eigen gezondheid inderdaad het belangrijkste.
Fossiel stond idd in de omschrijving van Van Dale.
Dacht dat groenten die ik had nog wel konden, maar nam ƩƩn hap en gadverdamme. Durf de rest niet op te eten, nu al misselijk.