Ook goed!
Jaa ik heb ook gekeken wat een verhaal. Hoe moet die vrouw zich wel niet gevoeld hebben.
Ik kan niet slapen en ik vind het zo irritant. Word de laatste week steeds wakker tussen 1-3 uur en val dan echt niet meer in slaap
Ik wil wel proberen te helpen!
Post die informatie maar hier in een spoiler ik kan geen garantie afgeven omdat ik zo lessen moet geven
Ik heb zelf geen abonnement. Maar gebruik die van mijn moeder wel eens
Dear Labradoodle,
You’re the sunshine of this office
And we would never forget
To give our favorite bright white boy/girl a gift
So it’s the best treats you will get.
Ik heb het weleens tijdelijk gehad geloof ik? Misschien was het toen nog gratis… Je kan het ook hier vagen: Het algemene boekentopic.
@toeptoep nah het gaat om een boek van een paar maanden geleden, het lijkt alsof ik maar de helft heb. Maar vind het toch niet echt boeiend.
Welk boek gaat het om?
Ik ben zeer vroeg opgestaan om vandaag als een toerist in eigen land lekker in mn eentje door amsterdam te struinen.
Moord in de moestuin. Ik heb maar 130 pagina’s ofzo
De conducteur zojuist in de trein: dames en heren zo mooi kan het treinleven soms zijn, aan de linkerkant een prachtige zonsopkomst. Als u allen even opkijkt van uw telefoon kunt u genieten.
Moet toegeven dat ik inderdaad in m’n laptop zat. Echt superleuk
Hahaha ik ga eerst richting oud zuid haha. Ik heb inieder geval wel een opvallende outfit aan (flared panterprintbroek en roze teddy jas) dus roep maar Veenmol als je me ziet.
Kan je niet googlen hoeveel pagina’s het boek heeft?
Ik had het laatst met een ebook van bol. Bleek het boek echt weinig pagina’s te hebben
Ja dat heb ik al gedaan. Dus ik wil weten of anderen ook maar een half boek hebben.
@Soy.peor, @Krabsalade is te herkennen aan haar waterafstotende jas, fleecetrui en stevige wandelschoenen (want ze weet niet zeker of ze in Amsterdam wel verharde wegen hebben want ze is Limburg gewend).
Ik ben heel dw trein door gelopen voor een plekje op een klapstoel die niet strak tegen iemand aan is. En ondertussen kijk ik naar mensen die nu de trein al een kwartier rijd nog wanhopig een plekje aan het zoeken zijn . Genieten
Volgens mijn bookchoice app heeft hij 240 pagina’s.
Mijn buurvrouw is een oud Indisch vrouwtje die volgens mij wat dement begint te worden, want als ze je wat verteld dan is ze echt niet te volgen omdat ze meerdere verhalen door elkaar verteld bijvoorbeeld.
Maar in ieder geval, gister sprak ik haar weer even en toen begon ze ineens te praten over kwade geesten die haar soms bezoeken en nu ben ik de hele tijd bang dat ze ook naar mij komen.
Echt dat slaat nergens op want hiervoor was ik niet eens bezig met geesten of wat dan ook