Wat je even kwijt wil #31

Mijn moeder dacht dat boomer een nieuw woord was voor fossiel.
Ik net ja komt van babyboomer. Zij “Nee hoor is een ander woord voor fossiel”
Is goed mam… of beter gezegd ok boomer

32 likes

Lief, dankjewel. Ik had een prettig gesprek met de bedrijfsarts en hij laat het aan mij of ik me ziek meld of niet. Hij zegt dat er in feite geen sprake is van ziekte, maar van een normale reactie op een abnormale situatie (en daar ben ik het mee eens). Hij kon zich wel voorstellen dat het mijn werk moeilijk maakt. Dus ik ga er nog even over denken. Ergens ‘gun’ ik het hen niet dat ze zien dat het me zo raakt, aan de andere kant is m’n eigen gezondheid inderdaad het belangrijkste.

1 like

Fossiel stond idd in de omschrijving van Van Dale.

4 likes

Dacht dat groenten die ik had nog wel konden, maar nam één hap en gadverdamme. Durf de rest niet op te eten, nu al misselijk.

Als je nog supertips hebt ik hoor ze graag :weary:

Ik luisterde radio 2 en er werd gezegd: Tachi was bij de arrestatie zo mak als een ramadanlammetje.

???

Ik vind dit zó onnodig en denigrerend???

11 likes

Ik ga morgen reizen en ben direct weer helemaal gestresst, ik kan gewoon niet ontspannen? Er zit echt overal spanning in m’n lichaam terwijl ik bijna alles ingepakt hebt en geregeld heb. Word echt gek van mezelf.

Ik ben echt zo’n softie, ik heb normaal niks met dit nummer, maar dit was binnen tien seconden janken geblazen :sob:

7 likes

Ik kan het rapgedeelte niet zo goed plaatsen maar heel mooi indd!

Ja, dat heb ik niet echt meegekregen door m’n eigen gejank haha, maar ik snap je punt :wink:

1 like

Ik heb echt een probleem. Ik moet iemand bereiken via Facebook Messenger maar ik ben heel bang dat diegene mijn berichtje niet gaat zien. Kan diegene waar het om gaat ook niet toevoegen op Facebook en heb verder geen telefoonnummer of niets van die persoon.

Je krijgt daar tegenwoordig gewoon een melding van! Iets in de trant van ‘medusa probeert contact met je te maken via messenger’

1 like

Echt? Dat wist ik helemaal niet, goed om te weten. Nu alleen nog hopen dat diegene z’n Facebook nog wel eens gebruikt / meldingen heeft aan staan

Meh moet zo nog sporten, maar ik lig nu lekker op de bank en kijk hjem til jul

Moet je wel een Messenger app hebben toch en meldingen aan? Ik heb die app niet en toen ik het had, had ik alle meldingen uitstaan. Op je pc zie je het ook niet als bericht, alleen als je echt kijkt bij berichtverzoeken.

Ik moetttt echt opruimen en het halve huis verbouwen want er komen klussers en anders kunnen ze er niet bij. Maar ik wil niet. Geen zin. Ben zo moe. Wil ook niet dat er mensen in mijn kamer komen terwijl ik er niet ben maar heb geen keus :frowning:

Ik een ov kaart. Ik zag dat bericht en toen had ik al lang een nieuwe aangevraagd.

Net te horen gekregen dat mijn vader diabetes heeft :neutral_face:

1 like

Heeft iemand hier een bookchoice abo?

Elke keer als ik een foto van Jesse Klaver zie moet ik denken an hoe vies hij ooit naar me keek. Sindsdien heb ik, onbewust, nooit meer op zijn partij gestemd :no_mouth: