Ja dat was ook de voornaamste reden dat ik meteen een groot stuk pakte; ik moest wel spijs. Dat zat niet echt in het uiteinde
Ik zou toch een poging wagen en stappen naar de examencommisie.
Ze zijn zacht, warm, vallen mooi, Ik draag ze elk seizoen (behalve hoogzomer), groot (200x70) dus soms is het een heerlijk dekentje. Maar voor mij het belangrijkste; ze blijven heel mooi en pillen niet.
Ik had een enorme sjalen tik en kocht overal en nergens goedkopere sjaaltjes, maar sinds ik mijn eerste Acne sjaal heb gekocht, wil en draag ik niets anders meer.
één van de docenten zit in de examencommissie ga t maar weer eens voorleggen aan m’n studieadviseur
Geven ze af? In de zin van losse haartjes op je jas?
Ik heb een groene maar moet eerlijk zeggen dat ik met mijn sjaal van cos van 60 ballen net zo blij ben. Die blijft ook heel mooi. Maar zeer goedkope sjaals laat ik nu links liggen.
Dat is wel aantrekkelijk dan…
En die wollen sjaals van &Other Stories zijn ook goed. Ongeveer dezelfde prijs.
Hema heeft nu ook een soort Acne knock-off in donkergrijs voor 20 euro
Ook 100% wol?
Sorry, ik vind roze gin eigenlijk helemaal niet lekker (te zoet) dus kan je met dit niet helpen! Ik heb ooit die van Gordons cadeau gehad en mijn moeder vond hem wel lekker met wat muntblaadjes en een lekkere (niet zoete) tonic. Maar kan dus zelf niet eerlijk oordelen want niet mijn smaak.
Voor 20 euro denk ik niet toch? Zou dan wel heel goedkoop zijn. Heb niet gekeken, heb alleen gevoeld en 'm 4x over mijn zwarte jas geaaid om er zeker van te zijn dat 'ie niet pluist
Wie dan?
Ja doe
Er bestaan geen lekkere roze gin soorten
Ja, met water kan ook.
Zelf een beetje havermelk maken kan ook nog. Handjevol havermout, water en een snufje zout en blenden maar.
Ja dat kan gewoon! heb je niet toevallig wat eiwitpoeder in huis?
Ja is ook lekker! Zo maak ik het altijd en dan ook gewoon met water
Weet iemand of de kleding van Sandro heel klein uitvalt? Ik heb bij Zalando echt een hele mooie top gezien maar twijfel over de maat.
Ik word wakker met hoofdpijn…
En het wordt nog een drukke dag ook vandaag😥