Wat is een lekkere (betaalbare) roze gin?
Zo ik stierf bijna dus heb even een burgertje geklapt. Eindelijk naar huis rustig aan doen wat een dag zeg hahaha.
Even aan het zoeken of dit de juiste plek is, maar ik heb dit continu in mijn hoofd sinds ik het voorbij zag komen op reddit:
In het kort: gezin uit de Bethel community in de VS verliest kindje van 2 jaar. Nu is die hele community aan het bidden zodat het kindje weer tot leven komt? Hartverscheurend en shocking wat mij betreft. Kindje ligt dus nog in het mortuarium, ouders weigeren autopsie. Hun instagram is helemaal creepy, daar zie je dus de dagelijkse prayer bijeenkomsten. Lijkt net een concert? Een liedje gaat zo: Olive, come back from the grave! (Heel catchy deuntje)
Waar hebben ze die 100.000 dollar voor nodig ?
Church leaders wrote that the fund, which has raised more than $38,000 toward a $100,000 goal, was to cover āunforeseeable expenses the Heiligenthal family will incur, medical and otherwise.ā
Pfff wat een onzin. En al zoveel geld bij elkaar
Bah dit skip ik even, kunnen ik en mijn hormonen niet aan
Wat zit er in je kerstpakket?! Of kerstpakketten, want je mocht die van je collega ook toch.
Zijn net terug gekomen van een paar dagen weg en ik wil weer terug heb nu alleen mega hoofdpijn dus ga meteen maar naar bed
Nou ze zijn er blijkbaar nog niet haha.
Ik hoop dat ik morgen al loon krijg, dan mag ik een kerstcadeautje bestellen voor mezelf.
Oeh en wat wordt het?
Acne Canada sjaal #4
Heb tegen mijn vriend gezegd (en laten zien) dat hij in de aanbieding is bij Bijenkorf, maar stiekem is hij daar uitverkocht en ga ik de volle pond betalen.
Wat is nou daadwerkelijk het ding om deze sjaal te kopen? Is hij zo lekker in vergelijking met een goedkopere sjaal?
Wat heb je gemaakt??
ik voel me zo genaaid door twee docenten waardoor ik nog een jaar studievertraging heb en echt 0 rekening houden met mān omstandigheden
en heb echt geen poot om op te staan ook bij evt. examencommissie omdat ze het vak zo hebben ingericht dat ik geen kans heb op herkansing of iets
Kerststol gekregen vandaag.
Nu buikpijnā¦
Dingen zijn ook gewoon te lekker.
Haha ik had er gister 1 gekregen en net ook een veel te groot stuk van genomen. Die van mij is echt enorm (gewogen, het ding is 1,5kg) dus moet snel eten anders is een te groot deel niet meer lekker
Wajo heb trouwens vandaag voor het eerst in mān leven ā¬50 betaald voor een kaartje voor een feestje. Meestal betaal ik voor een een festival, maar dit zijn gewoon 2 djās die een avondje draaien (wel een van mān favo djās )
Ja dat. Ja ik denk het wel, ik moet ff afwachten hoe t is als ik geen last meer heb. Ik hoop het iig
Oeh 1,5 kilo. Daar zit dan ook zoān lekker groot stuk spijs in