Ik moet nog een cadeautje voor een dobbelspel kopen maar ik weet het nieeet. Vorig jaar had ik gewoon iets gekocht wat ik zelf leuk vond (en daar ging ik ook mee naar huis). Nu heb ik wel 2 ideetjes maar dat zijn wel specifieke dingen die dan maar leuk zijn voor 3 mensen.
Iets lekkers vinden meer mensen leuk toch? Of kerstlampjes haha, die zijn bij ons vaak ook populair
Oooh wat is dat toch met mensen die een kerstwens neer pleuren op een lelijk āākerstigāā plaatje (bij voorkeur onscherp)? En dan doorsturen naar alle collegaās/ op facebook zetten/ rondmailen. Echt stuur een persoonlijke kerstkaart of doe het niet
Ik doe meestal een leuk bord of kaartspelletje, vaak een succes!
Ik zit op de bank te wachten tot ik mijn zoontje kan ophalen en ik ben mooooeeeeeee.
Ik wil zo graag slapen
Heel veel sterkte vandaag
Hi, is er toevallig iemand hier die aan KU Leuven studeert? Zou je een DM kunnen sturen? Ik heb een vraag!
Begint het nu alš even voorbereiden voor mijn trip naar de AH straks
Lol deze had ik dus vorig jaar gekocht haha!
@GroenTakje @Rozecoupeschaar ja een spelletje vind ik zelf ook altijd leuk maar dat is dan weer minder voor mn vader + zn vrouw. Eten is idd altijd goed! Thanks voor het meedenken iig. Misschien dat ik gewoon 2 dingen koop.
Beter dan mijn achteroom (ofzo) die een geanimeerde kerstgroet doorstuurde waarvan het leek alsof 'ie van Willem Holleeder kwam
Ik heb een mail ontvangen dat ik naar de examemcommissie moet vanwege een vermoeden tot plagiaat FUCK MY LIFE. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ohhh wat kut hebben ze je meer informatie gegeven of alleen āhallo je moet voorkomenā? Een vriend van mij had dit en hij had daadwerkelijk plagiaat gepleegd, hij werd toen een half jaar geschorst.
Ik kan echt wel janken. Ik probeer al weken de belastingdienst te bellen omdat er nog een ander meisje ingeschreven staat op mijn adres en ik daarom geen huurtoeslag kan aanvragen. Maar het telefoontje wordt ALTIJD automatisch beeindigd vanwege de wachtrij. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen.
Ken je dat meisje? Waarom staat ze nog ingeschreven op je adres? De Belastingdienst kan daar niets aan doen volgens mij.
Staat ze daar onterecht ingeschreven? Want dat kan je bij de gemeente regelen. Die kunnen haar uitschrijven van jouw adres.
Ze is al uitgeschreven bij mijn adres. Tenminste. Dat zegt de gemeente. Maar op de site vd belastingdienst zie ik nog steeds dit. En als ik dan op nee klik staat er bel de belastingtelefoon. @Frankie
Nou we moesten een opdracht maken over een engels talige tekst en nu komt mijn werk voor een groot deel overeen met de vertaling zeggen ze. Ik heb die vertaling inderdaad gebruikt, maar ik heb ook gewoon de bron vermeld. Omg ik wil echt niet een half jaar geschorst worden hoe kwamen ze tot de conclusie dat jouw vriend plagiaat gepleegd had?
eerste 2 afwijzingen voor sollicitaties zijn afgewezen. Moet vanavond meer versturen maar de moed zakt me hierdoor weer zo in mijn schoenenā¦
Zou bijna willen dat ze me ontslaan bij mān huidige job zodat ik in alle rust kan solliciteren ofzo!