Wat je even kwijt wil #31

Wat zit er in je kerstpakket?! Of kerstpakketten, want je mocht die van je collega ook toch.

Zijn net terug gekomen van een paar dagen weg en ik wil weer terug :cry: heb nu alleen mega hoofdpijn dus ga meteen maar naar bed

Nou ze zijn er blijkbaar nog niet haha.

Ik hoop dat ik morgen al loon krijg, dan mag ik een kerstcadeautje bestellen voor mezelf.

2 likes

Oeh en wat wordt het?

Acne Canada sjaal #4 :joy:

Heb tegen mijn vriend gezegd (en laten zien) dat hij in de aanbieding is bij Bijenkorf, maar stiekem is hij daar uitverkocht en ga ik de volle pond betalen. :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

13 likes

Wat is nou daadwerkelijk het ding om deze sjaal te kopen? Is hij zo lekker in vergelijking met een goedkopere sjaal?

Wat heb je gemaakt?? :biggrin:

ik voel me zo genaaid door twee docenten waardoor ik nog een jaar studievertraging heb en echt 0 rekening houden met m’n omstandigheden

en heb echt geen poot om op te staan ook bij evt. examencommissie omdat ze het vak zo hebben ingericht dat ik geen kans heb op herkansing of iets

Kerststol gekregen vandaag.
Nu buikpijn…

Dingen zijn ook gewoon te lekker.

Haha ik had er gister 1 gekregen en net ook een veel te groot stuk van genomen. Die van mij is echt enorm (gewogen, het ding is 1,5kg) dus moet snel eten anders is een te groot deel niet meer lekker

1 like

Wajo heb trouwens vandaag voor het eerst in m’n leven €50 betaald voor een kaartje voor een feestje. Meestal betaal ik voor een een festival, maar dit zijn gewoon 2 dj’s die een avondje draaien (wel een van m’n favo dj’s :smiling_face_with_three_hearts:)

1 like

Ja dat. Ja ik denk het wel, ik moet ff afwachten hoe t is als ik geen last meer heb. Ik hoop het iig :innocent:

1 like

Oeh 1,5 kilo. Daar zit dan ook zo’n lekker groot stuk spijs in :smirk::smirk::smirk:

1 like

Ja dat was ook de voornaamste reden dat ik meteen een groot stuk pakte; ik moest wel spijs. Dat zat niet echt in het uiteinde

2 likes

Ik zou toch een poging wagen en stappen naar de examencommisie.

1 like

Ze zijn zacht, warm, vallen mooi, Ik draag ze elk seizoen (behalve hoogzomer), groot (200x70) dus soms is het een heerlijk dekentje. Maar voor mij het belangrijkste; ze blijven heel mooi en pillen niet.

Ik had een enorme sjalen tik en kocht overal en nergens goedkopere sjaaltjes, maar sinds ik mijn eerste Acne sjaal heb gekocht, wil en draag ik niets anders meer.

1 like

één van de docenten zit in de examencommissie :sob: ga t maar weer eens voorleggen aan m’n studieadviseur

Geven ze af? In de zin van losse haartjes op je jas?

Ik heb een groene maar moet eerlijk zeggen dat ik met mijn sjaal van cos van 60 ballen net zo blij ben. Die blijft ook heel mooi. Maar zeer goedkope sjaals laat ik nu links liggen.