Wat je even kwijt wil #31

Nope. Glittertits for life

19 likes

Fun!!! :partying_face:

Ik denk niet dat mijn avatar heel geschikt is voor de kerstmuts, eens kijken

Edit: aw z’n ogen zijn weg :slightly_frowning_face::joy:

6 likes

Als je hem draait wel denk ik!

2 likes

Zo gezellig al die kerstmutsjesšŸ¤—

@moderators mag ik ā€˜glittertits for life’ als nieuwe titel :heart:

Edit: dank!!!

9 likes

Ben facking moe al de hele week, veeeel te veel gedaan en 1000 x over mn grens gegaan heel de week.
3x raden wie dacht dat het een goed idee was om na de verplichte kerstborrel nog uit te gaan tot 1 uur…

3 x raden wie hier een week spijt van gaat hebben

3 x raden wie nu boos is op zichzelf :thinking:

Kut he :sob:

:heart:

Man, hoe lang kan je aan de telefoon hangen???

Ja misschien maar ik laat hem maar zo. Hij is al anderhalf jaar mijn avatar, hij mag wel even een winterslaap houden onder een kerstmuts dekentje.

Nou nu slapen en over 5 uur gaat mijn wekker, why. Maar ja hopelijk wel kerstpakketdag, er zijn weinig dingen waar ik zo hebberig van wordt :smiley:

1 like

Shit wat naar. Ibuprfen erbij nemen?
Morgen meteen bellen!

Mwah, overprikkeld dus te onrustig om te slapen en mn telefoon erbij is geem succes. Ga nog ff lezen dat helpt misschien :innocent:

1 like

Mijn mutsje past perfect :heart:

9 likes

Jaaa! Mijne ook :smiley:

3 likes

Het is vrijdagnacht, 02:54, en ik word wakker van een feestje van mijn bovenburen. Ik woon onder een studentenhuis. Dit gebeurt niet heel vaak en ik hoef morgen niet te werken (soms werk ik wel op zaterdag overigens) maar halllloooo ik wil gewoon graag slapen.
Ben ik weer de zure onderbuurvrouw als ik een app stuur met het verzoek de muziek zachter te zetten en niet uit volle borst mee te zingen?

Wowxik heb met iemand gezoend die 7 jaar jonger is. En hij was nog lekker oook

11 likes

Huh ik hebcopeens een kerstmuts

8 likes

Mijn vriend is nog niet thuis na wat drinken in de stad gisteravond. Het is kwart voor 6 en zijn telefoon staat uit. Maak me beetje zorgen, straks ligt ie in de gracht of zo

Wow ik had niet verwacht dat ik zo laat in bed zou liggen maar echt een mega leuke avond gehad. Vrienden gemaakt in de snackbar en daar een uur mee zitten kletsen haha (en een van hen was leuk ik had z’n nummer moeten vragen maar jaaaa).

17 likes

Vandaag even een korte dienst draaien en dan lekker erna een dutje doen. Bijna kerst!
De nijnies zijn vandaag superlief samen en stiekem wil ik de hele dag op de grond liggen en ze aanstaren.

1 like

Ik droomde dat ik te laat was voor de Samson & Gert afscheidsshow.

15 likes