Je kan dan toch gewoon in dat topic posten, zodat hij weer bovenaan komt te staan?
Hoe werkt het?
je moet op het koekje klikken en daarmee verdien je koekjes, wanneer je genoeg koekjes hebt gespaard kun je upgrades kopen waarmee je sneller koekjes verdient. en zodoende kun je steeds meer kopen en sneller koekjes verdienen
Ah ok gelukkig dan had ik het goed
En als je hem zelf ten huwelijk vraagt?
Omg ik ga zo naar een kerstmarkt en ik heb er zo’n fakking veel zin in niet normaal
Maar wanneer stopt het?
nooit, dat maakt het ook zo totaal nutteloos, je kunt zelfs je spel opslaan en een ander moment verder gaan
Echt nutteloos tijdverdrijf haha
Hahahaha omg leuk voor op de wc
Ik mocht net tolk spelen tijdens de verkoop van een scooter
Ik ben lekker aan het glitteren in de sportschool
Edit haha lol Basic-fit more like extra
fit
Ik zat net naast een sexy Italiaan in de trein. Waarom moest hij na 15 minuten al uitstappen.
Ik lig in bed en ik ben zo gelukkig dat daar vandaag tijd voor was. En straks hutspot eten met extra ui.
Is dit nou een aankondiging? Niet crossposten hè
Nee wil ik niet, wil dat hij ouderwets op een knie gaat. Weet hij overigens al
Tamelijk rigoreus, maar soit
Ik heb mijn roze paar nog steeds, en inmiddels nieuwe. Ze kunnen nog makkelijk een ronde mee. Kan ik naar je opsturen als je wil!
Momenteel 10K kijkers voor de livestream op YouTube (en het is nog niet begonnen)
Dus ik dacht laat ik met mn schele bek eens mn ogen oplaten meten. Heb ik weer iets speciaals waarvoor ik naar de dokter moet. (Niks ernstigs maar de opticien kan dit niet opmeten moet de oogarts doen)
Gertje houdt het lekker in de familie