Wow tongbreker.
Hahahahhahaha neeeeee!
Uiteraard bedoelde ik muts. Goedemorgen Pollewop.
Wat onaardig? Er worden vaker dingen âaangekondigdâ, bijv de quiz ook? Dat is toch niet erg. Zou jammer zijn als mensen het missen terwijl ze mee zouden willen doen.
De quiz vind ik ook onnodig. Je ziet de nieuwe topics altijd duidelijk staan met een blauw bolletje erachter. Bovendien mag je niet crossposten en dus zoân bericht ook niet in meerdere topics plaatsen.
Ik ga zo naar Rotterdam rijden en ik vind het spannend. Al helemaal omdat ik een tafel mee terug neem waarvan ik 1. Hoop dat ie past in mijn auto en 2. Ik nog iets kan zien daarna
Edit: ha, kerstmuts on fleek
Klein flesje champagne met wat lekkers?
Past wel beetje bij bruiloft dacht ik! Als ze van een drankje houden tenminste
Heb echt veel moeite gedaan om mijn kerstmuts goed passend te krijgen maar nu ben ik wel content. Zoân flatterend hoofddeksel heb ik nog nooit gehad, al zeg ik het zelf
Ik bestel deze altijd bij een frituur in de buurt haha zooo lekker. Je kunt ze bij de Makro kopen.
Yess ik heb al mn kerstcadeaus en het was nog leuk om te kopen ook (en ook helemaal niet druk? Maar heb veel bij kleinere/lokale zaken gekocht)
Nu ga ik mezelf trakteren op een rotirol, ik was nog nooit bij deze toko geweest en de mevrouw achter de kassa zei âwe maken de rotiplaten vers dus je mag plaatsnemenâ dan weet je dat je iets fantastisch te wachten staat
Oh nee
Bij ah hadden ze toen ook zoân verspakket incl. sperziebonen waar je dan nog wraps (?!) bij moest kopenâŠ
Pfft schoonmaken met een kater is niet te doen
Eens. Ze lopen altijd in de weg hier
Zowel voor als achter is een glazenwasser. Schoonzoon en schoonvader van elkaar
Ik ga vandaag pas mijn kerstkaartjes versturen, dan gaan ze niet op tijd aankomen he? Deze maand ging zo snel en toen dacht ik ineens oh shit kerst volgende week.
Ik ben mijn vrienden steeds meer zat door hun drugsgebruik. Ik gebruik zelf ±2x per jaar XTC. Maar hun pakken elk gelegenheid om te snuiven. Gister hadden we een feestje en 3x raden!een bord vol met wit poeder . ik dacht dat die periode wel eens geweest was. Maar blijkbaar niet.
Dat gedrag wat erbij komt staat me ook steeds minder aan
Man ik heb gisteravond toch even een poos liggen huilen in bed. Het is heel gek, want meestal krop ik mijn gevoelens op over heftige dingen en stop ik ze weg door mezelf maar af te leiden tot op een punt dat ik bijna niks meer voel. Gisteren was echt zoân dag dat het ineens allemaal op me af kwam.
lang zwabberig verhaal
De situatie met mijn vader wordt steeds erger, en we hebben hem nu ingeschreven bij een ander ziekenhuis, zodat hij misschien toch wat beter bekeken wordt, en ze goed kunnen constateren wat er nou precies met hem aan de hand is. Hij belde me gisteren op, en hij klonk zo beroerd. Ik kon hem ook nauwelijks verstaan, en hij zei dat hij maar ging slapen omdat hij niet meer kon praten.
Ook had hij in de familie kerst app gezegd dat hij het graag samen wil vieren, maar dat hij niet weet hoe lang hij het volhoudt. Ik weet nietâŠik lag in bed en ineens raakte het me zo erg. Dat zoân trotse man als hij altijd was er nu zo aan toe is. Ik zag ineens voor me hoe hij me vroeger ophaalde uit school, en in tegenstelling tot mijn moeder was hij altijd op tijd haha, en hoe hij me sâavonds verhaaltjes voor las als kind en soms ze zelf bedacht, en dat ik altijd zo met hem moest lachen als we snachts nog tv aan het kijken waren, en ik begon me toch te janken ineens. Verder was de nierfunctie van mijn moeder omhoog gegaan, wat ze vierde met een Turkse pizza en een oliebol, waar ik eigenlijk best wel geĂŻrriteerd door was. En verder gaan mijn zus en ik volgend jaar een grote stap maken om het bedrijf over te nemen, en hadden we laatst knallende ruzie wat we eigenlijk nog steeds niet hebben uitgepraat. En toen was er ook nog zon moment dat mijn vriend zei hoeveel hij van me houdt en alles waar ik ook heel emotioneel door werd. Ik had echt zoân momentje van dat ik me even niet kon voorstellen dat iemand zo van mij kon houden en dat ik daar heel dankbaar voor was ofzo? Haha.
En toen begon ik me voor te stellen hoe ik mijn ouders ooit zal kwijtraken, en mijn vriend misschien ook wel. En die ruzie met mijn zus speelde ook steeds af in mijn hoofd. Ik vind het zo vreemd hoe mijn gevoelens altijd niet aanwezig lijken te zijn of juist ineens zo ontzettend intens.
Arghhhh! Ik heb sinds een paar wassen dat mân favoriete zwarte jeans zoân goor zurig luchtje heeft, alsof hij niet goed is gedroogd en daarna is opgevouwen en ik krijg het niet weg⊠:S Help!
Oh god ben bij de salsa shop (ja alweer ) en ze spreken hier geen nederlands en er kwam een gekkie binnen die geen engels kon en een taco met gehakt en sla wou⊠3x raden wie de tolk was en alle mexicaanse gerechten uit moest leggen