Ik vind het best normaal om het 50/50 te betalen. Ik neem aan dat hij niet expres de duurste opties kiest oid
Vanavond ga ik kijken:
- The crown s3
- A typical s3
- The Witcher
- A marriage story
0 stemmers
Ik vind het afhankelijk van hoeveel jullie verdienen en welke keuzes jullie gemaakt hebben. Heb jij bijvoorbeeld part time gewerkt zodat je meer vrije tijd hebt, en hij heeft full time gewerkt, dan vind ik het logisch dat jij met minder geld toe moet. Heb jij je geld over de balk gegooid, en hij heel zuinig gedaan dan vind ik het ook logisch dat hij het zo ziet.
Ik vind het ook belangrijk of jij bijvoorbeeld zuinigere keuzes zou maken op reis, of dat hij er veel geld tegenaan wil smijten.
Ik wilde afgelopen zomer zuinig op vakantie, mijn zusje luxer. Ik vond het dan niet eerlijk om 50/50 te betalen want ik zat in een duurder appartement dan ik wilde (en me eigenlijk kon veroorloven). Toen hebben we die kosten dus 60/40 gedaan. Met mijn ex deden we de kosten die we op vakantie maakten (niet het verblijf en tickets) 66/33.
Misschien kunnen jullie zo iets doen?
Bedankt voor jullie input! Hier kan ik wel iets mee, zal het er eens even met hem over hebben. Hij verdient wel wat meer dan ik, maar wonen niet samen verder en hij woont wel op zichzelf dus daardoor heeft hij ook wel meer kosten. Dat van die 66/33 oid vind ik wel een optie eventueel
Ah super snel dankjewel! Heb met pijn en moeite shockwave gedownload maar het blijkt compleet uitgestorven, jammerrr
Vandaag met mijn vriend naar de kerstmarkt in Köln geweest wat heel leuk maar ook suuuuperdruk was en nu zijn we uit eten. Zo’n fijne dag
Ik heb nu officieel kerstvakantie!
Morgen kerstshoppen in Utrecht en even ergens lunchen,en de rest van de vakantie ook al een het vullen met allemaal leuke dingen met vrienden en familie.Zo fijn <3
Zou je andersom ook meer bijdragen? Bespreek het vooral inderdaad maar persoonlijk zou ik het vreemd vinden om het anders te verdelen dan 50/50, tenzij een vd twee vanwege gezamenlijke doelen (bv. kinderen) minder werkt / verdient.
Als jullie niet samenwonen en hij naast dat hij meer verdient ook nog kosten heeft vanwege zijn woning, zou ik geen 66/33 voorstellen maar 50/50. Ik zou het raar vinden om meer te moeten betalen omdat ik meer gespaard heb als je beide nog aparte levens hebt (dus niet samenwoont met verdeling kosten).
Edit: en jij hebt zo te lezen ook een prima spaarpotje.
Arhhhh kut bijenkorf. Heb daar vrijdag mijn kerstcadeau’s besteld. Annuleren ze 1 cadeau. Dus nu maar iets nieuws besteld en dat zou dan dinsdag binnen komen maar ik vertrouw er totaal niet op
In Knives Out zat ook een grapje over Italianen is dat een voorteken.
Hoe kan die vorige match van Badr en Rico alweer 3 jaar geleden zijn
Als je dacht dat het niet erger kon na Singel 39 kijk dan mannen van Mars
whooo net de juliette has a gun “Mmm” besteld voor maar €55,- voor 50 ml! Kan niet wachten tot ik hem binnen heb!
Mijn live stream loopt wat achter, super vervelend :S
Kijkt iemand badr en rico?
Ja maar ik durf eigenlijk niet omdat ik echt niet van vechten hou
Vorig jaar zou ik oud en nieuw vieren met een vriendin, haar vriendinnen en aanhang. Gewoon spelletjes spelen, wijn drinken, niets bijzonders. Toen bleek ik ineens niet meer welkom te zijn, want die meiden wilden het alleen voor echte aanhang houden, dus alleen hun groepje + partners. Nu is een van die meiden sinds een tijdje weer vrijgezel en nu mag ik ineens wel komen dit jaar? Ehh, misschien ben ik redelijk petty, maar ik hoef daar op deze manier echt niet heen
Zo spannend! Durf bijna niet te kijken
Haha same ik kan niet tegen bloed en al helemaal niet als iemand out gaat