Omg jaaaaaa! Vooral bono idd met z’n :‘Thank god it’s them instead of youuuuuu’. Voorlopig heb jij een paar miljoen op de bank staan en ik niet
En weten ze wel dat het kerst is!? Kun je nog zo arm zijn maar HET IS KEEEEERST dus doe gewoon leuk mee op je continent of dread and fear waar niks groeit
Hij heeft het ook niet beter gemaakt met zijn liedje met Alicia Keys ‘don’t give up (Africa)’
Hahaha echt heh En sowieso zijn er ook hele continenten die gewoon geen fuck geven om kerst en dat prettig vinden. Laat ze gewoon met rust Bono!
Jezusmina. Worden we gebeld dat m’n oma niet meer ademt. Iedereen in paniek. Komen we bij haar, is ze weer normaal
En er ligt gewoon sneeuw op de Kilimanjaro!!!
Wie de fuck geeft er nog om kerst. Het gaat alleen maar over vreten, cadeaus en verplicht familiebezoek. Waar is de heer?
Nu moet ik weer aan south park z’n iconische bono aflevering denken.
‘He’s not the record holder…he’s the record’ hahaha
Tweets omtrent de wedstrijd van Badr en Rico. Echt geweldig
Wat een gezeik. We vieren de 70ste verjaardag van mijn moeder vandaag, ze was vorige week jarig. Geven we vanochtend de ring die we voor haar gekocht hebben, is hij te klein. Nou ja jammer gaan we hem van de week ruilen. Zeggen net mijn beste vriend en zijn vriend af omdat er 1 de griep heeft. Oke, kan gebeuren maar op mijn verjaardag zeiden ze ook al af dus het zit me nu gewoon dwars. Hoop dat ik alle stomme dingen nu gehad heb voor vandaag en dat het vanmiddag alleen maar gezellig gaat worden
Kan niet wachten tot de kerst voorbij is. Eeuwige gezeik en gedoe altijd, nu al zo klaar mee
Wow, ik heb vannacht gewoon over jullie gedroomd!
Hoop dat ik vandaag mn kerst pakket krijg. Dan kan ik klagen hoe erg die tegen valt. Als ieh er is dan…
En anders kan je klagen over dat hij er nog steeds niet is!
Niet eens over nagedacht! Heerlijk klagen vandaag haha
Haha jaa
Edit:
Ik ga nu iets kopen op marktplaats, dat moet morgen verstuurd worden en dan echt fingers crossed dat het dinsdag aankomt.
Nu al stress. Mijn ouders komen voor het eerst bij mij eten… opruimen, schoonmaken en alle troepjes verbergen. Hoor nu al mijn vader zeggen: “oh je hebt zeker nog niet gestofzuigd.”
oh nee, wat rot! Ik vraag altijd aan mijn ouders of ze niks willen zeggen over eventuele rommel, omdat ik mijn best heb gedaan en ik nog steeds de persoon ben die erin moet leven