@Zemraluani welk oude seizoen ben je aan het kijken van een huis vol? Ik wilde gister ook een oud seizoen kijken maar wist niet welke (ik kon trouwens zonder een abo kijken?).
Ik heb veel te lang geslapen en nu heb ik koppijnnnnn.
@Zemraluani welk oude seizoen ben je aan het kijken van een huis vol? Ik wilde gister ook een oud seizoen kijken maar wist niet welke (ik kon trouwens zonder een abo kijken?).
Ik heb veel te lang geslapen en nu heb ik koppijnnnnn.
Ligt eraan. Supermarkt is bij ons wel rond 10 uur open altijd. Maar in de stad zijn de gewone winkels niet eerder open maar die hadden op vrijdag een extra koopavond
But say a prayer, pray for the other ones
At Christmastime itās hard, but when youāre having fun
Thereās a world outside your window
And itās a world of dread and fear
Where the only water flowing
Is the bitter sting of tears
And the Christmas bells that ring there are the clanging chimes of doom
Well tonight thank God itās them instead of you
And there wonāt be snow in Africa this Christmastime
The greatest gift theyāll get this year is life
Where nothing ever grows
No rain nor rivers flow
Do they know itās Christmastime at all?
Hereās to you
Raise a glass for everyone
Yearly reminder dat band aid denigrerende klootzakken waren.
Dank je
Omg jaaaaaa! Vooral bono idd met zān :āThank god itās them instead of youuuuuuā. Voorlopig heb jij een paar miljoen op de bank staan en ik niet
En weten ze wel dat het kerst is!? Kun je nog zo arm zijn maar HET IS KEEEEERST dus doe gewoon leuk mee op je continent of dread and fear waar niks groeit
Hij heeft het ook niet beter gemaakt met zijn liedje met Alicia Keys ādonāt give up (Africa)ā
Hahaha echt heh En sowieso zijn er ook hele continenten die gewoon geen fuck geven om kerst en dat prettig vinden. Laat ze gewoon met rust Bono!
Jezusmina. Worden we gebeld dat mān oma niet meer ademt. Iedereen in paniek. Komen we bij haar, is ze weer normaal
En er ligt gewoon sneeuw op de Kilimanjaro!!!
Wie de fuck geeft er nog om kerst. Het gaat alleen maar over vreten, cadeaus en verplicht familiebezoek. Waar is de heer?
Nu moet ik weer aan south park zān iconische bono aflevering denken.
āHeās not the record holderā¦heās the recordā hahaha
Tweets omtrent de wedstrijd van Badr en Rico. Echt geweldig
Wat een gezeik. We vieren de 70ste verjaardag van mijn moeder vandaag, ze was vorige week jarig. Geven we vanochtend de ring die we voor haar gekocht hebben, is hij te klein. Nou ja jammer gaan we hem van de week ruilen. Zeggen net mijn beste vriend en zijn vriend af omdat er 1 de griep heeft. Oke, kan gebeuren maar op mijn verjaardag zeiden ze ook al af dus het zit me nu gewoon dwars. Hoop dat ik alle stomme dingen nu gehad heb voor vandaag en dat het vanmiddag alleen maar gezellig gaat worden
Kan niet wachten tot de kerst voorbij is. Eeuwige gezeik en gedoe altijd, nu al zo klaar mee
Wow, ik heb vannacht gewoon over jullie gedroomd!
Ik ~moet~ echt sporten vandaag maar ik heb geen zin. Ik moet ook opruimen en schoonmaken vandaag en daar heb ik ook geen zin in. En ik moet cadeautjes kopen.
Hoop dat ik vandaag mn kerst pakket krijg. Dan kan ik klagen hoe erg die tegen valt. Als ieh er is danā¦
En anders kan je klagen over dat hij er nog steeds niet is!