Wat je even kwijt wil #31

Omg Ook van jou vroeg ik af of je er nog was. Ik had het niet door! Maar geloof dat je nu stuk minder (persoonlijk) post dan destijds dus misschien niet zo gek dan.

1 like

Mensen zeiden van als je full time werkt en vroeg moet opstaan vergaat het uitslapen je echt wel, dat lukt je niet meer. Nou dan kennen ze mij nog niet. Word wel wakker rond 6/7/8 maar kan daarna gewoon nog meer slaap cycli maken hoor. Ben nu nog gewoon enorm moe, baal van m’n wekker die staat om te sporten

2 likes

@Sax haha ja ik denk dat meer mensen het niet door hadden en met name om de reden die @ellegirltalk noemt, ik post minder en probeer ook wat meer te letten op de dingen die ik wel post!
@Eddie haha ja die onder andere, ik las het laatst weer (staat ergens in een topic hier geloof ik?) en moest zelf ook gewoon weer lachen, was zo random

2 likes

Ik heb nog 5 euro om te besteden aan iets voor sinterklaas, voor de tante van mijn vriend.
Ik weet echt niks behalve bonbons ofzo?

2 likes

Lekker toch bonbons!

1 like

Bonbons zijn altijd goed! Anders misschien iets van (geur) kaarsen, een fijne handcrème, koffiebonen of een lekkere (losse) thee

1 like

Ik ging net op de weegschaal staan. Meh resultaat. Toen liet ik een scheet. Ging nog eens op de weegschaal staan. - 0,2 kg :joy::partying_face:

74 likes

Ik vind dat niet raar. De reden van het uitmaken is ook niet het niveauverschil an sich, maar juist ook gemeenschappelijke interesses lijkt me. Als jij je verdiept en interesseert in dingen zoals politiek en je kunt daar niet over praten, is dat gewoon een groot verschil in jullie interesses en leefwerelden.

1 like

Ik denk nooit dat het onaardig is om een relatie waarin jij je niet prettig voelt te verbreken. De manier waarop kan daarentegen wel bot of onaardig zijn denk ik, zou proberen om een manier te kiezen die bij je past, waarbij je wel eerlijk bent maar de ander niet onnodig kwetst.

1 like

Dit heb ik ook ja. Moet voor werk al jaren vroeg uit bed doordeweeks, maar kan in de weekenden nog prima old school uitslapen hoor. Vanmorgen was het 11.15 :+1:

1 like

Hahahaha sorry echt hardop lachen, als dit echt zou zijn heeft die man echt geen care in the world :joy: gelukkig zat er niet iets écht belangrijks in

3 likes

Ik ben een beetje de curly girl method aan het uitproberen en het werkt al goed. Ik had alleen nog geen goede microvezel handdoek. Ik kon hier in het dorp even niet snel iets vinden en ik wil het eerst even uitproberen. Dus heb een microvezel theedoek gekocht bij de zeeman haha .

3 likes

Ik ben wakker geworden met een enorme koortslip en heb volgende week een sollicitatie. Hij is zo fucking groot, eerst komt m’n koortslip daar binnen lopen en daarna ik pas😩

1 like

Heb een kater. Dacht ik rol even mijn yogamat uit en doe even een korte sessie met een filmpje van YouTube.

Eerste houding was de kind houding. Ik werd er helemaal draaierig van. Dus ik zit maar weer op de bank

5 likes

De moeder van mijn beste vriendin is een aantal jaar geleden overleden op de verjaardag van mijn moeder. Sindsdien hebben we een ritueel dat ik haar altijd een hartje stuur en zij mij feleciteert met mijn moeder. Vandaag was het weer zo ver. Er komt ooit een dag dat dit een kutdag voor ons allebei is en dat is zo’n raar besef

1 like

Ik ga zo naar de stad en heb voor het eerst Dr. Martens aan (wel de vegan, ik las dat die zachter zijn?). Ga ik hier heel veel spijt van krijgen?

1 like

Een tijdschrift?

Ah vervelend. Bij mij werkt smeren met tea tree olie en lysine tabletten slikken goed om het zsm onder controle/minder te krijgen.

Aaah neee, dat is echt klote. Ik heb het idee dat iedereen dan ook naar mijn bovenlip kijkt.

Ik slik altijd zink om het sneller over te laten gaan

Ja ik denk het wel.