Wat je even kwijt wil #31

ik weet niet wat het deense equivalent van een tokkie is maar man man man de reacties daar op een Telegraaf-achtige krant zijn nog erger dan hier … en ik had enkel die pagina geliked om de taal beter te beheersen :sob:

Tøkkie

39 likes

& @midheavenmoon

hahahahah

1 like

åsø

18 likes

Ik heb nog de sabotage chocolade koe van mijn truienstelende vriendin op mijn nachtkastje staan en er zit nu een pizza margaritha die over was van mijn werk in de oven👌🏼

1 like

Ik heb net online een fotoboek besteld en ik heb het gevoel alsof er een enorm ding van m’n to do list valt. Heb hier een jaar over gedaan en het elke week weer uitgesteld. :see_no_evil:

1 like

Denk niet dat ze dat expres doet toch, of dat ze er iets aan kan doen dat er maar twee mensen van haar komen?

1 like

Nee doet ze ook niet expres, maar dat maakt het niet minder vervelend omdat het al maanden in de planning staat en ze me had gezegd dat ze meer mensen zou uitnodigen. Daar had ik in mijn voorbereiding rekening mee gehouden.

Maar kan toch zijn dat die allemaal hebben afgezegd? Dan zou ik het lullig vinden als iemand mij dat zou verwijten. Het is niet dat ik er dan iets aan kan doen, als mijn vrienden me in de steek laten :stuck_out_tongue:

2 likes

Dat is niet geval, ik praat wel gewoon met dr. Ze heeft mij gezegd dat er van haar 10 mensen kwamen en vandaag laat ze weten dat er maar twee komen, niet met afzeggingen, gewoon gebrekkige communicatie van haar naar mij. Vandaar mijn irritatie.

@ezw @Zoeva nooit een geheim geweest hoor!

En @Brum ik had na enige tijd ook door wie jij was idd. Maar dat had je Mss zelf ook door.

Ik heb net echt door the middle of nowhere gerend in Nieuwegein om de bus te halen zodat ik mn trein kon halen maar het is gelukt :ok_hand:t2:

Ik zeg altijd hetzelfde. Cafe de zwaan als lunch plekje. Ligt aan de markt! Hebben een hele grote selectie speciaalbieren ook

1 like

Heb je last van stress(momenten)? Ik klem dan vaak m’n kaken op elkaar, bijvoorbeeld toen ik rijles had (vond ik nogal eng dus die zenuwen uitten zich zo). Als ik dan m’n mond wijd open deed, bijvoorbeeld bij eten al, hoorde je echt zon knak en het deed ook echt pijn.
Tandarts zei dat het vaak voor komt, kan zowel in je slaap zijn als gewoon overdag!

@Eddie

19 likes

Ja toen ik erop ging letten bleek ik het heel vaak te doen, ook bij dingen waar je niet bij nadenkt (bijvoorbeeld als ik groente stond te snijden… super random)
Het kan wel echt vervelende vormen aannemen, m’n tandarts raadde mij ook aan langs de fysiotherapeut te gaan ervoor… heb ik nog niet gedaan, stom eigenlijk want last heb ik nog steeds. Wel minder want m’n rijbewijs heb ik inmiddels maar hij zei ook dat als je dat eenmaal doet, je het mogelijk steeds vaker (onbewust) doet.
Je kan er misschien zelf nu wat bewuster op letten, of je het merkt in bepaalde situaties? En proberen jezelf te corrigeren maar ik merk zelf dat dat niet makkelijk is! Succes en sterkte voor nu

1 like

Ik heb mijn eerste verkeersboete :sob:. Eigen schuld natuurlijk, weet ik. Iets beter opletten dus…

Toen egf weg ging hebben veel mensen hun insta gedropt omdat ze bang waren elkar kwijt te raken (denk ik haha).

1 like

Oooooooh ben jij het! Leuk :grinning:

1 like

Aaah ik heb zo’n last van restless legs. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Het is gisteravond al erg begonnen. Heb er vannacht ook ruk van geslapen en nu is het nog steeds aanwezig. Heeft iemand tips?

Huh ben jij dit?!
Niet dat ik je ooit heb gemeet maar ik weet jou nog wel van egf. En nu wil ik zeker een keer met je partyen :ok_woman:t2:

2 likes

Ik heb vannacht nog eens ouderwets met mijn katten in bed geslapen en het was echt heel gezellig :sob::heart: Nu liggen we nog samen en gaan we Glee kijken.

15 likes