De film was net best leuk, maar ben nog steeds een beetje verdrietig
Maar net ook al mijn niet-vegan eten ingepakt voor de familie, haha raak ik dat ook een keer kwijt.
De film was net best leuk, maar ben nog steeds een beetje verdrietig
Maar net ook al mijn niet-vegan eten ingepakt voor de familie, haha raak ik dat ook een keer kwijt.
Ik ben zo onrustig vandaag.
Heb vreetdrang en koopdrang.
Nou de maskertjes waren een doorslaand succes zelfs mân broer deed mee, volgend jaar weer!!
Net Klaus gekeken (Netflix), wat een lieve en originele film. Net wat ik nodig had.
Wij kijken ghost adventures op Spike.
Maar ik heb met dit programma altijd het gevoel dat het fake isâŚ
Er gebeurd te veel ofzo.
Ik wil of slapen of mn cocktail eruit kotseb.
SHOW YOURSELF
Zak zegt ook altijd dat alles een demoon is
Ja , vind het ook erg knap dat ze altijd zoveel dingen zien terwijl andere âghost adventuresâ hoogstens 1x wat vastleggen per aflevering.
Ik geloof deze gasten echt niet
Volgens mij las ik hier op het forum ooit dat hij vroeger wedding dj was en dat kan ik nu ook niet meer unseen. Dat past echt zo bij hem.
Ik word er ook heel moe van dat ze na 16 seizoenen nog steeds als een stel idioten schrikken als ze wat zien. Dude, 16 seizoenen, dit is je baan, man up. En heel irritant dat als ze ergens een klein meisje tegen komen het altijd gelijk de devil is die zich voordoet als een klein kind.
En toch blijven kijken he, blijft heerlijke tv
Ik had gnocchi gemaakt, maar het was eigenlijk meer in de vorm van aardappelpuree geworden, maar het was wel super lekker en niemand deed er lullig over. Ze schepten zelfs extra op. En mn bijgerecht was ook gelukt en mn koekjes ook. Dat is voor mij echt uniek dat alles te eten is.
Nou ben ik met wijn de afgelopen 4 afleveringen Chateau meiland aan het kijken, heerlak.
Ze hebben inmiddels 20 seizoen vol met âevidenceâ!
Ik ga stuk om die gasten.
Aaron die altijd de lul is en in zijn eentje ergena wordt opgesloten.
Zak die bezeten wordt door een âdemonâ
En Jay die ergens verblijft in een kamer en dan van alles voelt of in slaap valt
Kan me echt uren vermaken met die zooi.
Ghost brother daarentegen is wel echt grappig.
Ben echt trots op mn moeder, ze is bezig met ons kerstvreetpakket op een facebook te zetten voor minderbedeelden en vult het pakket aan met allemaal eten uit de kast, zo lief
Even alle gekheid op een Gnocci. Ik denk dat jij wel een goede gastvrouw bent.
Mensen die dingen voor anderen doen alleen maar zodat ze er zelf beter van worden
Edit: ik liep net een rondje door de binnenstad en ik kwam serieus 5 ongeneerd ruzie makende mensen/gezinnen/stellen tegen hahahha. Love kerst
Haha ja inderdaadâŚ
Het blijft leuk om te kijken, maar dat ze inderdaad nog steeds schrikken vind ik ook debiel.
Of als ze zich laten âovernemenâ door een entiteit daarna gewoon naar huis gaan.
Moet je geen reiniging doen? Of een excorcist haha
Haha toen ik thuiskwam zat er in de post een envelop die helemaal dichtgetapet was en ik dacht het handschrift van mijn tante te herkennen. Stond ook nog op met een pijltje naar de tape: spuug plakte niet meer, postbode is onschuldig!!! Dus envelop opengemaakt, heb ik de meest onbegrijpelijke kerstkaart ooit, met ergens in de hoek een kerstgroet en de namen van mijn tantes en mijn moeder en verder de meest random shit: sorry voor het onleesbare handschrift van I. Niet waar, je bent zelf niet te lezen! Duizend hartjes en âL. Is over de hond gestruikeld en heeft haar vinger bezeerd dus kan niet schrijvenâ
Blijkt dat mân Neefjes en zusje dezelfde vreemde kerstkaarten hebben gekregen.
Mijn moeder en tantes hebben die kerstkaarten geschreven onder het genot van veel te veel wijntjes en ze hadden zo te zien enorme lol ermee. Moest er zo om lachen, echt typisch mân moeder en ze waren zo op dreef dat ze de gehele verre familie vergelijkbare kaarten hebben gestuurd, inclusief oudtantes die ze nauwelijks spreken enzo, die zullen wel denken.
Mân broertje en ik hebben net echt een fantastisch kerstdiner gekookt en gegeten, heb nu zin om de rest van de kerst in bed te blijven want je moet toch stoppen op je hoogtepunt hè
Hahahaha dit klinkt fantastisch
Aah hahaha, echt leuk dit
Kom er net achter dat mijn kat wormen heeft en nu kriebelt alles bij mij en de dierenarts is ook nog eens dicht tot vrijdag grr.