Wat je even kwijt wil #31

Ik heb voor vanavond een enorm uitgebreid mezze menu voor mij en mijn vriend samengesteld. Ik heb nu alleen nog maar de 3 onderdelen voor het toetje af en heb al geen zin meer hahaha fuck, ik moet echt nog veel doen.
Daarna gelukkig 7 dagen lang etentjes bij andere mensen (7!!! holy shit ik wist niet dat ik zoveel diners had gepland)

4 likes

Net het cadeautje voor mijn vriend kapot gemaakt :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: fuck kerst echt. De voorbereiding plus het idee ervan is altijd beter dan de werkelijkheid.

2 weken geleden Albert Heijn thuisbezorgd gereserveerd voor vanmiddag, krijg ik een uurtje geleden een mail dat oa de beenham niet geleverd kan worden. Ben echt pissig nu, klote AH

1 like

Ik ben echt gefascineerd door de kerstmutsen! Hoe kan het dat ze zo goed ‘passen’ bij de avatars?
Doen jullie dit handmatig? Is het een scriptje? So many questions
 verteld het deze wannabe nerd!
@moderators

1 like

Heeft @lula uitgedokterd!

1 like

Ben benieuwd! Ik vind ze erg cool :sunglasses::santa:t5:

Hahahaha :joy: @Lula boefje

Edit, oh wacht zo’n scheve muts gebeurd vaker. Maar nu met airy fairy haar blije opmerking erg leuk.

1 like

Mijn vader zit achter zijn computer op een bureaustoel en de kat ligt gebalanceerd boven op de rugleuning omdat ie stiekem toch best een lief aanhankelijk beest is. Mijn hart kan dit niet aan. :heart:

1 like

Oh weet ik ook niet precies. Ik doe altijd maar wat. Het is een aangepaste bestaande CSS met een afbeelding van één muts die over de avatars wordt geplaatst op drie manieren die elkaar afwisselen.

1 like

Heb soort van promotie gemaakt op mijn werk
Alle cadeaus zijn binnen gekomen op tijd
Ik ga nu in bad liggen met chips

Heerlijke dag :ok_hand:t3::heart:

50 likes

Ik heb zo’n raar gevoel deze kerst. Ik wil er graag zin in hebben maar heb nu al een soort van teleurgesteld gevoel

2 likes

Ik zit het hele internet af te struinen want ik heb een enorme koopbui en zin om leuke dingen te kopen. Heb alleen geen idee wat. Heb wel een super cute sleutelhanger gekocht dus het begin is er :joy:

Haha elk jaar is er een all you need is love topic. Maar elk jaar denk ik “Huh wie is Aynil”

34 likes

Ik heb gisteren mijn lievelingscake gemaakt (pandan cake :smiling_face_with_three_hearts:), maar ik mag er niet aan zitten want het is het toetje voor vanavond. En hij ruikt zo lekker :sob:

3 likes

Ik geniet er echt van als je in de trein zo in die raamreflectie mee kan kijken met wat diegene voor je op z’n telefoon aan het doen is. De jongen voor me is nu al 15 minuten bezig met het bekijken van instagrams van halfnaakte jongens.

36 likes

Ik heb zoveel musketflikken en chips gekocht voor de komende paar dagen. Echt klote weer als die musketflikken straks weg zijn. Bij Hema krijg je ze het hele jaar maar die zijn raar en krijg ik jeuk van. AH for the wiiiin

1 like

Oeh welke blender?

Ik ben onderweg naar een restaurant met cadeaus die lekker aan het verpieteren zijn in dit weer.

1 like

Zo operatie afwas van halve week wegwerken, kamer snel opruimen, en logeerspullen inpakken kan beginnen. Heel benieuwd of het druk in de trein is straks. Denk dat iedereen lekker binnen zit.

Super lief dat je dit doet! Ben ook benieuwd dus sluit graag aan als dat mag :blush:

Ja tuurlijk! Ik zal het proberen te onthouden om jullie een berichtje te sturen :slight_smile: