Wat je even kwijt wil #31

Ik ga morgen voor mn vader koken en zometeen vast toetje maken. Natuurlijk heb ik “per ongeluk” te veel :raising_hand_woman:t3::joy:

1 like

Shit!! Veel sterkte :frowning_face:!!

1 like

Ik zit in een dubbel dekker bus !! :smiley:

2 likes

Wat onwijs vervelend. Veel sterkte!!

1 like

Eindelijk twee dagen vrij. Wat een drukte op het werk. Kan geen haren meer zien. Nu eerst hier bij lezen en dan straks gezellig kerst avond vieren met vrienden en familie.

11 likes

Ik moet eigenlijk beginnen aan de taart voor morgen, maar heb niet zo’n zin.

Moet nu iedereen kaal bij je kerstdiner?

4 likes

Wow wat heftig. Sterkte :heart:

1 like

wat is het tweede 5 letterwoord hier? help mij de kerst door!!

nee die heb ik al :frowning:

ja!

@ohappyday nee ook niet :’(

ja!! exalt, dankjewel :smiley:

1 like

Potver ik lees net in de rapportages dat hij vandaag nog met spoed opgenomen is in het ziekenhuis. Kan alleen maar dankbaar zijn voor het afscheid dat we vanmiddag gehad hebben denk ik… :frowning:

1 like

Ik ben aan het genieten, voor het eerst in mijn leven op kerstavond lekker thuis aan het chillen ipv bij familie. Mijn avondeten was friet en chips en ik kijk Modern Family :heart:

Ik heb ook nog van de bon die ik heb gehad van mijn " werk " (de klant waarvoor ik toevallig deze maand werk) een satisfyer bij bol.com besteld yesss kan niet wachten. Thanks opdrachtgever (en jullie allemaal voor de postieive reviews) :+1: ik hoop niet dat er bijgehouden wordt wie wat bestelt haha.

9 likes

In onesie natuurlijk! Ik vond die filmpjes vroeger van MacBarbie het leukst :sweat_smile:

Ik heb vanavond kapsalon besteld, een gedicht voor m’n ouders geschreven voor bij de cadeaus morgen (als dank voor al hun hulp afgelopen jaar wil ik ze mee uit eten nemen dus heb dat in een gedicht verwerkt, ze nemen het amper aan als wij eens willen betalen maar op deze manier moeten ze wel!), ik lig nu met een wijntje in bed, geurkaars aan, nog even een serie kijken: ik ben echt aan het genieten van deze avond voor mezelf :star_struck: kerstgevoel komt morgen wel (of niet)

10 likes

Net met z’n 5en spelletjes gespeeld en het is zo fijn! Mijn ouders en broer kunnen ook heel goed opschieten met mijn vriend en daar ben ik ook zo dankbaar voor. :heart:

1 like

Dit is echt mijn humor :joy:

19 likes

Ahh ik wil eigenlijk dat een jongen die ik op reis heb leren kennen voorstelt me te komen opzoeken, want ik heb behoefte iemand te zien die daar ook was, hij is goed voor mijn ego en was echt best goed in bed. Maar helaas is hij volgens mij niet echt geïnteresseerd meer. Ook al zou hij me eigenlijk nog eens trakteren op bier…

Ik heb een beetje last van mijn buik en ben aan de :poop:
Zou het niet heel erg vinden als het nog iets erger wordt. Kan ik kerst overslaan dit jaar

2 likes