Wat je even kwijt wil #31

Nee vind het juist lief dat je het aanbied. En ik vind jouw verhalen over je opleiding enzo heel interessant!

1 like

Het is dat ik vanavond moet werken anders had ik zeker wel willen meegaan!

1 like

Moest je skypen met een leerling of een werkgever? Mijn leerlingen wilden het ook altijd graag weten namelijk en dat snapte ik ook wel! (zeker als ik dan over sommige dingen gewoon eerlijk zei dat ik dat in het begin ook moeilijk vond en er wel een goed examencijfer voor had gehaald, gaf hoop ofzo haha). En voor sommige vakken is een middelbareschoolexamen ook best wel anders dan het vak zelf in het hoger onderwijs ofzo, dus dan is het misschien ook wel relevant?
Oh en een meisje uit mijn klas die met een 9 gemiddeld geslaagd was wilde haar bijlesbureau ook graag als reclame gebruiken haha “bij ons werken mensen die summa cum laude geslaagd zijn!!!”, al vond zij dat nogal bullshit

Ik moet zo nog even naar de supermarkt voor de laatste dingen, hou m’n hart vast voor de drukte

en @Soy.peor leuk om te horen!
Ik moet 9- 02 preken, en dat is pas om 11:30. Dus dan zijn jullie ook welkom haha. Ben benieuwd hoe mensen gaan reageren op een 22-jarig meisje op de kansel. :slight_smile:
Ik probeer jullie niet te bekeren ofzoiets, maar misschien verlaagd dit de drempel om een keer binnen te stappen en te zien hoe het gaat.

7 likes

Dat mag inderdaad niet. De link is verwijderd.

Ik wil heeel graag je preek horen en meemaken!

Het moment dat je pasta staat te maken en alvast de halve bak met saus leeg eet :joy:
Zo houd ik niks meer over voor mijn avonddienst :joy::joy:

1 like

Mijn kat is er net achter gekomen dat ze Oreo cake (het witte deel dan) erg lekker vindt. :smirk_cat:

1 like

Mijn fiets is (hoogstwaarschijnlijk) door de gemeente verwijderd, maar ze kunnen hem niet vinden en ik ook niet op de site. Nu heb ik een telefoonnummer gekregen, maar het is bijna kerst, dus vraag me af hoe makkelijk ze te bereiken zijn :sweat_smile:

Jaaaa leuk! Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen :blush:

1 like

9 februari haha! Ik preek in het midden van het land. Ik wil het liefst over een kleine profeet preken (liefste Hosea, die van God moest trouwen met een hoer), maar ik moet ook nog even vragen of ze misschien bezig zijn met een prekenserie

4 likes

Mijn vriend is 3 uur geleden weggegaan om boodschappen te doen en om even naar verf te kijken. Belde hem net en drukt me weg, ben benieuwd waar hij straks mee thuiskomt.

Edit: Hij was blijkbaar aan het parkeren toen hij me wegdrukte. Maar hij heeft oliebollen mee van het beste kraampje van de stad, wat een half uur rijden is :hugs:

4 likes

Oh prima hoor! Je bent altijd welkom. Ik stuur jou en @Luzarl tzt nog wel een berichtje. Je bent gewoon welkom, wat je achtergrond ook is! Welk geloof hang jij aan? Misschien kan ik ook een keer met jou mee?

11 likes

Klinkt goed, geniet ervan!

Hee, komt goed! Je mag best even zeuren. Kan je de komende dagen ook rustmomentjes inplannen? Bijvoorbeeld even uitslapen of vroeg naar bed? Je bent niet verantwoordelijk voor andermans gezelligheid deze dagen, dus denk ook aan jezelf

2 likes

Ik wil een bapaobroodje warm maken maar geen idee welke stand mijn magnetron moet. Ik heb low, medium low, medium, medium high en high (als ik dit goed zeg uit mijn hoofd). Welke moet ik dan hebben lol. Ja heb dat ding nog niet geprobeerd want heb hem net paar dagen.

Medium? Die broodjes hoeven ook maar 30 of 60 sec, toch? Gewoon er bij blijven staan, kom vast goed.

1 like

Laten we aannemen dat je magnetron een bereik heeft van 100w tot 900w.
100 = low 900=high
Alles er tussenin je kun je met percentage berekenen.
Op je verpakking staat dan wel op hoeveel watt

1 like

1 like