@Reflect ik ben maar even hierheen verplaatst, maar woon in een nogal roerige buurt. Hebben al zeker een maand last van jochies die (illegaal) vuurwerk afsteken op het plein en gister besloten ze dat in een auto te stoppen. Gedurende het jaar is het vaak rustig, maar tegen oud en nieuw aan is het een soort warzone.
Potver ik lees net in de rapportages dat hij vandaag nog met spoed opgenomen is in het ziekenhuis. Kan alleen maar dankbaar zijn voor het afscheid dat we vanmiddag gehad hebben denk ikā¦
Ik ben aan het genieten, voor het eerst in mijn leven op kerstavond lekker thuis aan het chillen ipv bij familie. Mijn avondeten was friet en chips en ik kijk Modern Family
Ik heb ook nog van de bon die ik heb gehad van mijn " werk " (de klant waarvoor ik toevallig deze maand werk) een satisfyer bij bol.com besteld yesss kan niet wachten. Thanks opdrachtgever (en jullie allemaal voor de postieive reviews) ik hoop niet dat er bijgehouden wordt wie wat bestelt haha.
In onesie natuurlijk! Ik vond die filmpjes vroeger van MacBarbie het leukst
Ik heb vanavond kapsalon besteld, een gedicht voor mān ouders geschreven voor bij de cadeaus morgen (als dank voor al hun hulp afgelopen jaar wil ik ze mee uit eten nemen dus heb dat in een gedicht verwerkt, ze nemen het amper aan als wij eens willen betalen maar op deze manier moeten ze wel!), ik lig nu met een wijntje in bed, geurkaars aan, nog even een serie kijken: ik ben echt aan het genieten van deze avond voor mezelf kerstgevoel komt morgen wel (of niet)
Net met zān 5en spelletjes gespeeld en het is zo fijn! Mijn ouders en broer kunnen ook heel goed opschieten met mijn vriend en daar ben ik ook zo dankbaar voor.
Ahh ik wil eigenlijk dat een jongen die ik op reis heb leren kennen voorstelt me te komen opzoeken, want ik heb behoefte iemand te zien die daar ook was, hij is goed voor mijn ego en was echt best goed in bed. Maar helaas is hij volgens mij niet echt geĆÆnteresseerd meer. Ook al zou hij me eigenlijk nog eens trakteren op bierā¦
Ik heb een beetje last van mijn buik en ben aan de
Zou het niet heel erg vinden als het nog iets erger wordt. Kan ik kerst overslaan dit jaar
De film was net best leuk, maar ben nog steeds een beetje verdrietig
Maar net ook al mijn niet-vegan eten ingepakt voor de familie, haha raak ik dat ook een keer kwijt.
Ik ben zo onrustig vandaag.
Heb vreetdrang en koopdrang.
Nou de maskertjes waren een doorslaand succes zelfs mān broer deed mee, volgend jaar weer!!
Net Klaus gekeken (Netflix), wat een lieve en originele film. Net wat ik nodig had.
Wij kijken ghost adventures op Spike.
Maar ik heb met dit programma altijd het gevoel dat het fake isā¦
Er gebeurd te veel ofzo.
Ik wil of slapen of mn cocktail eruit kotseb.
SHOW YOURSELF
Zak zegt ook altijd dat alles een demoon is
Ja , vind het ook erg knap dat ze altijd zoveel dingen zien terwijl andere āghost adventuresā hoogstens 1x wat vastleggen per aflevering.
Ik geloof deze gasten echt niet
Volgens mij las ik hier op het forum ooit dat hij vroeger wedding dj was en dat kan ik nu ook niet meer unseen. Dat past echt zo bij hem.
Ik word er ook heel moe van dat ze na 16 seizoenen nog steeds als een stel idioten schrikken als ze wat zien. Dude, 16 seizoenen, dit is je baan, man up. En heel irritant dat als ze ergens een klein meisje tegen komen het altijd gelijk de devil is die zich voordoet als een klein kind.
En toch blijven kijken he, blijft heerlijke tv
Ik had gnocchi gemaakt, maar het was eigenlijk meer in de vorm van aardappelpuree geworden, maar het was wel super lekker en niemand deed er lullig over. Ze schepten zelfs extra op. En mn bijgerecht was ook gelukt en mn koekjes ook. Dat is voor mij echt uniek dat alles te eten is.
Nou ben ik met wijn de afgelopen 4 afleveringen Chateau meiland aan het kijken, heerlak.
Ze hebben inmiddels 20 seizoen vol met āevidenceā!
Ik ga stuk om die gasten.
Aaron die altijd de lul is en in zijn eentje ergena wordt opgesloten.
Zak die bezeten wordt door een ādemonā
En Jay die ergens verblijft in een kamer en dan van alles voelt of in slaap valt
Kan me echt uren vermaken met die zooi.
Ghost brother daarentegen is wel echt grappig.