Auch
Dat is een hele prestatie. Ik heb wel eens per ongeluk met een scheermesje gesneden in mijn tepel en er toen maar een pleister op geplakt. Vervolgens er de rest van de dag niet meer aan gedacht tot dat een date toen wel zoiets had van wtf waarom zit daar een pleister?
nog erger
Ik heb net tiramisu gemaakt maar gewoon uit mn hoofd, alle verhoudingen zijn vaag, heb maar gewoon wat gedaan ben zo benieuwd hahaha
Misschien even vragen of er iemand bij je in de buurt woont die het nog heeft liggen in het kattentopic? Of bij buren van wie je weet dat ze katten hebben?
Ik vroeg mij net heel even af of Nederlandse adventskalenders 1 extra vakje hebben omdat we een 2e kerstdag hebben. Maar het stopt natuurlijk wanneer kerst is aangevangen.
Ik had net mijn haar gewassen en kamde het daarna met een grove kam en m’n haar is iets langer dan waar mijn tepel is!! Het ging niet zo makkelijk en toen ineens ging het mis. Mijn tepel ziet er wel heel zielig uit!!
Morgen komt mijn familie lunchen en vanavond diner bij de schoonfamilie. Dus nu alvast alles voorbereiden voor morgen zodat we lekker kunnen blijven ronken morgen
Verkeerde topiccx
Ik verzond net een voicememo naar iemand want dat was het meest praktisch en snel en toen kreeg ik te horen dat ik zo netjes praatte en als een verslaggeefster klonk. Ik lig gewoon nog (gelukkig) in bed en hoef er pas over een uur ofzo uit. Voel me niet bepaald een verslaggeefster.
Ik lig nog steeds in bed. Ben er alleen uit gegaan om een oliebol te eten
#goals
Gisteren heb ik echt de leukste kerstavond ooit gehad met vriendinnen, al tijden niet zo hard gelachen (en lekker gejankt). En ik kwam een exdate tegen en ik zag er precies goed uit.
Alleen vind ik kerst nu echt even kut (date doet stom, eerste kerst als single na 9 jaar en zonder vader). Maar wel zin om m’n neefjes en nichtjes te knuffelen.
Ik ben aan het puzzelen en geheel onverwacht vindt m’n vader het ook heel leuk dus nu zitten we al uren mega kneuterig samen te puzzelen.
Ik word tante!!! Ik weet het al heel vroeg, dus het duurt nog lang. Maar zo blij.
Oh wat leuk!! Gefeliciteerd! Ik moest huilen toen ik het te horen kreeg.
Ben zojuist ongesteld geworden, echt een goede timing it…
Welke kerstfilm ga ik vandaag kijken?
Wie heeft de gouden tip?
Ik had gisteren chocolade mousse gemaakt om vandaag mee te nemen naar m’n ouders. Ben ik onderweg en staat de chocolade mousse thuis nog in de koelkast…
Maar ik had al wat extra gemaakt dus nu heb ik nog meer als ik thuis kom