Wat je even kwijt wil #32

Haha! Ja, ik heb nog genoeg chocolade hier liggen, maar ik wil een beetje minderen met chocolade.

1 like

We krijgen pas dinsdag uitsluitsel of we het huis krijgen. De verhuurmakelaars zijn ziek/hebben vakantie :disappointed:

Lekkere chocolade? Als je niet zo snel iets weet, misschien even kijken onder de cadeau categorie, dat vind ik altijd wel leuk.

-weg-

2 likes

Oh ik heb ook echt zin in zulke nonruzies met vreemde irritante mensen. Ga denk ik straks maar even naar de zeeman en kruidvat, lopen geheid mensen rond om even naar de snauwen.

3 likes

Jeetjeā€¦ heel veel sterkte :disappointed::heart:

1 like

Jezus wat verschrikkelijk :disappointed: Heel veel sterkte.

1 like

Jeetje wat een nieuws, heel veel sterkte! Jullie familie heeft echt veel te verduren zeg :frowning: echt heel verdrietig voor jullie.

1 like

Ah jeetje wat erg en heftig ook. Ook dat jullie het hem moeten vertellen.
Ik wens jullie megaveel sterkte en een dikke knuffel :heart::heart::heart:

1 like

Wat een verdrietig nieuws. Sterkte gewenst :four_leaf_clover:

1 like

Jezus wat kut. Veel sterkte :pensive:

1 like

Jeetje wat verschrikkelijk, ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende periode! Misschien kun je de dokter alsnog bellen en vragen of zij het aan hem willen vertellen? Ik kan me voorstellen dat je niet weet hoe je dit aan hem moet vertellen en zij hebben wel ervaring met zulke gesprekken.

1 like

Dank jullie wel allemaal :heart:We hebben nog wel hoop dat het misschien gewoon is dat hij niet goed reageert op de Parkinson medicijnen vanwege iets anders, maar de diagnose is nu wel gesteld (ook al is deze nooit 100 procent zeker. ik zie het helaas zelf ook wel in zijn symptomen.

1 like

Wat heftig en verdrietig @Otzi veel sterkte voor jou en de hele familie!

1 like

Veel sterkte

1 like

Ik heb net taart gegeten die goed was t/m de 31 maar vond het zonde om hem weg te gooien. Wish me luck!

2 likes

Ik word geteisterd door misselijkheid en het enige waar ik al 2 dagen zin in heb is een granny smith appel. Zijn die gewoon op in de jumbo?? Dat verzin je toch niet. Boycotten die kut winkel

4 likes

Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve berichtjes :heart: ik heb het toch maar even weggehaald omdat het zo heftig is.

1 like

Wat bij mij wel eens helpt is echt heel veel drinken, dan je plas proberen wat op te houden zodat je goed uit kunt plassen wanneer je wel gaat en zo hopelijk ook de bacteriƫn uit te plassen. Geen idee of het medisch gezien echt zo werkt maar voor mijn gevoel heeft het wel geholpen.

1 like

Wat een klotenieuws. Veel sterkte @Otzi.

@Karl_Lagerfeld ik heb ook altijd zin in Granny Smith appels als ik ziek en misselijk ben :woman_shrugging:

1 like