Wat je even kwijt wil #32

Voor vandaag niet zo nuttig meer misschien, maar ziek = ziek. Als je niet in staat bent om te werken, geef dan een andere invulling aan je dag, stukje wandelen, wat sporten, lekker koken bv.
Hoe is het vandaag?

1 like

Ik ga door een moeilijke periode en aangezien edelstenen best populair aan het worden zijn, was ik eens gaan zoeken naar de helende werking etc… En opeens heb ik voor 40 euro aan stenen besteld :geek:

Toevalligheidje: ik vind de kleur/steen smaragd altijd al super super mooi, word er altijd door aangetrokken. Kom ik er nu achter dat het mijn birth stone is (ben in mei geboren), vond ik wel grappig!

Ik geloof trouwens absoluut niet dat die stenen veel gaan oplossen, maar misschien dat het me toch een beetje extra kracht geeft of zo? Ben benieuwd.

16 likes

Maar intimiderend is toch juist wel (enigszins) bedreigend?

may the force be ever in your favour

1 like

Ja haha ik bedoelde het is niet het woord bedreigend

1 like

Ik had toevallig laatst dit gepost haha, absoluut geen bewijs natuurlijk maar ik heb wel het idee dat het echt invloed kan hebben, al is het maar door dat het onbewust toch je mindset verandert bijvoorbeeld (waarmee ik uiteraard niet probeer te zeggen dat je elke moeilijke situatie maar op kan lossen met de juiste mindset!!). En sterkte :heart:

Haha ja ik had de post gelezen en de reacties die erop volgden en het bevestigden en dat heeft toch m’n curiositeit getriggerd :stuck_out_tongue:
Ben meestal toch wat te nuchter voor spirituele zaken, bv astrologie is iets dat ik al helemaal niet in geloof. Maar zeker na jouw post had ik zoiets van… hmmm.
Heb nu de stenen: mosagaat (als ketting), heliotroop (als handsteen), en een ruwe amethist (super mooi) en ruwe smaragd steen.
Heb wel nog veel vragen… zoals hoe weet je dat je steen ‘vuil’ is en dat je hem moet ontladen/opladen.

Hoe gebruik jij je edelstenen btw? Liggen ze gewoon in een kamer, neem je ze af en toe vast?

1 like

Na lang wikken en wegen heb ik vandaag 3 sollicitaties de deur uitgedaan, in m’n eentje thuis werken met laptop is toch niet helemaal m’n ding, ik ga lekker 2-3 dagen buiten de deur werken. De beslissing alleen al geeft me zo veel energie!

27 likes

Loempiataart! Gewoon groentevulling en een korst van fillodeeg.
Op google staan diverse recepten…

1 like

Hmm gaat wel, morgen ga ik weer heen. Vanmiddag even bij vrienden geweest.

Ik ben een beetje teleurgesteld dat mijn fysio niet in ging op mijn verzoek om ‘het gewoon even lekker in te tapen’ :weary:

2 likes

Ik kan me vandaag helemaal niet concentreren op werk. Alles is interessanter. Ook dingen die helemaal niet interessant zijn.

Morgen herkansing.

1 like

Same. Ik heb vandaag meer tijd op m’n telefoon doorgebracht dan dat ik daadwerkelijk heb gewerkt.

Precies dat, soms typ ik gewoon wat in Word zodat het lijkt dat ik toch echt wel wat aan het doen ben. :innocent:

3 likes

Ohh mooie stenen allemaal! Ik ben zelf ook aardig nuchter op dit gebied, dus dingen als opladen enzo heb ik ook geen idee van eigenlijk. Ik heb ze eigenlijk allemaal in sieraden verwerkt (hoofdzakelijk kettinghangers en een enkele oorbel). Oh en ik heb een steen die ik van een man in Portugal kreeg ‘voor bescherming’ altijd in m’n portemonnee zitten. Was eerst gewoon even een handige manier om hem op te bergen op vakantie, maar nu vind ik toch wel fijn om die zo bij me te dragen

Ligt Wikipedia er uit of hebben ze me geblokt? Ben net 2 uur bezig geweest met een artikel te editen en uitbreiden en nu kan ik hem niet opslaan en de site helemaal niet meer bereiken :face_with_raised_eyebrow:

Heuj, ik nu ook weer. Hopen dat het zo blijft. Alles geplakt in Word en nu maar proberen de wijzigen opnieuw erin te zetten dan (:

1 like

Van een band die ik veel luister waarvan de pagina enorm outdated is! En ja gewoon voor de hobby, vind ik leuk. Wil het wel vaker doen maar weet vaak geen artikelen te vinden waar ik iets van weet om aan te passen, de nederlandse wiki is aardig goed al. Als ik wat tegenkom schrijf ik het op en als ik dan tijd/zin heb ga ik er even mee bezig :slight_smile:

4 likes

Een steen kun je het beste opladen in maanlicht. Gewoon voor de vensterbank als de maan schijnt is goed genoeg ( hoeft niet volle maan te zijn. Mag wel dan is hij sterker)

Sommige stenen merk je dat ze hun kracht verliezen, anderen worden dof en B.V. bergkristal kan zwart worden of er kunnen scheurtjes in ontstaan als hij tegen negatieve energie opneemt.

Als hij “leeg” is moet je hem 24 uur in de aarde stoppen om te reinigen ( kijk uit, stenen kunnen ineens een meter verder liggen in je tuin)

Vervolgens kun je hem weer opladen in het maanlicht.

Ze werken het beste als je ze bij je draagt. In je broekzak of als sieraad.

Lees wel even goed na welke stenen je hebt en wat ze doen. Sommige stenen versterken elkaar en andere mag je niet samen dragen.

4 likes

Noooo ik droomde net weer dat ik op school zat en naar de wc moest. Maar alle wcdeuren waren gordijnen net zoals bij pashokjes :sob:

1 like