Ik luister naar Franse radio. Maar eigenlijk is Frans best een kuttaal.
Mijn telefoon maakte van kuttaal, kittelachtig. Wtf is dat dan.
Ik luister naar Franse radio. Maar eigenlijk is Frans best een kuttaal.
Mijn telefoon maakte van kuttaal, kittelachtig. Wtf is dat dan.
Geen zin om te sporten, mijn kat ligt ook zo lief op mijn hand te slapen 
Wie weet hoe de broeken (niet de jeans) van scotch and soda vallen? Wil iets bestellen maar hoorde dat ze mega groot vallen en nu twijfel ik zo 

Ohnee vgm word ik ziek.
Ik zie net mijn Eneco afrekening en krijg veeeel meer terug dan ik dacht. En nu wil ik het uitgeven want het voelt alsof iemand mij nu gratis geld heeft gegeven.
Diegene krijgt een melding van d elike op de reactie. Niet degene die van wie de foto is.
Ik heb net perongeluk een story van Gordon via Instagram doorgestuurd naar een vriendin waar ik een beetje een akkefietje mee heb oeps 
En ik hoor je denken hoe doe je dat perongeluk ja ik en een andere vriendin volgen hem allebei (sinds dat vreselijke boek) en sturen elkaar altijd die eigengeilerij shit die hij post #noshame #sober#grateful #newlife
Leuke jas???
Ik zou zooo blij zijn als onze verhuizing voorbij is. Jezus wat een stress.
Ik heb vandaag 6000 woorden op de teller staan maar de kwaliteit is om van te janken. Al zullen mijn docenten er wel blij van worden want het draait niet om kwaliteit maar om afvinklijstjes. 
Een van mn moeders vriendinnen is zo schattig. Ze is heel bescheiden en lief en wilt altijd alles voor je doen. En ze is dus een beetje engels aan het leren en altijd als ze mij appt is het in het engels. Loef haar.
Ze vroeg wat ik en mn moeder wouden drinken als we bij haar gingen koken ik heb geantwoord met Something fris. Hahaha
Ik doe eigenlijk nu aan degeneratief schrijven. Maar goed ik moet zo nodig mijn lesbevoegdheid hebben voor erbij. :â)
Die ja 

Hahahahahaha heerlijk
Nou ik heb glitter monday ipv blue monday vandaag! Ik had laatst bedacht dat ik lekker allerlei dingen buiten de deur wil gaan doen naast mân copywriting werk, alleen thuis met mân laptop. Naast dat ik me geĂŻsoleerd voel word ik nu al stapelgek van al die opdrachtgevers die nooit op tijd betalen en dat ik dus steeds financieel in de prak loop.
Superleuk gesprek met een nieuwe âwerkgeverâ vandaag (toen stond de teller op 1), vanaf volgende maand ga ik lekker de hele stad door fietsen en huurhuizen beheren voor hem. Vervolgens kreeg ik een uitnodiging voor een gesprek als event coordinator bij een schattig klein cateringbedrijf (de teller sprong naar 2 want dit ace ik sowieso). Toen kwamen er ineens maar liefst 3 bestellingen voor custom plantenhangers binnen (dingdingding 3 want redelijke dikke money). Ik ben weer helemaal vrolijk en loop als Jamie Li door het huis te flexen met te hard Jonna Fraser aan. Heb zelfs de keuken gepoetst jeetje.
Neeeee klopt maar ik kan de sale moeilijk weerstaan. Heb alleen toch besloten het niet te doen. Zoooooo lastig dit 

Januari sale gaat zo slecht met goeie voornemens. Maar ik heb me sterk gehouden 

En mn cookies verwijderd
Ik vind appeltaart dus nooit lekker. Kant en klaar echt goor. In een café meestal veel te koud. Totdat ik m zelf maak, lekkerrr.
Ah dat is kut
Had je de gesprekken met je moeder nog ergens anders opgeslagen?
Ik ben echt zo pissig op mân baas!!!
Ik had vorige week met hem besproken dat ik presenteren vrij spannend vindt, en zeker het vragen gedeelte erna. Dat ik dan graag goed wil zeggen, maar door de spanning niet op mân woorden kan komen. En heb komende woensdag een kort praatje op een congres, dus hadden we afgesproken dat ik vandaag in de grote meeting zou oefenen (ook vragen deel) en dan kon ik feedback krijgen. Nou ging niet supergeweldig maar ook niet slecht ofzo, en de andere mensen die bij de meeting waren waren best positief. Mân baas zei dat hij nog wat dingetjes had die hij wel met me wilde doorspreken erna. Besloot hij dat te doen in de kleine meeting die we erna hebben met alleen de twee andere leden van onze groep
Dus waar zij bij waren, en ik ontvang dat soort feedback liever een-op-een dan in bijzin van mijn peers. En we gingen de hele presentatie door en alles wat anders moest werd even goed aangestipt inclusief hoe ik presenteerde (âja de inleiding was wat rommeliger dan normaalâ en âzo moet je dat niet zeggen hoor, ik zou gewoon dit zeggenâ). Maargoed okĂ©, opzich nog wel iets voor te zeggen. Maar TOEN kwam het op het vragen stukje en dat ging niet super lekker en toen maakte mân baas maar een grapje dat mân collegaâs me maar moesten bestoken met vragen op momenten dat ik het niet verwacht. En een van mijn collegaâs vond het toen maar het ultieme moment om een vraag te gaan stellen en toen gingen ze alledrie verwachtingsvol naar me kijken en moest ik een toneelstukje gaan opvoeren over hoe ik dat zou doen tijdens dat congres ofzo? Dus serieus ik voelde me zo gekleineerd en zeker gezien het feit dat ik juist zo open met mân baas had gedeeld dat ik er zo onzeker over ben en zo spannend vind. Ik weet dat het allemaal niet slecht bedoeld is, maar het is mijn inziens zo niet de manier. Want nu ben ik alleen maar nerveuzer dan ik eerst was voor woensdag. Ik ben echt een bitch geweest want ik heb gewoon gezegd dat ik het zo niet ga doen en dat ik het hele ongemakkelijke setting vond zo. Echt 

en de rest van de meeting heb ik mân baas geen blik en glimlach waardig gegund terwijl ik uit mân ooghoeken wel zag dat hij beetje contact probeerde te zoeken, maar ik hoop dat hij erin stikt.
Ik ga morgen ook tegen hem zeggen dat ik het geen leuke situatie vond, en dat het mân onzekerheid erg versterkt heeft.