Oh yeas. We gaan deze zomer het huis uitbouwen. Zoo fijn! Alleen wel in de shit dan 
Ik kan niet wachten om over anderhalf uur effe een dutje te doen in m’n lekkere bed
Ik heb een deadline af (2 maanden lang onderzoek naar abortus) en nu weet ik niet wat ik moet doen 
Vandaag ben ik vrij en vanmorgen heb ik hardgelopen, een groot ontbijt gemaakt en chips gegeten en nu lig ik al een uur lekker in bed onder de deken
, echt een fijne maandag.
Hahaha, herkenbaar. Lekker gewerkt dan, chill ze!
Allemachtig, ik was vanochtend m’n deo vergeten. Ik stink inmiddels als een bunzing.
Maar dan kan de dokter er wel nog zijn toch? Volgens mij is mijn praktijk maar tot 15.00 bereikbaar, maar mijn dokter belde mij laatst nog na 18.00.
Oh mennn… ik voel je.
Ik ben over een paar weken 1 hele week bij mijn schoonouders en ik zie er best wel tegenop. Ook al zijn het schatten van mensen, ik vind het zooo niet chill.
Hopelijk vinden jullie snel een eigen plekje!
Aaah zo cute! Wel kut dat ze altijd zo dwingen. Kreeg ook een keer de optie om The Expendables 3 mee te nemen. Wat moet ik daarmee? 

Ik dacht dat het een prima maandag was maar het ontvouwd in een vervelende. Ik wilde net een pakketje ophalen, ging gelijk maar boodschappen erbij doen, sta ik bij de verkeerde Albert heijn
Hoe is de presentatie gegaan? 
Dankjewel! Ik gebruik nu de noscapine tabletjes voor overdag. Voor de avond heeft de ha mij codeine gegeven. Hopen dat ik vanavond als een roos slaap. @Luzarl
Pizza is besteld, bed is fris en warm en een tentamen gehaald. Tijd voor chillmodus
Ah jaloers haha codeïne is wel lekker. Maar ik slik liever geen medicatie. Slaap lekker alvast!
Hahaha thanks. Hier heb ik om moeten hinniken.
Ik slaap vaak bij m’n moeder in bed (en de poes Tinkerbel slaapt dan ook bij ons) omdat we dat gewoon gezellig vinden
Maar net vertelde m’n moeder dat ik afgelopen nacht wakker schrok en in paniek zei dat Tinkerbel me in m’n nek heeft gebeten

Die kat heeft nog nooit iemand gebeten en zie ook niks aan m’n nek dus het zal allemaal wel meevallen 
Lief dankje! En jij natuurlijk ook, snel beter worden!
Kom er nu achter dat als je jaar Yahoo niet gebruikte, hij je emailbox heeft gewist. Nu ben ik dus alles van mijn 11e tot 16e ofzo kwijt. Msn gesprekken die ik daarheen mailde, CU2 tekst, MySpace dingen. Emails met vriendinnen/mijn moeder. Vind het echt stom 
Ik heb vandaag al 12 uur gestudeerd en luister op dit moment Nickelback. Ik denk dat het einde van deze wereld nu toch echt in zicht is.
Hahaha love it. Hoe reageerde diegene?