Ik heb mn zelfbruin routine gedaan vanavond en nu kan ik niet meer in bad tot morgenvroeg
Ik heb mijn handschrift best wel veranderd nadat ik handschriftonderwijs heb gevolgd (onderdeel van de opleiding die ik toen deed). Daarbij leer je eigenlijk opnieuw de âregelsâ van het schrijven, rompen even groot, gelijkmatige ruimte tussen de letters, lengte van de lussen even lang en recht, etc. Toen ook een hoop letters overgetrokken, echt net zoân schrijfwerkboek als vroeger. Heeft voor mij veel veranderd! Schrijf nu niet meer zo keurig, maar wel aanzienlijk netter
Edit: ik denk dat je dat soort stencils en info ook wel op internet kan vinden!
Hahaha
Ik wil morgen wat leuks doen met mijn vriend, iemand tips voor een middag wat leuks doen rondom/in Arnhem/Zwolle? Niet zo zin om het standaard winkelen/koffie/lunchen recept weer in te zetten.
Naar museum de Fundatie in Zwolle? Wandelen op de Veluwe?
Is dat die game waarbij je verschillende kleuren alpacas kan bevechten, vangen en dekken?
Ik vond dat echt een leuk spel en volgensmij had ik alle kleuren verzameld. Ik ga het weer downloaden.
Ik heb nu 4 weken niet gesport en wel veel gevreten en alles wat er in nov af is gegaan is er sowieso weer aan. Why am I like this?!?!
Jezus nog steeds?? Dat is echt niet normaal hoor.
Dit klinkt nu echt lullig maar bedoelde het bezorgd wat heb je ervoor genomen
Misschien gewoon lekker naar bed nu?
Even halve liter water drinken eerst?
Heb je al eens diclofenac geprobeerd? Ook niet gezond natuurlijk. Maar als je zoân lang aanhoudende pijn hebtâŠ
Ja, of naproxen? @anon44204370
En dan combineren met paracetamol. Dat werkt voor mij het beste bij hele erge hoofdpijn.
En veel slapen.
Edit: over het combineren
Mijn vader doet raar. We gingen uiteten voor mijn verjaardag en mijn moeder feliciteerde mij (voor zijn neus) en hij deed niks. Tijdens het etentje deed hij normaal. Toen we naar huis gingen en hij al richting zijn auto liep riep ik een paar keer âPap, een kusâ maar hij reageerde niet. Pas toen ik zijn arm pakte (op een normale manier natuurlijk) reageerde hij. En daarna vroeg hij mijn zus wel om een groetâŠ
Wij hebben afgelopen november slecht nieuws te horen gekregen over zijn gezondheid en sindsdien is hij vaak chagrijnig/bozig en lijkt schijt te hebben aan dingen. Wat ik natuurlijk jammer vind en niet goed, maar aan de andere kant kan ik het ook wel begrijpen.
Maar dit naar mij toe kwetst me wel en vind ik raar. Heb ik nog nooit van hem meegemaakt. Mijn zus doet de laatste tijd wel meer moeite om onze ouders te zien dan ik. Maar bij mij komt dat omdat ik het nieuws van zijn gezondheid slecht kan handelen (heb er veel verdriet van).
Ik kan dit ook niet bij mijn pa kwijt (dat over vandaag). Want we zijn niet zoân gezin dat graag over gevoelens praatâŠ
Sorry, ben meer een lurker maar moest dit ff kwijt. Ik kan dit wel bij mijn vriend kwijt (en hij was erbij) maar ik wil mijn vader niet in slecht daglicht zetten, want mijn vriend ziet de laatste tijd al meer van zijn mindere kant. Plus dit kan zomaar mijn vader zijn laatste jaar zijn (hopelijk houdt hij het langer vol) en dan wil ik het liefst dat zo min mogelijk negatieve dingen gebeuren.
Ik heb ook zoiets (gelukkig geen slecht nieuws) maar wel dat mân vader de afgelopen maanden zo chagrijnig doet heel vaak. Ook niet aardig gewoon tegen me en raar (niet altijd btw maar wel vaak).
Mân broer was het ook opgevallen maar mân zus niet, maar dat komt ws omdat die gek is op zân kleinkind en die mân zus alleen met zân kleinkind samen ziet.
Het rotte vind ik dus dat ik vantevoren niet weet hoe ik mân vader aantref. Laatst gingen we spontaan uit eten (mân vriend werd 1e kerstdag ziek in het restaurant dus mân vader kwam mân vriend vervangen, superlief). En de eerste 5 minuten zat die alleen maar te klagen en nors te doen naar mij dat ik hem weggehaald had en kon ik niet meegaan met mân vriend blaablaa. Ik had oprecht liever alleen daar gezeten dan met hem. Maar daarna draaide de sfeer om en hebben we echt een fijne avond met goede gesprekken gehad.
Ik heb het nu eigk vooral over mezelf en mijn vader maar mss heb je er wat aan/kan je kijken hoe je hem kan vinden in fijnere situaties, evt meer 1 op 1? (oh en overleg dit pls met je zus als je band zo is, want dan kan zij er ook op letten en gedeelde smart is halve smart)
Hahaha heb ik weer. We wouden even een snackie bij de cocktails. Na de nachos hadden we nog een beetje trek. Dus we dachten we nemen een borrelplankje. Als Nederlander in Nederland verwacht je dan 2 bitterballen 3 blokjes kaas en een paar verdwaalde olijven. Maar nee we kregen een borrelplank waar we een hele kring verjaardag mee zouden kunnen vieren.
Nu zit ik hier op het station met een plastic bakje vol met borrelhapjes waar ik geen zin meer in heb mja ik vind het zonde om weg te pleuren.
Beter dan dat het een of ander karig bakje is. Kun je het niet bewaren en morgen nog opeten?