Mijn vader doet raar. We gingen uiteten voor mijn verjaardag en mijn moeder feliciteerde mij (voor zijn neus) en hij deed niks. Tijdens het etentje deed hij normaal. Toen we naar huis gingen en hij al richting zijn auto liep riep ik een paar keer ‘Pap, een kus’ maar hij reageerde niet. Pas toen ik zijn arm pakte (op een normale manier natuurlijk) reageerde hij. En daarna vroeg hij mijn zus wel om een groet…
Wij hebben afgelopen november slecht nieuws te horen gekregen over zijn gezondheid en sindsdien is hij vaak chagrijnig/bozig en lijkt schijt te hebben aan dingen. Wat ik natuurlijk jammer vind en niet goed, maar aan de andere kant kan ik het ook wel begrijpen.
Maar dit naar mij toe kwetst me wel en vind ik raar. Heb ik nog nooit van hem meegemaakt. Mijn zus doet de laatste tijd wel meer moeite om onze ouders te zien dan ik. Maar bij mij komt dat omdat ik het nieuws van zijn gezondheid slecht kan handelen (heb er veel verdriet van).
Ik kan dit ook niet bij mijn pa kwijt (dat over vandaag). Want we zijn niet zo’n gezin dat graag over gevoelens praat…
Sorry, ben meer een lurker maar moest dit ff kwijt. Ik kan dit wel bij mijn vriend kwijt (en hij was erbij) maar ik wil mijn vader niet in slecht daglicht zetten, want mijn vriend ziet de laatste tijd al meer van zijn mindere kant. Plus dit kan zomaar mijn vader zijn laatste jaar zijn (hopelijk houdt hij het langer vol) en dan wil ik het liefst dat zo min mogelijk negatieve dingen gebeuren.