Wat je even kwijt wil #32

Nee heb oprecht wel gezocht haha. Maar het zijn wel dingen die ik morgen nog kan eten haha. Het was ook meer een soort shock. Want er stond ook xl borrel plank op en wij zo huh maar we wouden de gewone. Bleek dat xl 3/4x zo groot was hahaha.

@Filia haha ja dat wel idd. Jaa ik eet het morgen braaf op :blush:

2 likes

Wat kostte dat ding dan wel niet?

Wat rot dat dit zo de laatste maanden zo is met hem. Je praat er dus wel met je vriend over begrijp ik zo uit je bericht? Heel apart dat het alleen naar jou toe zo is. Het liefst zou je willen weten waardoor dat komt. Ik hoop voor je dat het nog verandert.

Maar goeie tip van jou om hem te vinden in fijnere situaties. Zal ik proberen, thanks!

Warning ontsmakelijke foto

Kies maar iets

Samenvatting

@luzarl 17.50 er zaten uien ringen, kippenhaasjes met krokant jasje, uien ringen, bitterballen , 3 soorten vlees (ham achtige dingen) blokjes kaas, olijven en silveruitjes op haha.

9 likes

Ook uienringen?

16 likes

Nee alleen uien en ringen.

Godver ik zie nu pas 3 jaar later dat ik 2x uien ringen erin heb gezet. Wel 2x fout geschreven dat dan weer wel.

6 likes

Lekkker

1 like

Neem water meloen met feta.

8 likes

Hij doet het ook naar m’n broer toe! Die is denk ik wel minder lichtgeraakt dan ik ben. En ja ik heb het er met m’n vriend over, zo kwam ik er ook achter dat het al langer speelde dan ik zelf dacht.
En ja ik ben ook wel steeds meer op het punt dat ik denk van ik vraag het gewoon maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt. En wat nou als het antwoord niet bevalt?
M’n vader vindt bv dat ik manipulatief ben naar m’n vriend toe, en dat zegt die ook weleens. M’n vriend en ik weten allebei beter maar dat soort opmerkingen kwetsen mij wel en ik kom er dan niet tussen als die zoiets zegt.
Maar ik hoop voor jou dat je ondanks die rare momenten toch nog kan genieten van hoe je vader is, mss herinneringen van vroeger herbespreken ofzo?

Ik heb dus geen tas bij me en ik bewaak het bakje alsof het mn kind is.

Sowieso fruit met hartige smaken (zoals ham). Ga. Weg.

Nou ik had niet echt verwacht dat ik ineens een soort tupperware party had. Haha ik dacht ik ga ff borrelen mobiel portemenee in mn winterjas waar alles in past behalve dit bakje…

2 likes

Toon in nijmegen. Zijn wel veel oude mannen die geil naar je kijken als je danst…
Ohja en het kan zijn dat er vrouwen zijn die de wc niet opslot doen. Waardoor je dan die deur opentrekt en zij met hun panty op hun knieen naar wc papier aan het peuteren zijn en totaal niet doorhebben dat jij daat staat…

7 likes

Zo ik ben echt heel blij met mn reactievermogen. Net op tijd geremd voor een kat die de weg overstak, dat zou ik mezelf anders nooit vergeven hebben zeg.

4 likes

Was het verplicht om bij het Amsterdam winterparadijs bij het schaatsen handschoenen te dragen? Staat op de site, maar zie foto’s van mensen zonder. Geen zin om ermee te lopen :pensive:

Ik heb niet geschaatst, maar het staat wel duidelijk op de borden bij het schaatsen dat het verplicht is.

1 like

Ik wilde op tijd slapen maar geniet teveel van het lezen van het TMI topic :frowning:

1 like

Oh god jongens. Ik ga dinsdag naar een proefles Batchata. Heb nog 2 dagen om het verschil tussen links en rechts te leren.

9 likes

Rechts is waar je duim links zit :crazy_face: O mijn god ik ben mijn vader geworden.

Nee maar leuk veel plezier joh komt vast goed!

5 likes

Aaaah nee leuk! Ik dans ook bachata (en salsa) en ik vind het echt heerlijk. Er zijn ook elke week wel weer ergens feestjes en de mensen zijn ook altijd heel lief. Veel plezier :grin:

2 likes