Jaaa! Kind al bij opa en oma gebracht en zit nu net op mijn werk, lekker warm!
Ik werk voor een uitzendbureau en heb geen einddatum op mijn contract. Omdat het bedrijf per 1-4 sluit worden er nu al contracten ontbonden en blijkbaar hoeft dat dus pas 10 dagen van tevoren?
Oh ja, zou kunnen, maar het leek me zo kortdag (en dat is het ook).
Wat kut voor je man, hoop dat het je snel lukt iets nieuws te vinden.
Ik zag een foto voorbij komen van kleding van de h&m Facebookpagina, reageren mensen onder die foto “waar is de trui van?” NOU WAT DACHT JE VAN DE H&M
Wel lekker tijdverdrijf!
En hoe ging het? Hopelijk viel het mee!
Oh mijn God sommige mensen nemen kerstkaarten heel serieus hoor misschien heb je nu wel een onoverkomelijke wig gedreven tussen mensen
Ik kijk de kook video van Paris Hilton maar word er helemaal onrustig van. Ze loopt de heletijd rond om dingen te zoeken en het lijkt wel alsof ze alles ter plekken verzint migado.
Thanks! Het is inmiddels gelukkig uitgepraat en hij begreep me
Ik ga helemaal stuk een collega hier heeft het lichtelijk geirriteerd over een betaling en hij zegt steeds via ideaal. Ie dee jaal zegt ie.
Met creditcard is het wel gelukt, maar met iedeejaal niet.
HAHA IDEAL
Nou, dit aanbod is vanochtend ingetrokken, ze willen toch gewoon een vacature uitschrijven. Dit is toch op z’n zachtst gezegd onhandig? Mij een beetje blij maken met een dode mus Hoewel dit in veel opzichten een ideale organisatie is voor mij om te werken, ga ik daar nu toch ernstig aan twijfelen, hoor. Wacht dan eerst totdat je zeker weet dat je mij die baan kan aanbieden.
Hou zou hij Paypal uitspreken. pajpaal?
Ik heb voor een recept light Tahini nodig. Maar in de supermarkt staat er alleen op dat het ongeroosterd en niet ongepeld? Is die van Soug of Sebahat van AH dan goed? Of is het toch wat anders?
Zeker, ik heb er een windscherm opgezet omdat ik altijd zo hard fiets en die bevriest
Volgens mij zijn die allebei light! Ik vond die van sebahat niet zo lekker, dus ik zou die van souq proberen!
Je hoeft de pakketjes niet aan te nemen he? En zou ze al helemaal niet gaan langsbrengen als ik jou was. Ik zou er zelf ook gek van worden als ik iedere week pakketten van mijn buren kreeg. Zou er snel klaar mee zijn en de pakketten weigeren. Die buren vinden het wss wel lekker makkelijk omdat ze weten dat jij er toch altijd bent om aan te nemen.
Ik heb laatst gekookt met die van Al Arz en die was inderdaad super lekker, veel beter dan die van de supermarkt!
Je kan hem bestellen bij foodbazar, bezorgen is wel vrij duur. Dus ik wilde daar meerdere dingen bestellen, dan haal je het er nog een beetje uit.
Jahoooeeee m’n winning streak van gister gaat door! Donderdag nog een meeting met een hele leuke opdrachtgever, hij maakt echt een supermooi product en bedient een gat in de markt. Zo’n zin in!
Ergens in m’n achterhoofd had ik al het idee dat alles wel goed zou komen. Altijd als Ik aan de grond zit, of het nou fysiek, mentaal of financieel is, komt er ineens een omslag waardoor alles weer rooskleurig wordt!
Oh ja en Jonna Fraser checkt m’n stories en ik ben stiekem verliefd op hem en z’n alien baby, m’n dag is al weer helemaal goed.
Ik voel me echt 22. Gisteravond na werk even wat gaan drinken. Ik was vijf uur thuis, katjelam, me hele avond misdragen. Op mijn werk nota bene. Ook met die collega… en nu moet ik zo weer om een uur werken en heb geen stem meer.