Nee. Blijkbaar heeft die snol me in de gaten gehouden en ze vond dat ik niets uitvoerde. Joh tuurlijk deed ik even wat minder nadat ik het nieuws had gekregen. Ik had me bij haar moeten melden dat ik vandaag naar huis zou willen om het nieuws te verwerken zodat ik morgen weer met frisse zin zou komen. (
)
Ze bracht het in elk geval zo dat ik naar huis kon want ik voerde geen flikker meer uit en ze kon niet verantwoorden dat haar medewerkers hun werk niet doen. Was nogal flabbergasted waardoor ik er mee instemde.

allemaal onder vullingen. Waarschijnlijk kan ik niet goed tegen suikers en zuren en moet ik minder eetmomenten op een dag nemen. Laat mij gewoon eten wanneer ik zin heb
ik vind t stom en wordt steeds banger voor de tandarts omdat ik dus ook niet goed reageer op de verdovingen. 2 keer een afspraak gemaakt in februari, dan staat ook mijn eerste Gyn. bezoek. Wat een kutmaand.
Het is voor mij veel geld maar ik vind een mooie lach ook wel belangrijk (voor mezelf). Ik ga sowieso meestal wel 1x per jaar want ik rook, drink cola en eet veel fastfood dus het moet sowieso af en toe een keer.
Doet me ook zo’n verdriet om hem zo depressief te zien enz.
Krijgt die persoon wel de juiste hulp en pakt hij ook alles aan? 
Morgen maar kijken hoe het erbij staat.
Waarom ben ik zo
eens kijken of dat werkt!
Kunnen alle mannen zo slecht kleding en kleuren combineren?