Dan heb je toch geen respect Voor je eigen dochter?
Waaauw, dan heb je echt next level schijt aan je kind. Dus die dat eerste kind haar oma is ook haar stiefmoeder.
Ik was ook totaal niet verbaasd dat het Britten waren
Hahahaha ik maakte maanden geleden in het gierige acties topic de grap dat ik dit jaar mijn verjaardag op een dinsdag van 10.00 tot 11.00 zou vieren. Toevallig ben ik vandaag jarig, op een dinsdag dus, gaat om 10.30 de bel. Hebben mijn ouders allemaal buren uitgenodigd om een tompouce te komen eten Was een verrassing, misschien lezen ze hier wel mee
Heb zon mega dip heb nu t gevoel dat ik mn leven nooit op orde ga krijgen. Ik zal nooit een leuke baan vinden nooit een leuk huis kunnen vinden. En als ik uberhaubt uit huis ga zal ik alsnog altijd de shit van mn moeder moeten oplossen.
En @monkeyslut @Torquay
Bedankt!! Het ging best goed en ik heb het overleefd haha. Ze zeiden dat ze het een leuk gesprek vonden dus nu maar hopen dat ik door mag naar de volgende ronde!
Oh my goodness, ik zat net in de trein naar België met een hele grote groep lawaaierige Gerda’s die samen een uitje maakten en voor het gemak even vergaten dat er ook nog andere mensen bestaan
me in 30 jaar
Eej UWV heeft officieel groen licht gegeven om bij andere bedrijf traject af te maken.
Heb het pas morgen nodig! Er zit hier ook een fancy biologisch ongebleekte fair trade achtige supermarkt, mss hebben zij het wel. Ga er morgen even langs.
Lastige situatie kan me je gevoel ook goed voorstellen. Je kunt eigenlijk pas door als hij weg is natuurlijk. Maar dan begint het kutste gedeelte van de breakup
Ben ik de enige wie slecht door de eerste 2 afleveringen van You komt
Ik ben nog steeds met de eerste bezig van seizoen 1
Nee dat duurde bij mij ook heel lang
Haha ja ik dus net met de tweede van seizoen 1 begonnen. Iedereen is er zo lyrisch over, maar ik heb het gevoel dat een aflevering wel 6uur duurt? Heb aflevering 1 verdeeld over 1,5 week gekeken.
@Spaarlamp gaat het beter/leuker worden?
Haha da’s wel heel toevallig Gefeliciteerd met je verjaardag ook!
Ja! Je moet er echt ff doorheen
Ik heb nog geen enkele rituals thee gedronken die fijn was. Smerige klote cadeautjes
Verkopen zij ook thee. Zeepthee of cremethee.
Ja en dat kan je proeven als je daar bent, anderhalve slok