Wat je even kwijt wil #32

Ik heb morgenochtend een beoordeling op mijn werkplek, en of ik even de concepten van mijn twee grote papers mee wilde nemen om te laten zien hoever ik ben (het moet nu bijna af zijn).

Mijn beoordeling gaat sowieso positief zijn, maar ik ben nu nog steeds bezig met de opzet van een van mijn projecten :slightly_smiling_face: Waarom ben ik zo :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

2 likes

Vaak staat in de tankdop of aan de binnenkant van een deur hoe hoog de spanning van je banden moet zijn. Bij tankstations staat meestal zo’n pomp. Soms is dat gratis en soms moet je er 50 cent of een euro ingooien. Daar staat stap voor stap uitgelegd hoe het werkt. Als je het dopje van het ventiel eraf draait (zoals je ook bij een fiets doet) kun je die pomp erop zetten, en deze meet hoeveel spanning er nu op je banden staat. Dan kun je de spanning die je erin wil instellen (meestal gewoon met pijltjes hoger en lager) en pompt ie je band op tot die spanning, en dan piept ie en kun je hem er weer af halen.

1 like

Hmm opzich bestel ik niet super vaak maar heb nu wel een aantal keer een hele bestelling terug moeten sturen dus het zou dan idd daaraan kunnen liggen. Thanks, is dat in ieder geval wat duidelijker.

en @Swelgje hé dat is ook slim, helemaal niet aan gedacht :grimacing: eens kijken of dat werkt!

1 like

Meine gute, mijn vriend kan zichzelf echt niet normaal aankleden. :exploding_head: Kunnen alle mannen zo slecht kleding en kleuren combineren? :face_with_raised_eyebrow:

Oooh thanks dit ga ik morgen proberen!

1 like

afbeelding

Ik wilde salade eten en toen zei mijn vriend “hm heb zin in frietjes”, dus nu eten we friet met frikandellen wantja, moet die man toch tevreden houden he. :woman_shrugging:t4:

17 likes

frikandel speciaal.
lekker uit je bakkes meuren door de uitjes :drooling_face:

3 likes

Ja dan za het daar aan liggen! Nieuw account aanmaken kan dan vaak ook helpen zoals al gezegd werd.

1 like

Een tovenaarsgala?

1 like

zo een haat aan een groepsgenootje wat niks doe he.
ben nu dat hele verslag in mijn eentje aan het maken :fu:
Zou haar bijna de verkeerde versie sturen

3 likes

Viandel (speciaal) of een bami

Jochie uit m’n groep 7 om 15:05 op de gang “Nikkie Tutorials is een man!!”

Dan sta je plots nog 15 minuten met je klas op de gang, de meest waardevolle les van de dag te geven over waarom het niet klopt wat ie zei. Komt op een gegeven moment een oma naar boven om haar kleinkind te halen, want ‘het duurde zo lang’ haha, sorry oma.

56 likes

OMG
Vrijdag tekenen voor ons huis :star_struck:

37 likes

Heeft er iemand een leuk en origineel idee voor een cadeau/symbool voor een 40 jarig huwelijk?

Heb al gegoogled dus die standaard dingen staan al genoteerd op het lijstje (gastenboek, foto’s, herinneringen aan gasten vragen etc.)… en we zijn allemaal niet in voor liedjes, ABCtjes en toneelstukjes. :see_no_evil:

Oh ja oeps, vergeten te zeggen :see_no_evil: Ze krijgen als groot cadeau van de kinderen (ons) een weekend weg! :sweat_smile: Het is een aanvulling daarop zeg maar… voor op het feest zelf.

Ik baaal dat ik geen paaseitjes heb gekocht. Net gegeten maar nu al weer honger en echt niks lekkers in huis. Ben echt een bodemloze put de afgelopen dagen. Zin om nog even naar de AH te rijden om het chocoladeschap leeg te kopen

1 like

Wegwerpcamera’s op het feest, en de gasten vragen foto’s te maken
Het bruidsboeket (als dat er was uiteraard) na laten maken door een goede bloemist

8 likes

Als de pokebowl binnen is kun je toch lekker gaan slapen!

1 like

Ik kijk Bikrams docu en ik moet stiekem zo hard lachen toen hij met zijn accent vroeg. Do you know how to spell behabjor.

1 like

Ik heb zo veel knoflook in mijn eten dat de buren 5 verdiepingen hoger het volgens mij kunnen ruiken.

3 likes