Ik keek begin van de nacht even op de iPhone weer app om te zien of het zou regenen in de ochtend. En toen zag ik dit:
En nog geen minuut later was het weg
Ik keek begin van de nacht even op de iPhone weer app om te zien of het zou regenen in de ochtend. En toen zag ik dit:
En nog geen minuut later was het weg
Pardon??? Ik zit al bijna op het terras met mān hoofd .
(Vriezen en zon is ook prima maar geen sneeeuw)
Niet balen van jezelf! Kantoortuinen zijn gewoon fucked up omgevingen en mensen zijn er niet voor gemaakt om met zoveel ruis geconcentreerd te werken voor 8 uur lang. Hoop dat het vandaag mee valt met de drukte though!
Aaaah hoe moet mami nu haar telenovellas kijken
āAls je mij nu daarvoor wakker maakt ben jij nog niet jarig.ā
Ik voel me zo vreselijk verdrietig, boos en teleurgesteld in mān lijf. Ik heb al vijftien jaar last van migraineaanvallen, maar sinds een paar jaar komen ze steeds vaker voor. Dan heb ik opeens in een week tijd 16 aanvallen. Zo begin januari weer. En nu leek het beter te gaan, en heb ik sinds gisteravond weer drie gehad. Ik voel me zo machteloos en boos en gefrustreerd want ik kan niks doen,behalve hopen dat ik mān medicijn op tijd heb genomen (dan is het dragelijk). Zo niet, nou dan kan ik mān dag wel weggooien. En ik voel me ook zoān zeikerd want kom ik weeeeer bij mān werk aan met migraine, moet ik weer iets afzeggen. Iedereen zal onderhand er zo zat van zijn. En dat ben ik zelf ook! Ik kan ook niet eens goed overbrengen met wat voor pijn, verdriet en angst de migraine gepaard gaat, wat het zo eenzaam maakt. Moet gewoon huilen nu ik dit type. Nou ja. Dat wilde ik dus even kwijt.
Ik zou het gewoon voor de zekerheid veranderen (kan sowieso geen kwaad eens in de zoveel tijd te doen), maar wel via Outlook zelf! Dus niet via een link in zoān mail ofzo, want waarschijnlijk is dat inderdaad wel spam (anders krijg je wel een pop-up ofzo in je Outlook zelf).
Ohh ik heb echt zo lekker geslapen vannacht! Mijn fitbit was het ook met me eens. En nu vraag ik me af, ik heb gisteravond niet achter schermen (tv, laptop) gezeten, zou het daar mee te maken hebben?
Er is karwijzaadolie geknoeid hier en het stinkt.
Mijn oma is vannacht overleden. Ik had geen super band met haar en ze heeft in het leven van mijn moeder als gemene stiefmoeder vooral veel ellende gebracht. Maar het voelt toch wel gek en merk dat ik er best veel mee bezig ben⦠vroeger toen mijn zus en ik klein waren was ze wel echt āomaā, ondanks haar grillen. Pas toen we ouder waren werd duidelijker hoe ze in elkaar zat en was er allemaal drama. Ook met ons als kleinkinderen.
Alsnog gecondoleerd! Snap dat het dubbel is. Maar ga van je eigen gevoel uit waar jij nu behoefte aan hebt.
Snap dat je er veel mee bezig bent, het is en blijft toch je oma natuurlijk, ook al had je er niet zoān goede band mee. Veel sterkte 
Vandaag in een nieuwe aflevering van wachten op een belletje van mn recruiter. Beter belt ze niet aan het einde van de dag. Sterker nog⦠beter belt ze dit keer welā¦
Haha net een patiƫnt die volledig verward was dat ik de dokter was. Ik zei dat ik de dokter was en hij keek superverward en zei toen (was een buitenlandse man): Hoezo jij bent dokter, jij bent 18/19 jaar. Heb m uitgelegd dat ik geen 18/19 jaar ben. Dit is toch wel vrij extreem 
Aan het eind gaf hij me nog een appel
Pff ik zit al twee welen te twijfelen of ik mijn eigen risico weer gespreid ga betalen of niet.
Waarom niet sowieso gespreid betalen?
Staat al aan maar ik wil het denk ik weer uitzetten⦠
Nog steeds aan het wachten? Wat een ellende
⦠succes met wachten!

Jup! Haha dankje. Als ze me vandaag niet belt stuur ik dr gewoon een app ipv mailtje ben dr klaar mee.
Laptop met HDMI kabel aan tv gooien?