Wat je even kwijt wil #32

Ik kan niet slapen! :weary::weary:

Ahh ik moet zo opstaan en heb een super lange dag. Kijk er een beetje tegenop, zo slecht geslapen en ik voel al hoofdpijn

Pffff, ik ben al wakker terwijl ik nog anderhalf uur kan slapen. Maar het lukt niet meer :sob:.

Ik lig ook al een uur op de bank :sweat_smile: ik word de laatste tijd heel vaak om 5 uur wakker.

Echt? Hier niet :pensive:

1 like

Fucking hell wat is dit voor kut weer. Schrok er gewoon wakker van

3 likes

Hopelijk vliegt de dag voorbij!

1 like

Kutweer en mn trein rijdt niet.

Gelukkig wil mn vriend me in de stad op t station droppen.:sunglasses:

Ik werd vannacht wakker van allemaal knallen, ik dacht een rare schietpartij ofzo maar nu ik jullie berichten over t weer lees zou t miss gewoon onweer zijn geweest en dat mijn droom er wat anders van gemaakt heeft?

Lief, hoop het ook!

Ah ik snap je heel goed hoor! Het is bij ons nu extra druk vanwege een opkomend event en ik trek die extra drukte ook heel slecht. Is er voor jou de mogelijkheid om af en toe thuis te werken?

Heeel veel succes :heart:

1 like

Ideaal slaapweer na een nachtdienst :blush:

2 likes

Veel succes!

1 like

Heb mijn nek verrekt. Zo irritant, gebeurde met opstaan.

Opstaan is echt slecht voor een mens.

“Oh prima, tandartscontrole om 8.00 uur? Dan heb ik lekker nog de hele dag voor me.”

Waarom vond ik dit een half jaar geleden een goed idee?!

22 likes

Ik heb net trouwens ook weer een afspraak gemaakt voor over een half jaar om 8.00 uur 's ochtends. Want dan is het zomer en zonnig en heb ik de hele dag nog. :roll_eyes:

9 likes

Succes, you can do it!

1 like

Toen ik met zwangerschapsverlof ging, ‘grapten’ collega’s: “fijne vakantie he”
Hihaho.
Het is kwart voor 9 en ik ben gedoucht, in de kleren, heb de waterkoker ontkalkt, de vaatwasser uitgeruimd, 2x gekolfd en gedweild. Werken zou ontspanning zijn.

13 likes

Volgens mij heeft de chick naast me in de trein echt misfonie ofzo want ze kijkt me zo ziek geïrriteerd aan terwijl ik in alle rust een croissantje probeer weg te werken. Vriendin, laat me gewoon ff ontbijten.

4 likes