Wat je even kwijt wil #32

PSA : er passen 31 lindt ballen in een groot doosje, niet 21 zoals de ah je graag doet geloven.

31 voor drie euro i laf me lefe

30 likes

Nouja bedoel niet echt ophouden maar meer dat je niet voor elke twee druppels gaat maar pas wanneer je blaas weer echt vol zit.

ik had net maar liefst 6 funnies op één boterham, het is een mooie dag

25 likes

Ik heb zojuist mezelf een soort van binnengesloten op kantoor door mijn sleutels in een ruimte te laten liggen en vervolgens weg te lopen en de deur in het slot te laten vallen (die moet open met zo’n druppel maar die druppel ligt dus IN die ruimte). Ik voel me zo’n sukkel. En er is precies niemand dus ik moet maar iemand bellen om me te komen redden. Pfff

1 like

Ik wil zoooo graag naar het Amsterdams winterparadijs, ziet er echt leuk uit😁

2 likes

Is het ook! Ik was er vorige week en heb mezelf daar gewoon bijna 12 uur vermaakt met twee vriendinnen. Gluhwein er bij en je komt de dag wel door, beetje spelletjes spelen, schaatsen, silent disco… :smile:

4 likes

Normaliter wel een goed idee maar ik heb pas heel veel chocola cadeau gehad dus ik kom om in de repen Tony’s en dozen bonbons (luxeprobleem ja) op het moment. Maar die cadeausectie is wel een goeie, ga ik even doorspitten!

1 like

Ja, ik hoorde van een vriendin dat ze daar een hele dag had gespendeerd. Super vet, ik ga zondag denk ik

Wanneer je moet huilen bij fuller house. Omdat mijn familie of schoonfamilie nooit zo close zal zijn. Ben ook wel een beetje emo de afgelopen dagen.

3 likes

Ik moet een beetje lachen om al die mensen die nu vandaag nog die Coren.don winactie op hun insta plaatsen om vliegtickets te kunnen winnen, terwijl in de voorwaarden staat dat je tot 2 januari 23.59 mee kon doen. Ja dit heb ik nagezocht omdat ik iedereen die actie zag plaatsen :thumbsup:.

8 likes

Hele sterke kamillethee zetten (2 of 3 zakjes en gewoon door laten trekken), en daar dan veel van drinken, zodat je helemaal doorgespoeld wordt met kamillethee. Helpt bij mij meestal!

1 like

Ik wil zo graag eind januari nog even een reisje maken maar niemand kan mee en ik heb ook niet zoveel behoefte meer om alleen te gaan :frowning:

Denk dat ik vandaag langer dan ooit geslapen heb maar vermoeider dan normaal opgestaan ben. Wat is dit😩

Is dat bij de RAI? Ik liep er gisteren langs en vond het er juist verschrikkelijk treurig uit zien van de buitenkant. Ergens zo achteraf op tussen allemaal wegen en betonbouw. Vriend en ik hadden het er nog over dat we ons niet konden voorstellen dat iemand daar heen zou gaan :joy:
Maar nu was het ook wel een hele grauwe koude dag dus dat hielp ook niet mee. Maar dan nog vind ik het een vreemde locatie voor zoiets maar misschien zie je dat niet als je er midden in loopt.

Meine Gute!! Ik heb zojuist voor de eerste keer mijn benen en bikinilijn onthaart met een epilator :exploding_head:

Voelt als een bijna-doodervaring. Doen de oksels echt het meest pijn?! Die moeten nog, maar ik durf niet meer :sob:

@Otzi je bericht is weg maar gezien de reacties was het slecht nieuws. Veel sterkte!

1 like

Omg ik ga morgen maar wist niet precies wat het was maar nu heb ik er zooooveel zin in!!

2 likes

Ergens achteraf tussen betonbouw? Dat is gewoon de rai, bij de ring…

3 likes

Ok, niet echt achteraf misschien maar toch ook niet hartje centrum. En de locatie is toch ook niet erg sfeervol te noemen? Het ligt tussen allerlei betonbouw, hotels, de rai, etc. Niet echt een mooi park zoals WinterWonderLand in Hyde Park Londen. Want daar is het o.a. vanaf gekeken.Dan had het meer in het Vondelpark gepast.

Omdat we plastic bakjes nodig hebben gaan we vanavond Chinees eten zodat we nog meer eten in de diepvries kunnen stoppen :rofl:

9 likes