Ik dacht dat ik die nieuwjaarswensen aardig onder controle had op werk door iedereen tegelijk een gelukkig nieuwjaar te wensen bij binnenkomst. Totdat er net iemand binnenkwam en mij gelijk een hand gaf, ipv dat ik beste wensen zeg stelde ik mijzelf voor “Hallo ik ben Xiomara”
Ik was heel vroeg uit bed en had al zoveel gedaan wat ik moest doen.
Zonet dus een dutje gedaan omdat ik mn ogen niet meer open kon houden. Durf het bijna niet te posten nav de dutjes discussie van laatst, maar ik vond het echt HEERLIJK.
Zo alle busreizen overleefd.
Heb wel weer pijn bij mijn onderbenen en ik heb zo wedstrijd.
O en ook zo met de kapotte auto naar de garage rijden
Ik zit te twijfelen of ik dit weekend een hotelkamer moet boeken voor ruim 700 euro. Aan de ene kant wil ik het, maar aan de andere kant is het zo duur
Wow wat voor hotelkamer is het dan wel niet? En waar?
Dat is idd wel veel geld. Zou het er zelf nooit voor over hebben, maar daar gaat het niet om. Wat is het voor kamer en waar is het, dat het zo duur is?
Mijn moeder heeft 3 telefoons allemaal om spelletjes mee te spelen of fotos van eten te maken als we een dagje weg gaan. Maar eentje meenemen naar dr werk waar ze naar toe fietst nee das nie nodig.
Normaal is ze stipt op tijd maar nu 3 kwartier later en ik denk dan gelijk aan het ergste. Ulg zo irritant.
Maar als ik een stap buiten de deur zet zonder iets te zeggen geeft ze me nog net niet op als vermist.
Edit : Ze leeft nog.
Ik heb laatst m’n raam nogal boos dichtgegooid. Ik had een woedeaanval omdat ik thuis kwam en er wasmiddel over de keukenvloer lag omdat er een fles omgevallen was. Maar nu is m’n raam kapot whoooops kan niet meer dicht en nu moet de woningcorporatie langskomen om te fiksen. Krijg ik zeker ook nog een rekening
Jeetje wat heftig, hopelijk zet ze inderdaad de aangifte door als hij vaker zo’n driftbui heeft gehad.
bizar. Wat een gedrag. Sterkte daar
Ben al heel de dag huis poetsen, wasjes draaien en studeren aan het uitstellen terwijl ik nog een gigantische stapel shit moet voorbereiden en afmaken voor werk morgen. Ik doe het allemaal zelf, maar fml. Heb gewoon al maanden de energie niet om te werken + studeren en word er zo neerslachtig van. Het is beide leuk maar omdat het beide zoveel is, begin ik het gewoon te haten.
Jezus wat een bloedhond! Geef je schoonmoeder maar een knuf van me. Arme vrouw
Wat een klootzak!
Holy fuck. Sterkte aan schoonmoeder
Hopelijk zet ze de aangifte door en inderdaad lekker niet in huis nemen. Die gast moet eens verantwoordelijkheid voor z’n leven gaan nemen, zo klinkt het, wtf. Zo rot voor schoonmoeder en schoonfamilie an sich.
Hahaha, voor dat geld kan je zelfs een stedentripje in het buitenland houden met luxe kamer. Zou het niet doen
Heb weer enorme honger. Op een maandag lijkt het ook altijd extra te zijn ivm andere dagen van de week. Heb net op werk al een halve zak wortelen naar binnen zitten werken (naast hoop ander eten) en verder heb ik niks mee, maar wil dit niet in de trein eten Thuis gelukkig maaltje al klaar staan, maar het is nu al te weinig naar mijn zin. Altijd honger.
Yes bijna half zes en het is nog een beetje licht en de lucht heeft een mooie kleur!
hoe dan?? hier is het echt al pikzwart