Wat je even kwijt wil #32

Ik ooook! Komt denk ik ook door al het gevreet de afgelopen weken. Weer even afkicken :joy:

1 like

Hier ook nog licht! Toch fijn :slight_smile:

1 like

Kijk naar het westen! In het oosten is het al donker maar waar de zon onder gaat zie je nu nog oranje en roze tinten enzo!

3 likes

Straks de kerstboom aftuigen. Zo jammer, had er voor het eerst één en vond het zooo gezellig.

Valt voor mij wel mee, maar denk toch het vroege opstaan weer :sweat_smile: Heb altijd zoveel honger dan, niet te doen.

Jaa ook wel herkenbaar hoor. Smakelijk eten alvast😍 haha

1 like

Klinkt als een rotsituatie, sterkte voor jou en je schoonmoeder! :heart:

1 like

Had bij de garage al in december een leen auto aangevraagd voor 1700 vandaag.
Het is half 6 en ik wacht nu nog op die auto. Zo klote.

lelies zijn zulke mooie bloemen

5 likes

Wat een vervelende situatie. Het klinkt ook alsof hij problemen heeft waarmee hij geholpen moet worden. Zeker aangifte doen, want dat is beter voor jullie en uiteindelijk ook voor hem. Ik vind het heel lief van je dat je zo om je schoonmoeder geeft en dat je voor haar zorgt.
Veel sterkte allemaal :heart:

2 likes

OHMYGODDDDD onze toewijzing van de nieuwbouw woning van een paar weken geleden is officieel verzilverd en ze nemen wss morgen contact op met ons om het contract te tekenen. Ben zooooooo blij en opgelucht. Nu hoef ik niet onder een brug te wonen vanaf 1 maart als ik mijn studentenkamer uit moet ivm verlopen van het campuscontract wat ik had :tada:. De woning is zoooo mooi en we zijn so lucky want dit is ook de eerste woning waar we op gereageerd hebben

72 likes

wat is er eigenlijk met de FF awards gebeurd?

2 likes

Ik wil naar de huisarts, maar de eerstvolgende mogelijkheid is pas volgende week woensdag?? Hoe dan

Die was vorige week. Iedereen had hele mooie jurken enzo aan. Heb je geen uitnodiging gekregen?

36 likes

verdomme altijd postNL weer

22 likes

Ik was expres vanmorgen als eerste op werk, zodat ik niet iedereen af moest voor nieuwjaarswensen. Deels gelukt, want de helft die zag ik pas in de middag.

1 like

Kan het niet meer aan al die fotos van koalas en andere dieren in australie :sob:

8 likes

Ik ben altijd bang dat ik opeens het plezier en discipline voor sporten kwijt raak als het even een tijd niet zo lekker gaat. Voel me echt een slappe krant na de buikgriep en veel te veel gevreet

Sterkte :heart:

1 like

Bij mij is dat wel zo. Heb nu anderhalve week niet gesport omdat ik idd ook buikgriep had en veel heb gevroten (vooral chocola) en dat is het langste ever maar ik kan me nu ook zo moeilijk bewegen om te gaan sporten :weary:

Ik doorbreek dan wel echt m’n flow en ik ben dan bang dat t niet lekker gaat omdat ik nog een beetje slap ben en dat houdt me dan ook tegen. Ellende

1 like