Wat je even kwijt wil #32

Jaa er is genoeg te doen! In de avond wordt het wel wat leuker omdat het publiek dan wat volwassener is natuurlijk.

1 like

Ik ben vandaag vrij en heb lekker weinig gedaan, maar heb net pas gedoucht en voel me nu slecht daarom :roll_eyes:. Ik doe ongeveer elke dag al iets sociaals, maar toch voel ik me nu slecht als ok niets bijzonders doe. Ga zo wel even naar dr supermarkt en dan hopen dat mijn zusje vanavond wil afspreken

2 likes

Ik heb precies dit vandaag! Ben ook gewoon moe. En heb ook gevraagd of mn zusje iets wil doen maar betwijfel het. Dan ga ik lekker een film kijken vanavond.

Hopelijk kun je nog een beetje genieten van je dag!

Denk dat het een stuk duurzamer is om het binnen te doen.

1 like

Echt? Dit geeft hoop haha
 :pray:t2::pray:t2:

@SeatLeona Je kunt je telefoon nog wel ontgrendelen dan, maar als je een app opent zegt ie dat het gelimiteerd is.

1 like

Kan ik courgette bij m’n ramen(noodles) doen of is dat goor
En hoe moet ik 't dan snijden

zou 't niet doen, maar er tempura sticks van maken als side kan wel lekker zijn denk ik

2 likes

Koop dit (of een ander merk maar iets met d-manosse) en neem zo veel als mag de eerste paar dagen:

Bij de Holland en barret / aka tuinen hebben ze sterkere die beter zijn qua prijs kwaliteit verhouding maar dat moet maar net in de buurt zitten.

1 like

Maar dit was toch buiten? Of heb ik dan een hele andere locatie gezien
 Met een mini-reuzenrad enzo.

Ik moest vandaag mijn huis leegmaken omdat ik voor een tijdje naar het buitenland ga. Ik vind verhuizen toch wel echt zo godverdetyfusverschrikkelijk iets dat ik letterlijk 2/3 van mijn inboedel heb weggegooid zodat ik bij mijn ouders veel minder hoefde uit te laden. Als ik terugkom begin ik wel weer opnieuw.

10 likes

Alleen dat reuzenrad is buiten. De rest is binnen in de RAI.

1 like

Aha, dat verklaard hoe mensen er een hele dag door kunnen brengen. Ik begreep er echt al niks van!

ik word de hele dag afgemeld van het forum?? ben ik de enige?? heb nog niets terug gelezen dus misschien was het al geplaatst , maar goed.

Er kwam vanmiddag een man op me af, die wat tegen me ging zeggen. En ik dacht voordat hij z’n mond open deed: ga weg smeerlap. En toen zei hij, met sterretjes in z’n ogen: wat een goed idee hĂ© van de burger king, een grote hamburger cola en frietjes voor een tientje! En toen liep hij door. Het was zo schattig.

40 likes

Mijn vriend wil wat afvallen dus ik zei voor de grap dat een voedselvergiftiging een goede kickstart zou zijn, 3x raden wie vannacht buikgriep kreeg :persevere: karma is a bitch I guess

9 likes

Wel duur man

1 like

Ja dat zei ik ook maar no one was gonna rain on his parade want hij liep door

Ik hoop dat ie deze heeft genomen

5 likes

Panama! Ik ga veldwerk doen voor een onderzoek dat ik doe.

7 likes

@Soy.peor thanks haha! En blij dat je me in ieder geval niet (meer) voor Charmander aanziet.

1 like