Maar de opwarming van de aarde is verzonnen
oh oeps volgens mij is het dan bij mij ook verkeerd gegaan
als in: ik zit boven die grens in 2018 en heb in december 2018 studenten OV gebruikt
dan moet ik dan OV van december 2018 terug betalen? klopt dat?
Maar echt hoor. Mensen die nog dit ontkennen⦠:ā)!
Ik denk echt dat wij over 20 a 30 jaar kerst vieren in de warmte. Misschien wel eerder, ben nooit zo goed in dingen schatten dus dit ook niet haha maar zie het wel gebeuren.
Of in de zee
ok ik lees idd over een boete
oeps
Dat is ook een optie ja. Hoewel ik hier in Drenthe safe lijk te zitten volgens die kaartjes.
Oh top, dankje! Ik werk in een winkel waar ik de hele dag heen en weer loop dus als je deze fijn vind met een horeca baan, dan zijn het vast goeie
Haha ik stond even bij mn fiets vanalles te verdelen over 2 tassen. Zegt een man naast me ineens. āBen jin Grieksā dus ik zo huh ja hoe weet jij dat?!?!?!! En blijkbaar zag hij dat heel goed. ( ik lijk echt voor 90% op mn Nederlandse moeder en zelfs de dingen die grieks zouden kunnen zijn zoals mn grote neus heb ik van mn Nederlandse oma)
En toen hebben we het heel even over Griekse cultuur en geschiedenis gehad. Vet gezellie. Nu naar huis met 2 tassen vol zooi.
Ohja ik had bij de tuinen bijna 30 euro bespaard.#deleven.
Ik had een tijdje terug hele lekkere met boerenkool en kerrie in een restaurant die ik binnenkort ga proberen na te maken. Gewoon heel basic verder wel. Beetje zoiets: https://www.leukerecepten.nl/recepten/boerenkoolquiche/, maar dan zonder de spekjes, evt met paprika ipv tomaat en met een lading kerriepoeder door het ei/kaasmengseltje. Ohja en ik doe meestal ook creme fraiche ipv room.
Clickbait, haha.
Zit al de hele week de minuten af te tellen
Ik werk vandaag thuis en nu ben ik lekker verse wafels aan het bakken en ga ze zo opeten met frambozenjam en koffie-amandelspread .
Ik zoek echt al dagen naar een woord. Je kan het zeggen als iemand heftig is. Maar het is niet bedreigend of overweldigendā¦
Nee het is wel negatief. Van dat je binnenkomt en echt denkt wow wat is dit
Nee ook niet
@FISSA en @Max heb eerst de pleister geprobeerd, maar dat hield helaas niet. Nu maar eruit getrokken. Lange leve oversized truien haha
Omg het was intimiderend ik kwam er net weer op
Teringleier?
Voor vandaag niet zo nuttig meer misschien, maar ziek = ziek. Als je niet in staat bent om te werken, geef dan een andere invulling aan je dag, stukje wandelen, wat sporten, lekker koken bv.
Hoe is het vandaag?
Ik ga door een moeilijke periode en aangezien edelstenen best populair aan het worden zijn, was ik eens gaan zoeken naar de helende werking etc⦠En opeens heb ik voor 40 euro aan stenen besteld
Toevalligheidje: ik vind de kleur/steen smaragd altijd al super super mooi, word er altijd door aangetrokken. Kom ik er nu achter dat het mijn birth stone is (ben in mei geboren), vond ik wel grappig!
Ik geloof trouwens absoluut niet dat die stenen veel gaan oplossen, maar misschien dat het me toch een beetje extra kracht geeft of zo? Ben benieuwd.