Ik begin echt een goede streak op te bouwen van dagen dat ik wilde stofzuigen en het weer niet gedaan heb.
Shaquille O’Neal die whatch me whip op de hobo speelt is het leukste wat ik heb gezien vandaag
Ik herken mijzelf hierin…
Ik heb ik de uitverkoop een kasje gekocht bij de Hema om kruiden te kweken.
Verstoorde energie, dus vage klachten zoals hoofdpijn of onrust.
Mijn lippen tintelen van mijn zoetzure saus die ik net gegeten heb. Ik ben een watje…
Heeft iemand nog een Netflix of Disney+ film aanrader? Ik ben weer de sjaak die iets moet uitzoeken en voor mijn gevoel heb ik alles gekeken
Heb laatst minoes gekeken met vrienden hahaha.
Oh dat is lang geleden
Beter dan Cats hahaha!
Ik ben echt op. Fysiek en mentaal.
Ga me zelf zo toch maar het huis uit slepen om te sporten hopen dat het fijn is.
Ben geïnteresseerd door jullie edelstenen, heeft iemand een goede beginnerssite om te bestellen?
Ik had geurstokjes besteld en 2 geurkaarsen (van Janzen) en ik heb net het pakket uitgepakt waarin ze zaten dus die 3 dingen staan nu naast me op de bank, maar zelfs IN de verpakking ruiken ze al zo sterk. Die dingen hoeven helemaal niet open/aan😱
Ruiken wel lekker trouwens maar ik ben nu een beetje bang dat ze zelfs te sterk zijn wanneer ze open/aan zijn, ik heb maar een klein huis
Welke?
Ik vind het merk XSensible echt héél fijn! Wel duur maar met deze schoenen kon ik het wel een hele dag volhouden en heb dit paar nu ruim 3 jaar en ze beginnen nu pas gebreken te tonen.
Ik ben me nu een beetje aan het verdiepen in de misbruikschandalen binnen de katholieke kerk, en ik kom er nu achter dat de paus toen hij aartsbisschop was, is gecontacteerd door misbruikslachtoffers, maar ze heeft genegeerd. Nu zegt hij dat er in zijn gebied geen misbruik plaatsvond.
Ik wil deze paus zo graag leuk vinden, maar dit is echt walgelijk. Ik word er echt verdrietig van.
Van het merk Janzen! zet ik er alsnog even bij Heb zelf de geuren grey en black
Maar je kunt ook vage klachten krijgen als de steen niet geschikt is voor jou. Van depressie tot pijntjes tot onrust.
Stenen zijn behoorlijk krachtig en kunnen je hele energie omgooien of juist vergroten
Haha zoetzuur bedoel ik. Ik pas het aan !
Geldt dit eigenlijk ook als je een steen gewoon ergens in je huis hebt liggen en er niet zo veel mee doet of enkel als je ze echt bij je draagt? Hoever draagt die energie door?
Heb hier wel een aantal verschillende stenen (kettingen, de grootste is ca 3x2 cm) bij elkaar liggen en vraag me nu ineens af of dat eigenlijk wel slim is
Ik heb ook hoopjes stenen liggen ter decoratie. Als ze al een hele tijd zo liggen dan is hun energie waarschijnlijk op en kan het geen kwaad.
En als het wel doorwerkt dan voel je daar weinig van, je moet ze bij je dragen wil je echt effect merken
@HvO, nee die stickers hoeven er niet op. Ik heb toen ook met vragen gezeten en alles drie keer gelezen.
En met een paar weken had ik goed bericht!
Dus gewoon goed gekomen.
Jouw persoonlijke code staat op de buitenste envelope