Geldt dit eigenlijk ook als je een steen gewoon ergens in je huis hebt liggen en er niet zo veel mee doet of enkel als je ze echt bij je draagt? Hoever draagt die energie door?
Heb hier wel een aantal verschillende stenen (kettingen, de grootste is ca 3x2 cm) bij elkaar liggen en vraag me nu ineens af of dat eigenlijk wel slim is
Ik heb ook hoopjes stenen liggen ter decoratie. Als ze al een hele tijd zo liggen dan is hun energie waarschijnlijk op en kan het geen kwaad.
En als het wel doorwerkt dan voel je daar weinig van, je moet ze bij je dragen wil je echt effect merken
@HvO, nee die stickers hoeven er niet op. Ik heb toen ook met vragen gezeten en alles drie keer gelezen.
En met een paar weken had ik goed bericht!
Dus gewoon goed gekomen.
Jouw persoonlijke code staat op de buitenste envelope
Zal straks even alles vast leggen.
Ik heb een steen in mijn verlovingsring. Die ga ik natuurlijk niet begraven. Is dat de enige optie?
Ik wil voor het eerst iets bij Lush bestellen, maar wow 6 euro verzendkosten?? Dat is bijna duurder dan het product
Is toch standaard verzending?
Heel vaak zit ik de hele avond op het forum zonder iets te posten, maar wel heel veel te liken. Hoi ik ben een creep
Ja staat er wel, maar tegenwoordig hebben webshops toch vaak gratis verzending of 3,95 ofzo maar niet 6 eurie?
Ik ga met ze chatten
Bussum… en inderdaad niet grappig?
Je kan ook gewoon naar de winkel toch om het zelf te halen. Postdiensten zijn nu eenmaal niet gratis
Haar kind was erbij.
Lush is best wel van de eerlijke prijzen, denk ik. Dus denk dat ze geen zin hebben in afspraken met PostNL. Siert ze wel
Denk dat ze het in het verkeerde topic heeft gepost
Ja dat denk ik ook. Tot die tijd omg ik lekker want ik vind het nogal ongepast.
Hilarisch inderdaad🤨
Als je vond dat het echt niet kon had je het niet gepost.
Ik begin die viva gehalte poll steeds beter te begrijpen
Dit inderdaad